021-88507190

بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها

گردشگری مهرپرواز 30 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آنتالیا یکی از جذاب‌ترین شهرها برای سفرهای مجردی است؛ اما قبل از انتخاب بهترین هتل آنتالیا برای مجردها این مطلب را بخوانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آنتالیا یکی از جذاب‌ترین شهرها برای سفرهای مجردی است. درواقع اگر به‌دنبال حداکثر تفریحات یک سفر خارجی هستید، پیشنهاد می‌کنیم آنتالیا را در بالای لیست شهرها نگه دارید. یکی از جذابیت‌های این شهر، اقامت در هتل‌های مجردی، تفریحات شبانه و... است. در ادامۀ این نوشته به معرفی بهترین هتل‌های آنتالیا برای مجردها می‌پردازیم. بنابراین اگر قصد سفر مجردی به آنتالیا را دارید، تا انتهای نوشته با ما همراه باشید.

    1) هتل دلفین امپریال لارا؛ بهترین هتل آنتالیا برای مجردهای ورزشکار

    هتلDelphin Imperial  اولین هتلی است که برای سفر مجردی به آنتالیا معرفی می‌کنیم. این هتل دارای سواحل اختصاصی دریای مدیترانه است و طراحی خاص و منحصربه‌فردی دارد. از زیبایی اتاق‌های روبه‌دریا نگوییم که بسیار منظره چشم‌نواز و خیره‌کننده‌ای دارند. استخرهای سرپوشیده، مرکز اسپا و کورت تنیس از امکانات خاص این هتل هستند که برای مهمان‌ها تدارک دیده شده‌اند. در مرکز اسپا این هتل، حمام ترکی، سونا، جکوزی و امکانات دیگری وجود دارد که برای بسیاری از افراد جذاب است.

    وجود یک مرکز تناسب اندام مجهز برای علاقمندان به ورزش اهمیت زیادی دارد که این هتل به‌خوبی از اجرای آن برآمده است. رستوران فیوژن در هتل دلفین امپریال لارا، بهترین غذاهای بین‌المللی را برای مسافران فراهم می‌کند و تمام وعده‌های صبحانه، نهار و شام را به‌صورت منوی باز به میهمانان ارائه می‌دهد. رستوران داوینچی نیز سرو بهترین نوشیدنی‌های ترکی و بین‌المللی را بر عهده دارد. این هتل در فاصلۀ 16 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا واقع شده و حدود 20 دقیقه زمان می‌برد تا خود را به فرودگاه برسانید.

    محبوب‌ترین امکانات هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا در یک نگاه عبارتند از:

    • اتاق‌های شیک و معماری خاص؛
    • وجود 5 استخر با امکان رزرو گروهی؛
    • وجود اتاق‌های خانوادگی برای افرادی که تنها سفر نمی‌کنند؛
    • برخورداری از اتاق‌هایی با ممنوعیت سیگارکشیدن برای مسافرانی که اهل قلیان و سیگار نیستند و به سلامتی بدنشان اهمیت می‌دهند؛
    • مرکز اسپا و سلامتی، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، ساحل اختصاصی و زیبا، پارکینگ رایگان و... .

    هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

    عکسی از هتل دلفین امپریال لارا 

    2) هتل نیروانا کازموپولیتن؛ بهترین هتل آنتالیا برای مجردهایی که پت دارند

    این هتل، که در منطقه ساحلی لارا در آنتالیا واقع شده، با معماری خاص و Uشکل خود در لیست بهترین هتل‌های آنتالیا برای مجردها قرار گرفته است. Nirvana Cosmopolitan Hotel به‌گونه‌ای طراحی شده که تمام اتاق‌ها یک بالکن با چشم‌انداز دریا داشته باشند. این اقامتگاه ساحلی 110 هزار مترمربع مساحت و حدود 27 هکتار ساحل اختصاصی دارد. هتل نیروانا با اسکله مخصوص به خود و ساحل اختصاصی آن، تا دریای مدیترانه ادامه می‌یابد. وجود یک بارِ سرپوشیده در کنار ساحل و مبل‌های استراحت، به میهمانان اجازه می‌دهد که روی مبل‌های راحت این هتل و در کنار دریا از نوشیدنی خود لذت ببرند. هتل نیروانا کازموپولیتن، زمین‌های ورزشی برای فوتبال، تنیس و مینی گلف دارد که برای علاقه‌مندان این ورزش‌ها بسیار هیجان‌انگیز است و مرکز اسپای آن، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی و... را برای استراحت گردشگران تدارک دیده است.

    همان طور که می‌دانید، حمل حیوان خانگی در بیشتر هتل‌ها مجاز نیست؛ اما این مجموعه برای اولین بار ساختارشکنی کرده و در حال حاضر، با عنوان «هتل دوست‌دار حیوانات» در آنتالیا و ترکیه شناخته می‌شود. بنابرانی مسافران می‌توانند همراه با پت مورد علاقه خود در این مکان زیبا اقامت داشته باشند. منوی غذای هتل نیروانا آنتالیا شامل غذاهای لاتین، شرقی و مدیترانه‌ای است؛ ضمن اینکه اتاق‌های این هتل زیبا به دستگاه اسپرسو و قهوه‌ساز مجهز هستند و هر زمان که بخواهید، می‌توانید تنها با فشردن یک دکمه، قهوه خود را میل کنید.

    هتل نیروانا کازموپولیتن دارای مرکز تناسب اندام، مرکز خرید، خدمات کرایه دوچرخه و امکانات دیگری است که برای تجربه یک سفر مجردی گزینه خوبی به نظر می‌رسد. البته که وجود مرکز خرید در هتل لزوم چندانی ندارد و شما می‌توانید چند ساعتی از روزتان را به گشت‌وگذار در مراکز خرید آنتالیا بپردازید؛ اما دیگر امکانات هتل نیروانا چیزی نیست که به‌سادگی بتوان از آن گذشت. این هتل 14 کیلومتر از فرودگاه و 25 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.

    هتل نیروانا کازموپولیتن آنتالیا

    تصویری از هتل نیروانا کازموپولیتن 

    3) هتل شروود اکسکلوسیو لارا؛ بهترین هتل آنتالیا برای مجردهای شکمو

    هتل لوکس شروود اکسکلوسیو لارا در کنار ساحل شنی و اسکله زیبایش، دارای استخرهای روباز، سرسره‌های آبی، سونا و حمام ترکی است. ازاین‌رو به یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها تبدیل شده است. اتاق‌های این هتل از تهویه مطبوع، تلویزیون و یک مینی بار برخوردار هستند. همچنین تمام آن‌ها یک بالکن دارند و اینترنت در سراسر هتل به‌صورت وای فای رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

    زمین‌های تنیس در فضای باز و یک استخر روباز گرم برای مهمان‌هایSherwood Exclusive Lara  در نظر گرفته شده که برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد. هتل شروود اکسکلوسیو دارای 5 رستوران است که از غذاهای ترکی تا ایتالیایی و انواع کیک و شیرینی را سرو می‌کنند. این هتل در مسافت 18 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده و تا فرودگاه، 30 دقیقه فاصله دارد. این اقامتگاه را می‌توان یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی نیز به شمار آورد که لذت اقامت در آن را برای میهمانان خود دوچندان می‌کند.

    هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا

    عکسی از هتل شروود اکسکلوسیو لارا 

    4) هتل وویاژ بلک گلف اند اسپا؛ بهترین هتل آنتالیا با چندین بار متنوع

    هتل 5 ستارهVoyage Belek Golf and Spa  یک اسپای لوکس به همراه 8 رستوران، 5 استخر شیک و اتاق‌هایی مبله است که بالکن‌هایی رو به ویوی باغ یا دریای مدیترانه دارند. همچنین هر کدام از این آن‌ها دارای تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. در این هتل بارهای مختلفی به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به بار زیرزمینی، بار سانست جاز، بار ویتامینه و بار ساحلی اشاره کرد. در این هتل مرکز اسپای اختصاصی وجود دارد که در آن انواع ماساژها به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌شود. هتل وویاژ آنتالیا در طول 24 ساعت شبانه‌روز به مشتریان خود خدمات گوناگونی ارائه می‌دهد و حضور نام آن در بین بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها، به دلایل مختلفی از جمله محل نگه‌داری کودکان و... است. فاصلۀ این هتل تا فرودگاه حدود 34 کیلومتر است و حدود 48 دقیقه زمان خواهد برد تا به آن‌جا برسید.

    برای آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا، مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

    هتل وویاژ بلک گلف اند اسپا آنتالیا

    تصویری از هتل وویاژ بلک گلف اند اسپا آنتالیا 

    5) هتل سو اند آکوالند آنتالیا؛ از بهترین هتل ها برای مجردها

    هتلSU & Aqualand  هتلی با ساختمانی سفید و طراحی مدرن و مینیمال است که در ساحل کنیالتی آنتالیا قرار دارد. اسپا فوق‌العاده مجهز و استخر روباز آن نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این هتل 5 رستوران دارد و میهمانان می‌توانند در استخر روباز و فضای ساحلی آن از امکانات رایگان بهره‌مند شوند. تمام اتاق‌هایSU & Aqualand Hotel  زیبا دارای تهویه مطبوع، بالکن مبله و حمام اختصاصی هستند. امکاناتی نظیر اینترنت، تخت‌های آفتاب‌گیر، چتر و حوله به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در صورت تمایل می‌توانید از میان‌وعده‌های ویژه و لوازم آرایشی این مجموعه نیز استفاده کنید.

    سالن بدن‌سازی مجهز و زمین‌های تنیس این هتل، برای دوست‌داران ورزش در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات هتل سو اند آکوالند آنتالیا می‌توان به وجود آرایشگاه، مرکز خرید، مرکز اسپای کامل برای استراحت و ماساژ، حمام ترکی و سونا اشاره کرد. در رستوران این هتل زیبا انواع غذاهای بین‌المللی، ژاپنی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود که باب میل ذائقه‌های مختلف است. بارهای ساحلی و رستورانِ استخرِ این هتل، میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌های متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که می‌تواند برای بسیاری از افراد خوشایند و جذاب باشد. هتل سو اند آکوالند در فاصله‌ای نزدیک و تنها  ۱.۵ کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و برای رسیدن از فرودگاه تا این هتل، حدود 20 دقیقه زمان نیاز است. استادیوم آرنا آنتالیا نیز در فاصله حدود 2 کیلومتری این هتل واقع شده است.

    هتل سو اند آکوالند آنتالیا

    عکسی از هتل سو اند آکوالند آنتالیا 

    6) هتل کلاب سِرا؛ نزدیک ترین هتل به فرودگاه آنتالیا

    آخرین جایگاه در لیست بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها به هتل Club Sera Hotel تعلق دارد. این اقامتگاه 5 ستاره، تنها چند ثانیه از ساحل شنی لارا فاصله گرفته و دارای اتاق‌های لوکس و زیبایی است که به دستگاه تهویه مطبوع مجهز هستند. از دیگر امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، حمام و... اشاره کرد. طبق نظر مسافران، هتل کلاب سرا با معماری قصرهای مجلل عثمانی قابل قیاس است. استخرهای متعدد، مرکز اسپای درمانی صورت و بدن، حمام ترکی، سونا، سالن بدن‌سازی با تجهیزات پیشرفته همراه با مربی شخصی و... از دیگر امکانات این هتل لوکس به‌شمار می‌روند. همچنین انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی در هتل مجلل کلاب سرا سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از بارها و خدمات هتل با بیشترین و بهترین کیفیت استفاده کنند. این هتل زیبا در فاصله‌ای حدود 15 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

    هتل کلاب سِرا آنتالیا

    عکسی از هتل کلاب سِرا آنتالیا

    دیگر هتل های آنتالیا برای مجردها

    هتل های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانیم از آن‌هانام ببریم؛ برای مثال، Baia Lara Hotel و هتلRixos Downtown Antalya  که در نزدیکی فرودگاه آنتالیا و دریاچه گرماگل واقع شده‌اند و امکانات جذابی را به مهمان‌های خود ارائه می‌دهند. این هتل‌ها در نزدیکی شهر آنتالیا قرار دارند و رستوران‌های متعدد، سالن ورزشی، مرکز اسپا، استخر روباز و امکانات ویژۀ دیگری را در خود جای داده‌اند.

    سفر به آنتالیا و اقامت در بهترین هتل ها برای مجردها

    مسافرت‌های خانوادگی همیشه با رعایت حال سایر اعضای خانواده و بزرگترها یا کودکان همراه است؛ درنتیجه شاید خوشایند برخی از افراد نباشد و به میزانی که تنهایی سفر می‌کنند، لذت نبرند. خوشبختانه در آنتالیا هتل‌های زیادی وجود دارد که امکانات خاصی را برای سفرهای مجردی گردشگران در نظر گرفته‌اند. ما نیز تلاش کردیم در این نوشته، بهترین هتل های آنتالیا برای مجردان را معرفی کنیم تا با خیال راحت بتوانید اقامتگاه محبوب‌تان را در تور آنتالیا انتخاب کنید.

    اگر تجربه حضور در هتل های عنوان‌شده در این نوشته را دارید، مشتاقانه منتظر بیان نظرات شما هستیم. شنیدن تجربۀ شما می‌تواند به مسافران آنتالیا کمک کند تا در انتخاب هتل، اطمینان بیشتری داشته باشند.

    سوالات متداول:

    1. آیا می‌توانیم با حیوان خانگی خود در هتل های آنتالیا اقامت کنیم؟

    به طور کلی خیر؛ اما هتل نیروانا کازموپولیتن، امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید همراه با حیوان خانگی خود در این اقامتگاه ساکن شوید.

    2. نزدیک ترین هتل آنتالیا به فرودگاه کدام است؟

    در بین بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها، هتل نیروانا کازموپولیتن و هتل کلاب سرا، کمترین فاصله را تا فرودگاه آنتالیا دارند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW