021-88507190

کشتی کروز استانبول

گردشگری مهرپرواز 22 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از تفریحات جذاب ترکیه، سوارشدن بر کشتی کروز استانبول و سفری دریایی به کشورهای اطراف آن است. برای آشنایی با بهترین کشتی های تفریحی استانبول و قیمت آن‌ها، این مطلب را مطالعه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفر به کشور ترکیه و گشت‌وگذار در کوچه‌های این کشور، تجربه‌ای دلچسب برای هر گردشگری محسوب می‌شود. برخی از گردشگران عاشق بناهای تاریخی هستند و برخی دیگر به بازارگردی علاقه دارند؛ اما در نهایت همه مسافران ترکیه معتقدند که این کشور بهترین گزینه برای تفریح میان دیگر کشورهای آسیایی است. یکی از تفریحات خاص و جذاب ترکیه، سوارشدن بر کشتی کروز استانبول است. این کشتی‌ها امکانات زیادی دارند و می‌توانید مقصدهای متفاوتی در داخل و خارج ترکیه را برای گشت‌وگذار انتخاب کنید.

    لذت سواربودن بر موج‌های دریای سیاه و دریای مرمر، از مزایای سفر با  این کشتی‌ها است. وزش باد بر صورت و موهای به پرواز درآمده و رقصان، صدای مرغ‌های دریایی، تابش ملایم خورشید و تماشای مناظر زیبای ساحل در کشتی کروز استانبول، زیباترین و به‌یادماندنی‌ترین تصاویر سفر را برای شما رقم می‌زند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این نوشته به سفر با کشتی کروز از استانبول بپردازیم و شما را با امکانات و هزینه چنین سفری آشنا کنیم. پس اگر سفر با کشتی کروز را می‌پسندید، در ادامه نوشته همراه ما باشید.

    کشتی کروز استانبول؛ سفری متفاوت و به یاد ماندنی

    همه ما می‌دانیم که سفر به استانبول به‌خودی خود بی‌نهایت جذاب و مفرح است. حال تصور کنید که بخواهید از تور کشتی استانبول هم استفاده کنید؛ دیگر نور علی نور می‌شود. هنگام سفر با کشتی کروز استانبول با انواع غذاهای متنوع سنتی و فینگرفود از شما پذیرایی می‌شود. اگر به چشیدن و خوردن غذاهای اروپایی و دریایی علاقه‌مند هستید، می‌توانید خوردن صدف دریای مدیترانه‌ای را هنگام سفر با کشتی کروز استانبول تجربه کنید.

    تنوع غذا در کشتی تفریحی استانبول واقعا زیاد است و هر نوع غذا و نوشیدنی که بخواهید در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید از امکاناتی نظیر استخر، موسیقی زنده و... لذت ببرید و سفر خاطره‌انگیزی را تجربه کنید. بازدید از کاخ‌های سنگی که قدمت تاریخی زیادی دارند، از دیگر جذابیت‌های این کشتی‌هاست. خوشبختانه برای راحتی حال علاقه‌مندان، کشتی های کروز استانبول در سواحل مختلفی مانند آدالا، بورک و... پهلو می‌گیرند تا مسافران بتوانند هر کشتی که به آن نزدیک‌تر بودند را برای سفر انتخاب کنند.

    امکانات و خدمات کشتی کروز استانبول

    کشتی های کروز استانبول بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند؛ به گونه ای که نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کنند. زمانی که کشتی کروز استانبول را برای سفر انتخاب می‌کنید، دیگر نیازی به هتل ندارید. به این ترتیب در هزینه‌های مربوط به اقامتگاه هم صرفه‌جویی می‌کنید. زمانی که برای خرید بلیط کشتی کروز استانبول اقدام کنید، می‌توانید از برنامه‌های تفریحی تدارک دیده شده مطلع شوید و با اطلاعات کافی کشتی مدنظرتان را برگزینید.

    بهترین کشتی تفریحی استانبول

    اگر قصد سفر به استانبول و تفریح در کشتی‌های کروز این شهر را دارید، بهتر است با بهترین انواع کشتی کروز آشنا باشید. در ادامه، 7 مدل از بهترین کشتی های کروز را معرفی خواهیم کرد.

    1) کشتی کروز سلبریتی ایکیناکس؛ ارزان ترین کشتی کروز استانبول

    سلبریتی ایکیناکس نام کشتی کروز استانبول به ایتالیا است که طرفداران زیادی دارد. Celebrity Equinox جزو 5 کشتی برتر استانبول و ساختۀ دست آلمانی‌هاست که به زیباترین و لوکس‌ترین حالت ممکن ساخته شده است. این کشتی بعد از حرکت از استانبول، در اولین توقف برای بازدید از مناطق یونان و بقایای باستانی پانتئون می‌ایستد. بعد از آن، به جزیره زیبای میکونوس یونان می‌رود. بازدید از کوه آتنا و آتشفشان فعال این کوه، مقصد بعدی این تور جذاب خواهد بود. در انتها با مرور داستان‌های شوالیه‌ها و تماشای قلعه سنت جان، به سمت بنادر تاریخی و باستانی رم حرکت می‌کند. رم، ایستگاه آخر این سفر 7روزه خواهد بود. هزینه سفر کشتی سلبریتی ایکیناکس از 600 دلار شروع می‌شود و بسته به امکانات و مکان اقامت، متفاوت خواهد بود.

    کشتی کروز سلبریتی ایکیناکس کشتی کروز استانبول

    نمای داخلی کشتی کروز سلبریتی ایکیناکس 

    2) کشتی کروز هولاند امریکاز؛ کشتی کروز استانبول به اسپانیا

    کشتیHolland America’s MS Prinsendam  یکی از کشتی های کروز استانبول به اسپانیا است که لقب «کاوشگر زیبا» را در میان سایر کشتی‌های کروز کسب کرده است. این کاوشگر زیبا در تور 11روزه خود از تمدن‌های باستانی زیادی در 3 قاره بازدید می‌کند. سفر این کشتی از استانبول در قاره آسیا شروع می‌شود و از شهر باستانی اسکندریه و قاهره می‌گذرد.

    هدف اصلی این سفر، بازدید از زیبایی‌های مصر در قاره آفریقاست. این سفر در بندر بارسلون اسپانیا به پایان می‌رسد تا بازدید از زیبایی‌های اروپا نیز در فهرست این سفر رویایی قرار بگیرد. هزینه رزرو این تور از 1500 دلار آمریکا شروع می‌شود و بسته به نوع خدمات و امکانات تغییر می‌کند. سفر با کاوشگر زیبا، لحظات به‌یادماندنی را در طول 11 روز برای شما رقم می‌زند.

    3) کشتی تفریحی سلستیال کریستال؛ کشتی کروز استانبول به استانبول

    Celestyal Crystal یک کشتی لوکس و تجملاتی است که تمام انتظارات شما را از یک سفر دریایی پر زرق‌وبرق برآورده خواهد کرد. این کشتی کروز از استانبول سفر خود را شروع می‌کند و در پایان نیز در بندر استانبول لنگر خواهد انداخت. کشتی کروز سلستیا کریستال در تور 7روزه‌اش، آب‌های آرام دریای اژه را می‌پیماید و مسافران می‌توانند از زیباترین سواحل ترکیه و کشور همسایه‌اش یعنی یونان بازدید کنند.

    هزینه رزرو کشتی کروز استانبول سلستیال کریستال، از 1200 دلار آمریکا شروع می‌شود و متناسب با امکانات، تفریحات و همچنین محل اقامتتان در کشتی، متفاوت خواهد بود. مدت زمان تور این کشتی 7 روز است و پس از پایان سفر دوباره به استانبول باز خواهید گشت. این موضوع برای گردشگران ایرانی که بلیط رفت‌وبرگشت تهران استانبول را تهیه کرده‌اند، بسیار مهم است.

    4) کشتی کروز سِون سیز اسپلندر؛ کشتی کروز استانبول به ایتالیا

    کشتی کروز Seven Seas Splendor یکی از لوکس‌ترین کشتی‌های تفریحی استانبول به مقصد ایتالیا و درواقع خواهر Seven Seas Explorer  است. این لقب توسط خطوط کشتی‌رانی کروز به این کشتی تفریحی داده شده و عنوان «لوکس ترین کشتی ساخته شده تاکنون» به آن اختصاص داده شده است. سفر فوق لوکس و مجلل با Seas Splendor از استانبول شروع شده و پس از 10 روز در ونیز ایتالیا به پایان می‌رسد.

    در طول این سفر باورنکردنی و جذاب می‌توان از مناطق زیبایی در کشورهای ترکیه، یونان، کرواسی و ایتالیا دیدن کرد. «بهشت روی دریا»!! این عبارتی است که توسط مسافرانی که تجربه بازدید از زیباترین کشورهای جهان را با این تور داشته‌اند، برای این کشتی انتخاب شده است. هزینه کشتی کروز استانبول در این تور جذاب و لوکس، از 5000 دلار شروع می‌شود و متناسب با امکانات و سرویس‌های ارائه‌شده، متفاوت خواهد بود.

    کشتی کروز سِون سیز اسپلندر کشتی کروز استانبول

    تصویری از کشتی کروز سِون سیز اسپلندر استانبول

    5) کشتی کروز لی پوننت؛ بهترین کشتی کروز استانبول به یونان

    کشتی Ponant’s Le Bougainville یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی از استانبول به مقصد یونان است. مدیریت این تور توسط Ponant Cruise  انجام می‌شود و میان مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار است. مسافران در طول این سفر 7روزه از کشورهای نزدیک ترکیه و دریاهای زیبای مدیترانه و دریای اژه به سمت یونان سفر می‌کنند. هزینه این سفر دریایی لوکس از حدود 2700 دلار شروع شده و یک هفته رویایی عالی را برای مسافران رقم می‌زند.

    6) کشتی ریجنت سون استار؛ محبوب ترین کشتی کروز استانبول

    کشتی Regent Seven Star یکی از محبوب‌ترین کشتی‌های کروز استانبول است که تور گردشگری آن از استانبول آغاز و در یونان به اتمام می‌رسد. مسافران در سفر با این کشتی، سواحل مدیترانه و دریای اژه را زیر پا خواهند گذاشت و در انتهای مسیر این تور 8 روزه از بندر پیرائوس آتن در کشور زیبای یونان دیدن خواهند کرد. هزینه رزرو این تور دریایی با کشتی کروز استانبول از 6299 دلار آمریکا شروع می‌شود.

    7) کشتی رپسودی آف د سیز؛ رویایی ترین کشتی کروز استانبول

    یکی از بهترین کشتی های کروز استانبول، کشتی Rhapsody Of The Seas است. این کشتی تفریحی گردشگران را به مدت 9 روز به تماشای بهترین مقصدهای گردشگری در ترکیه، یونان و ایتالیا می‌برد. همچنین مسافران می‌توانند در طول این سفر از سواحل مدیترانه در آسیا و اروپا دیدن کنند؛ سفری که آشنایی با تاریخ و فرهنگ دوران بیزانس و عثمانی را به همراه دارد و برای بسیاری از تاریخ‌دوستان رویایی به نظر می‌رسد. قیمت کشتی کروز استانبول برای این سفر از 906 دلار آمریکا به همراه مالیات شروع می‌شود.

    کشتی رپسودی آف د سیز کشتی کروز استانبول

    نمای داخلی کشتی رپسودی آف د سیز در شب

    قیمت کشتی کروز استانبول حدودا چقدر است؟

    هزینه کشتی کروز استانبول به عوامل مختلفی بستگی دارد. زمان اجرای تور، تعداد روزهای تور، مقصد این تورها، امکانات مورد استفادۀ مسافران، سایر برنامه‌های جانبی و... از عوامل مهمی هستند که بر قیمت تور کشتی کروز در استانبول تاثیر می‌گذارند. به عنوان نمونه اگر شما بخواهید یک سفر چندساعته در حاشیه تنگه بسفر و اطراف استانبول داشته باشید، هزینه سفرتان با تور مجارستان و ایتالیا متفاوت خواهد بود.

    بلیط کشتی کروز استانبول را از کجا تهیه کنیم؟

    برای تهیه بلیط و رزرو تورهای کشتی کروز استانبول، می‌توانید از آژانس‌های گردشگری مختلفی در ایران و ترکیه اقدام کنید. از آنجایی که این تورها بسیار محبوب هستند، حتی هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر نیز برای تهیه بلیط کشتی تفریحی استانبول به مسافران کمک می‌کنند.

    یکی دیگر از روش‌های خرید بلیط کشتی کروز استانبول، مراجعه به دفاتر رزرو کشتی های کروز است که در ساحل به چشم می‌خورند. البته اگر با تور استانبول سفر می‌کنید، می‌توانید از تورلیدر نیز کمک بگیرید.

    بهترین زمان برای تفریح با کشتی کروز استانبول

    بهترین زمان برای انجام تفریحات دریایی و استفاده از قایق‌های کروز استانبول، از اواخر فصل بهار تا اواخر تابستان است. با اینکه تور کشتی کروز استانبول در زمان‌های مختلف سال برگزار می‌شود؛ اما هوای خوب و مطبوع و دوری از باران‌های سیل‌آسای ترکیه در ماه‌های گرم سال، لذت سفر و گشت‌وگذار با این کشتی‌های تفریحی را دوچندان خواهد کرد.

    استانبول؛ مبدا سفرهای تفریحی با کشتی های کروز

    در این مطلب دربارۀ کشتی کروز استانبول حرف زدیم؛ انواع آن‌ها را معرفی کردیم و قیمت و مقصد سفر از هر یک از آن‌ها را توضیح دادیم. سفر تفریحی با این کشتی تفریحی استانبول بهترین گزینه برای کسانی است که قصد سفر برای ماه عسل، ریلکس‌کردن، تفریح و اکتشاف را دارند. اگر تجربه استفاده از تورهای کشتی کروز از استانبول را دارید، خوشحال می‌شویم نظر و حس‌وحالتان را برایمان بنویسید. شنیدن تجربیات شما می‌تواند مسیر پیش روی دریانوردان آب‌های استانبول را هموارتر کند. در انتها پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای باعنوان غواصی در ترکیه را مطالعه کنید تا با یکی دیگر از محبوب‌ترین تفریحات این کشور آشنا شوید.

    سوالات متداول:

    1. کشتی کروز استانبول چیست؟

    کشتی کروز استانبول، نامی است که به کشتی‌هایی تفریحی اطلاق می‌شود که از مبدا استانبول به نقاط مختلف ترکیه یا کشورهای اطراف آن رهسپار می‌شوند. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی به عنوان هزینه بلیط، در ماجراجویی‌های دریایی این کشتی‌ها شریک باشید.

    2. ارزانترین کشتی کروز استانبول کدام است؟

    کشتی سلبریتی ایکیناکس، ارزانترین هتل کروز استانبول در بین کشتی‌های معرفی‌شده است که از استانبول به مقصد ایتالیا حرکت می‌کند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW