021-88507190

جشنواره حراجی های تابستانی دبی

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 17 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
از 22 ژوئن تا 4 آگوست، طی 6 هفته، حراجی ها، جشنواره های تابستانی و نیز فروش های فوق العاده همراه با قرعه کشی و رویدادهای مهیج و خاص، جشن و نمایش و نیز موسیقی و پایکوبی در این شهر فوق العاده برگزار می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دبی، شهری در امارات متحده عربی و در آب های خلیج فارس است که در طی چند سال اخیر بسیار مورد استقبال گردشگران از سرتاسر دنیا قرار گرفته است. رشد صنعت گردشگری و نیز مجموعه تفریحات بی نظیر در این شهر باعث این امر بوده است. جدا از تفریح های بسیار مهیج و گشت و گذار، این شهر پتانسیل خرید زیادی دارد و می توان خرید بسیار عالی را در این شهر تجربه کرد. از 22 ژوئن تا 4 آگوست، طی 6 هفته، حراجی ها، جشنواره های تابستانی و نیز فروش های فوق العاده همراه با قرعه کشی و رویدادهای مهیج و خاص، جشن و نمایش و نیز موسیقی و پایکوبی در این شهر فوق العاده برگزار می شود. امروز می خواهیم چند نمونه از رویدادهای شگفت انگیز و بی نظیر حراجی های دبی را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

    6 هفته تخفیف و فروش فوق العاده
    یکی از عجایب شگفت انگیز تابستانی دبی، حراج 6 هفته ای بی نظیر است که یک فرصت مناسب و عالی برای خرید اجناس و اقلام مختلف با قیمت های مناسب و خوب است. در طی این 6 هفته، فروشگاه ها به مشتریان خود، تخفیف هایی 25% الی 75% می دهند، همچنین مارک ها و برندهای معتبر تجاری این فرصت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که در تمامی مراکز خرید دبی در کل تابستان، لوازم و اجناس برند مورد نظر خود را با تخفیف های بسیار عالی و مناسب خریداری نمایند. می توانید با تور لحظه آخری دبی، این شانس را به خود بدهید که در این فرصت بی نظیر حراجی ها، خریدی عالی را در این شهر بسیار زیبا داشته باشید.

    جشنواره حراجی های تابستانی دبی

    حراج های 12 ساعته فوق العاده
    جشنواره تابستانی DDS دبی در تاریخ 22 ژوئن شروع به فروش 12 ساعته در فضای باز می کند. گردشگران بسیاری از این فرصت شگفت انگیز استفاده می کنند و علاوه بر خرید در این حراجی، از تماشای نمایش و موسیقی های شاد نهایت لذت را می برند.
    خرده فروشی های شرکت کننده، تخفیف های باورنکردنی 25% الی 90% را به مشتریان ارائه می دهند. این فروش فوق العاده استثنایی از ساعت 12 ظهر الی 12 بامداد در 22 ژوئن انجام می شود و تخفیف های بزرگ و پیشنهادات منحصر به فردی را شامل می شود.

    فروش های روزانه شگفت انگیز
    در طول جشنواره تابستانی ، فروش های روزانه در اختیار خریداران قرار می گیرد. این حراج ها و فروش های روزانه از تاریخ 24 ژوئن شروع می شود و تا 1 آگوست ادامه دارد. مردم و نیز حتی گردشگران و توریست ها هرروز در معرض فروش و حراج های شگفت انگیز قرار می گیرند.
    از دنیای مد و پوشاک گرفته تا خانه های لوکس و گران قیمت، هرروز پیشنهادات معامله و شانس هیجان انگیزی در اختیار مشتریان قرار می دهند. جهت رفاه حال مشتریان و متقاضیان، برای اینکه این فرصت ها را از دست ندهند، از 24 ساعت قبل این حراج ها و فروش های فوق العاده بر روی سایت و یا شبکه های اجتماعی DSS قرار می گیرد تا علاقمندان از حراجی روز بعد مطلع شوند.

    جشنواره حراجی های تابستانی دبی



    حراجی های آخرین هفته
    بعد از حراج های هیجان انگیز روزانه و نیز فروش های فوق العاده آخر هفته، جشنواره DSS، در آخرین هفته فروش در تاریخ 2 الی 4 آگوست، آخرین قیمت های تابستانی را نشان می دهد و به مشتریان فرصت نهایی برای به دست آوردن بیشترین و بهترین تخفیف برای خرید، قبل از اتمام کل حراجی ها و فروش های فوق العاده را می دهد.
    علاوه بر این، گردشگران که در این زمان، فرصت را غنیمت شمردند و به خرید می پردازند با انواع سرگرمی ها و جاذبه های گردشگری دبی همانند کنسرت ها، پارک های معروف دبی به همراه سرگرمی برای کودکان با تمامی امکانات و خدمات شاد و مهیج روبه رو خواهند شد.

    تقویم جشنواره ها و حراجی ها
    برای شرکت در فرصت طلایی تخفیف ها و حراجی ها، فقط به رزرو بلیط دبی نیاز دارید تا خود را به این شهر برسانید، برای تاریخ دقیق و جدول زمان بندی دقیق کامل جشنواره می توانید به سایت www.dubaisummersurprises.com مراجعه کنید تا بتوانید رزرو خود را به موقع انجام دهید.
    جشنواره تابستانی حراج و خرید دبی، فرصتی بسیار مناسب برای جذب گردشگران و کمک به اقتصاد این شهر می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW