021-88507190

پارک آبی وان ترکیه

گردشگری مهرپرواز 10 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر فکر می‌کنید شهر وان ترکیه فقط برای خرید است و هیچ تفریح دیگری در آن وجود ندارد، سخت در اشتباه هستید. برای آشنایی با بهترین پارک آبی وان و هزینه بلیط و نحوه دسترسی به آن، این مطلب را مطالعه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اغلب گردشگران ایرانی، وان ترکیه را با مراکز خریدش می‌شناسند و آن را جای مناسبی برای تفریح و خوش‌گذرانی نمی‌دانند؛ غافل از اینکه چندین پارک آبی در این شهر وجود دارد. پارک آبی وان (Van Aqua Park)، یکی از مشهورترین پارک‌های آبی این منطقه است و امکانات بسیار خوبی دارد. در سفر به وان، حتما به پارک آبی آن نیز سر بزنید؛ البته پیش از سفر و به منظور آشنایی بیشتر با این پارک، حتما مقاله زیر را مطالعه کنید. این مقاله، اطلاعاتی کاربردی درباره پارک آبی وان ترکیه، آدرس و نحوه دسترسی و هزینه وردی پارک در اختیار شما قرار می‌دهد.

    معرفی پارک آبی وان ترکیه

    پارک آبی وان ترکیه (Van Aqua Park) در سال 2011 در کرانه دریاچه وان احداث شد. زیربنای این پارک حدود 1500 متر‌مربع است و یکی از پرطرفدارترین پارک‌های وان محسوب می‌شود. از دلایل محبوبیت این پارک، تمیزی محوطه و استخرها، منظره بی‌نظیر دریاچه و دنج بودن آن است. شاید تنوع بازی‌ها و سرگرمی‌های آکوا پارک وان به اندازه سایر پارک‌های آبی ترکیه نباشد؛ اما جذابیت مخصوص به خود را دارد و توجه گردشگران را جلب می‌کند.

    اگر می‌خواهید روزهای گرم تابستانی را به بهترین شکل در شهر وان سپری کنید، مراجعه به آکوا پارک را حتما در لیست برنامه‌های خود قرار دهید. با مطالعه ادامه مقاله همراه ما باشید؛ زیرا در بخش‌های بعدی با امکانات موجود در پارک، آدرس و نحوه دسترسی و هزینه بلیط این مجموعه بیشتر آشنا خواهید شد.

    پارک آبی وان ترکیه

    عکسی از پارک آبی وان ترکیه 

    آشنایی با امکانات پارک آبی وان

    آکوا پارک وان شامل 4 سرسره، 2 استخر (مخصوص کودکان و بزرگسالان)، صندلی‌های آفتاب‌گیر، تعدادی رستوران و بوفه و موزیک زنده است. شاید امکانات این پارک به اندازه پارک‌های آبی استانبول و آنتالیا نباشد، اما یک مکان تفریحی هیجان‌انگیز و جذاب به شمار می‌رود و منظره فوق‌العاده‌ای دارد.

    رعایت نظافت در این مکان حرف اول را می‌زند و آب استخرها بسیار تمیز و زلال هستند. یکی از استخرها برای شنا و بازی کودکان در نظر گرفته شده و کاملا امن است؛ استخر دیگر نیز مخصوص بزرگسالان طراحی شده است. به همراه خانواده و دوستان به این پارک بروید و لحظات مفرحی را رقم بزنید. البته لازم به ذکر است که پارک آبی وان استخر مختلط ندارد و خانم‌ها و آقایان باید در سانس‌های جداگانه از استخرها استفاده کنند.

    آدرس و نحوه دسترسی به پارک آبی وان

    برای دسترسی به Van Aqua Park باید به محله امین پاشا، خیابان ایپک یولو مراجعه کنید. این پارک در کرانه دریاچه وان قرار گرفته و دسترسی به آن برای افراد محلی و همچنین گردشگران بسیار ساده است. به این منظور می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید. کرایه خودرو نیز یکی دیگر از گزینه‌های تردد در سطح شهر وان است؛ اما برای داشتن یک سفر اقتصادی، استفاده از اتوبوس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

    ساعت کار و هزینه ورودی پارک آبی وان ترکیه

    پارک آبی وان ترکیه در فضای باز قرار دارد؛ ازاین‌رو در روزهای سرد سال بسته است. این پارک در بهار و تابستان همه روزه از ساعت 07:30 تا 18:30 به روی علاقه‌مندان باز است. برای ورود به پارک آبی وان باید نفری 300 لیر پرداخت کنید؛ البته ورود به پارک برای کودکان کمتر از سه سال رایگان است. ساعت کار و هزینه پارک آبی وان ترکیه متغیر است. حتما پیش از مراجعه به پارک، به سایت اصلی پارک‌ آبی وان سر بزنید.

    لذت تفریح در پارک آبی در سفر وان 

    درصد قابل توجهی از مسافران وان ترکیه را گردشگران ایرانی تشکیل می‌دهند. اغلب این افراد برای خرید به وان سفر می‌کنند و از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این شهر غافل هستند. شهر وان فقط به چند مرکز خرید خلاصه نمی‌شود. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، حتما از پارک‌های آبی و آثار باستانی آن نیز دیدن کنید. پارک آبی وان ترکیه، یکی از جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی در کرانه دریاچه وان است. این پارک اگرچه وسعت چندانی ندارد؛ اما بازدید از آن حس هیجان را در شما بیدار می‌کند. در پارک آبی وان لحظات بسیار خوشی را سپری خواهید کرد.

    برای خرید بلیط و تور وان ترکیه همین حالا از طریق سایت مهرپرواز اقدام کنید. بهترین تورها را با خدمات عالی و قیمت مناسب، فقط در همین سایت پیدا خواهید کرد.

    پارک آبی وان ترکیه

    تصویری از آکواپارک وان ترکیه

    در ادامه اگر می‌خواهید از هزینه سفر به وان اطلاعات کاملی بدست آورید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای که ما از قبل آماده کرده‌ایم را بخوانید. 

    سوالات متداول

    1. هزینه بلیط برای پارک آبی وان چند است؟

    کودکان زیر سه سال می‌توانند به صورت رایگان از این پارک آبی استفاده کنند و بقیه باید بلیط این مجموعه را خریداری کنند. هزینه بلیط برای هر نفر، 300 لیر است.

    2. ساعت کاری پارک آبی وان چند است؟

    پارک آبی وان همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 6:30 آماده دادن خدمات به مشتریان است و می‌توانید از هه خدماتش استفاده کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW