021-88507190

پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

گردشگری مهرپرواز 06 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا مناسب همه کسانی است که دلشان می‌خواهد یک تفریح آبی مهیج را در سفرشان به آنتالیا تجربه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از تفریحات، دسترسی و هزینه بلیط این پارک آبی، کلیک کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عاشق تجربه‌های هیجان‌انگیز و جدید هستید؟ اگر پاسختان مثبت است، پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا (Land of Legends water park) را به شما پیشنهاد می‌دهیم. لند آف لجندز، یکی از بهترین پارک‌های آبی در ترکیه و خاورمیانه، با سرسره‌ها و بازی‌های مهیج و بی‌نظیر است که باعث افزایش آدرنالین در خون می‌شوند. در سفر به آنتالیا، بازدید از این پارک جذاب را از دست ندهید.

    در این مقاله به معرفی پارک آبی لند آف لجندز، تفریحات و امکانات، آدرس و نحوه دسترسی و هزینه بلیط آن می‌پردازیم. اگر می‌خواهید یک تابستان ویژه و منحصر‌به‌فرد را در آنتالیا سپری کنید، حتما تا انتهای مطلب پیش‌رو همراه ما باشید.

    معرفی پارک سرزمین افسانه ‌ها در آنتالیا

    پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا، یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آنتالیا و ترکیه محسوب می‌شود. این پارک که بخشی از هتلی پنج ستاره با نام ریکسوس است، امکانات بسیاری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. با مراجعه به لند آف لجندز، یک روز فوق‌العاده و سرگرم‌کننده را برای خود و عزیزانتان رقم خواهید زد.

    در این پارک آبی انواع وسایل، سرسره‌ها و استخرهای مهیج مانند چاله فضایی، رودخانه وحشت، رفتینگ، استخر موج و سینما 5 بعدی موجود هستند؛ همچنین در پارک لند آف لجندز به رابطه بین انسان و موجودات دریایی نیز توجه شده است. در بخشی از این مجموعه، شما می‌توانید به آبزیانی همچون پنگوئن، کوسه، دلفین و نهنگ سفید نزدیک شوید و اطلاعات مفیدی در رابطه با آن‌ها کسب کنید. علاوه بر هتل رکسوس، برخی دیگر از هتل‌ها در آنتالیا مجهز به پارک آبی هستند که برای اطلاع از آنها پیشنهاد می‌کنیم مقاله ای با عنوان بهترین هتل‌های آنتالیا با پارک آبی را مطالعه کنید.

    پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا هر سال در فصل تابستان، یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگران از سراسر دنیاست. اگر به دنبال تجربه‌ای تازه و فراموش نشدنی هستید، حتما در سفر آنتالیا، بازدید از این پارک را در برنامه‌های خود قرار دهید. 

    اگر می‌خواهید از سایر تفریحات آبی آنتالیا مطلع شوید مقاله‌ای که ما پیش تر در این باره آماده کرده ایم را مطالعه کنید.

    پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

    عکسی از پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا 

    تفریحات پارک آبی لند آف لجندز؛ از سرسره‌ های عظیم تا سینما 5 بعدی

    پارک آبی Land of Legends شامل 43 سرسره،‌ 8 استخر، دلفیناریوم و یک سینمای 5 بعدی است. هر یک از این استخرها و سرسره‌ها به نوعی متفاوت طراحی و ساخته شده‌اند و تجربه‌ای تازه برای شما رقم می‌زنند. در ادامه تعدادی از تفریحات این پارک را معرفی می‌کنیم.

    • استخرها: استخر فعالیت، استخر موج، استخر جکوزی، استخر بی پایان، استخر توپ و موج، استخر کودکان، استخر شناور تنبل، استخر رودخانه وحشی
    • سرسره‌ها: سرسره استارشیپ، سرسره متلاطم، سرسره سفر دریایی، سرسره آبی چلنجر، سرسره شناورهای خانوادگی، سرسره تونلی شیرجه عمیق، سرسره برج آبشار، سرسره جریان باد، سرسره چاله عمیق، سرسره وارونه، سرسره رفتینگ سرعتی
    • ملاقات با حیوانات دریایی همچون نهنگ‌های سفید، گراز دریایی، پنگوئن و دلفین‌ها
    • سافاری زیر آب
    • آکواریوم پری‌های دریایی
    • موج‌سواری تفریحی و آموزشی

    شما در این پارک آبی می‌توانید از انواع تفریحات مهیج یا حتی آرامش‌بخش لذت ببرید. هر یک از سرسره‌ها و استخرهای موجود در سرزمین افسانه‌ها، برای سنین مختلف طراحی شده‌اند و مدت زمان استفاده از اغلب آن‌ها، حدود 15 دقیقه است.

    برای آشنایی با بهترین پارک های آبی آنتالیا، مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

    امکانات رفاهی پارک لند آف لجندز آنتالیا

    طراحان و مدیران پارک آبی لند آف لجندز علاوه بر بازی‌های جذاب و پر از هیجان، امکانات خدماتی و رفاهی نیز برای بازدیدکنندگان مهیا کرده‌اند. برخی از این امکانات به شرح زیر است:

    • کمک‌های اولیه
    • نمازخانه
    • سرویس بهداشتی
    • فروشگاه
    • اتاق مراقبت از کودک
    • دست‌بندهای الکترونیکی
    • کمد نگه‌داری وسایل
    • رختکن
    • دوش
    • پارکینگ 1300 نفره
    • بیش از 10 کافه و رستوران

    کلیه امکانات اولیه در لند آف لجندز مهیا است و شما نباید وسایل خاصی با خود حمل کنید. هر وسیله و خوراکی که نیاز داشته باشید را می‌توانید از همین مجموعه تهیه کنید. 

    تفریحات پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

    نمایی از پارک آبی لند آف لجندز

    آدرس و نحوه دسترسی به پارک آبی آنتالیا

    پارک آبی لند آف لجندز در آنتالیا، محله کادریه، جاده آتاتورک واقع شده است. این پارک 35 کیلومتر از مرکز شهر و 25 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا فاصله دارد و بخشی از یک هتل است. برای دسترسی به لند آف لجندز می‌توانید از خودرو شخصی، وسایل نقلیه عمومی همچون تاکسی یا ترانسفر هتل و فرودگاه استفاده کنید.

    این پارک همه روزه از ساعت 10:00 تا 22:00 باز است؛ اما ممکن است این ساعات کاری، در روزها و مناسبت‌های مختلف تغییر کند؛ پس قبل از مراجعه به لند آف لجندز، اطلاعات لازم را از سایت رسمی مجموعه دریافت کنید. 

    قیمت بلیط پارک لند آف لجندز آنتالیا چقدر است؟

    پارک آبی لند آف لجندز بخشی از گروه هتل‌های پنج ستاره رکسوس است. اگر در این هتل اقامت داشته باشید، برای استفاده از امکانات پارک، هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. برخی دیگر از هتل‌ها و اقامتگاه‌های آنتالیا نیز خدمات ورودی رایگان پارک سرزمین افسانه‌ها را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. برای مشاهده قیمت تور آنتالیا هتل لند آف لجندز وارد صفحه تورهای خارجی در همین سایت شوید.

    برای خرید بلیط لند اف لجندز آنتالیا می‌توانید از طریق سایت رسمی مجموعه اقدام کنید. هزینه بلیط برای کودکان 4 تا 12 سال، برابر با 55 یورو و برای برگسالان برابر با 65 یورو است؛ البته این هزینه هر سال تغییر می‌کند.

    تفریح در بهترین پارک آبی آنتالیا

    پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا یکی از بزرگ‌ترین و مهیج‌ترین پارک‌های آبی در ترکیه و دنیا به شمار می‌رود. شما می‌توانید انواع بازی‌های هیجان‌انگیز را در این پارک امتحان کنید و تجربه‌ای تازه به دست آورید. پارک‌های آبی در شهرهای مختلف دنیا وجود دارند؛ اما لند آف لجندز آنتالیا با بازی‌های متنوع خود، یک سر و گردن از سایر پارک‌های آبی بالاتر است. در سفر به آنتالیا، بازدید از این پارک را فراموش نکنید.

    بلیط آنتالیا را از طریق سایت مهرپرواز تهیه کنید و سفری فراموش‌نشدنی به این شهر ساحلی دوست‌‌داشتنی رقم بزنید. کلیه تورهای داخلی و خارجی مهرپرواز، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌شوند. با خرید از این مجموعه، هرگز پشیمان نخواهید شد.

    سوالات متداول

    1. هزینه بلیط پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا چه قدر است؟

    هزینه بلیط برای کودکان زیر 4 سال رایگان، برای کودکان 4 تا 11 سال، 55 یورو و برای بزرگسالان 65 یورو است.

    2. در چه ساعت‌هایی می‌توانیم به پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا برویم؟

    پارک آبی لند آف لجندز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب اماده ارائه خدمات به گردشگران است.

    3. فاصله پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا چه قدر است؟

    پارک آبی لند آف لجندز تقریبا 35 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و شما با حدود چهل دقیقه در راه بودن، می‌توانید از مرکز شهر به این پارک آبی برسید.

    4. چگونه می‌توانیم به صورت رایگان از امکانات پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا استفاده کنیم؟

    از آنجایی که پارک آبی لند آف لجندز در هتل پنج ستاره رکسوس قرار گرفته است، می‌توانید با اقامت در این هتل، بسیاری از تفریحات را به صورت رایگان انجام دهید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW