021-88507190

فستیوال مهیج و شاد هنر بالی

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 17 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در هر قوم و ملیتی و نیز در هر شهر و دیاری، مراسم ها و جشن هایی برپا می شوند که برخی سنتی و برخی مدرن و نیز برخی برای یادبود هستند. بالی شهری است در کشور indonesia که مردمانش بیشتر زندگی سنتی دارند. بالی در شرق آسیا قرار دارد و شهری سرشار از مکان های دیدنی است. طبیعت بی نظیر و بسیار آرام بالی هرساله گردشگران و توریست های بسیاری را به این شهر زیبا و دیدنی می کشاند. توریست هایی که در تاریخ های خاصی به این شهر فوق العاده سفر کنند، می توانند از جاذبه های گردشگری بالی دیدن نمایند، همچنین می توانند در جشنواره ها و فستیوال های بالی شرکت کنند و با رسوم مختلف مردم بومی نیز آشنا شوند. در این مطلب می خواهیم راجع به جشنواره هنر بالی که سرتاسر شادی و رقص و پایکوبی است صحبت کنیم.

    درباره جشنواره هنر بالی
    جشنواره هنر بالی indonesia (Bali Arts Festival) هر ساله مابین ماه های جون و جولای برگزار می شود. این جشنواره سنتی با رقص و شادی و هیجان و پایکوبی و موسیقی همراه است. توریست های بسیاری از سر تا سر دنیا برای حضور در این جشنواره، در این تاریخ خود را به بالی می رسانند تا بتوانند در این فستیوال هیجان انگیز حضور داشته باشند. در این جشنواره رقص های محلی، رقص، موسیقی، هیجان، لباس های رنگارنگ، انواع غذاها و نیز صنایع دستی indonesia وجود دارد. این فستیوال معمولاً یک ماه به طول می انجامد و مردم بالی اعتقاد دارند که این جشنواره و گردهمایی آنها را زنده و شاد نگه می دارد و همچنین یک افتخار بزرگ برای کشور indonesia به شمار می رود.
    صدها نفر از بهترین هنرمندان بالی و سایر جزایر indonesia برای شرکت در این جشنواره به این شهر سفر می کنند. این گردهمایی می تواند معرف بسیار خوبی برای آشنایی با فرهنگ و سنت مردم بالی و کشور indonesia است.
    موضوع جشنواره سال 2018 "آشت خالق روح و جان" بوده است و این به معنی است که آتش از زندگی انسان جدایی ناپذیر بوده و منبع انرژی حیاتی در زندگی بشر است. از نظر عرفانی، انسان باید قادر باشد تا با قدرت روح و روان خود، انرژی های منفی از جمله خشم خود را کنترل نماید.

    فستیوال مهیج و شاد هنر بالی


    تاریخچه جشنواره هنر بالی
    هنگامی که صنعت گردشگری در سال 1965 در بالی شروع به کار کرد، indonesia اصرار بر این داشت که هر توریستی وارد این کشور شد، باید از فرهنگ کشور تبعیت کند و این ایده به یک هدف ملی و فرهنگی در این کشور تبدیل شد و سیاست فرهنگی بلند مدت با هدف حفظ فرهنگ سنتی منطبق بر نیازهای مدرنیته به ویژه گردشگری فرهنگی ایجاد شد.
    پس از آن بود که در روستاها، گروه های موسیقی محلی، رقص و دیگر رخدادهای فرهنگی به همراه برگزاری مسابقات در سطح منطقه، مورد حمایت واقع شدند. در این بین بود که مدارس رقص و هنر موزیک تاسیس شد. مدارس با با استفاده از روش های مدرن آموزشی، جایگزین شیوه های سنتی شدند. انواع رقص ها حتی رقص های جدید باله مدرن برای جذب صنعت گردشگری و سرگرمی در روستاها به وجود آمد. از همه مهمتر اینکه، این کار باعث شد تا برخی از دانش آموزان فارق التحصیل به عنوان معلم به روستاها باز گردند ، جایی که آنها در کنار اعتقاد به انعطاف پذیری فرهنگ خود، رقص های جدید با نسخه های استاندارد سنتی به شیوه نوین را آموزش دهند.
    تعداد بسیار زیادی از این آموزش ها و اجرای نمایش ها در سالن آمفی تئاتر برگزار می شود که دارای ظرفیت 6000 نفر تماشاگر می باشد.
    چنانچه تاریخ تور بالی شما در محدوده زمانی این جشنواره بود، پیشنهاد می کنیم که به این فستیوال رفته و از آن نهایت لذت را ببرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW