021-88507190

جاذبه های گردشگری آلانیا

جاذبه های گردشگری آلانیا

سفر به شهر زیبای آلانیا 

آلانیا یک شهر ساحلی در سواحل جنوبی ترکیه، ترکیبی منحصر به فرد از آرامش، تاریخ و ماجراجویی را ارائه می دهد. قلب تاریخی آلانیا که بین کوه های مدیترانه ای خیره کننده تائوروس احاطه شده است، در یک شبه جزیره صخره ای با یک قلعه چشمگیر مشرف به سواحل واقع شده است.

بهترین زمان برای بازدید از شهر زیبای آلانیا

آلانیا در مرکز Riviera ترکیه واقع شده است و دارای آب و هوای مطبوع مدیترانه ای با تابستان های طولانی و زمستان های معتدل است. آلانیا هر ساله 310 روز از نور آفتاب را تجربه می کند و حداکثر 14 ساعت از نور خورشید در روز در ماه ژوئن و ژوئیه استفاده می کند. بله ، به احتمال زیاد شما می توانید در اینجا تعطیلات آفتابی داشته باشید. بهترین زمان برای بازدید از آلانیا از ماه ژوئن تا دسامبر است که می توانید دمای حدود 31 درجه سانتیگراد را انتظار داشته باشید. 
اگر می خواهید در گشت و گذارها و سفرهای مختلف اطراف آلانیا تمرکز کنید، بهار می تواند زمان بسیار خوبی برای بازدید شما باشد. متوسط دما در بهار در حدود 20 درجه سانتیگراد با کمترین درجه سانتی گراد در شب ممکن است شنا در دریا امکان پذیر نباشد، اما هنوز آفتاب گرمای فراوانی وجود دارد. شما در هر زمانی که به این شهر سفر کنید، این شهر هتل ها و اقامتگاه های خوبی برای ارائه به شما دارد. بهترین هتل های آلانیا را با ما تجربه کنید.

بازید از جاذبه ها دیدنی و جذاب آلانیا 

آلانیا یک فعالیت سرگرم کننده برای همه دارد. شما می توانید یک روز از آفتاب گرفتن در ساحل کلئوپاترا لذت ببرید و روز دیگر یک سفر ماجراجویانه را به سمت دره خیره کننده ساپدره انجام دهید. البته خیلی بیشتر هم هست! بازدید از قلعه سرخ آلانیا می تواند یک تفریح هیجان انگیز را برای شما رقم بزند. نه تنها می توانید از پانورامای شگفت انگیز 360 درجه استفاده کنید بلکه می توانید احساس کنید که تاریخ در اینجا نوشته شده است. این قلعه در قرن سیزدهم ساخته شده است، اما قدمت این قلعه ها متعلق به قرن 3 قبل از میلاد است. واقعاً شگفت انگیز است که چگونه آنها در طی سالیان متمادی توانستند در چنین وضعیتی خوب این قلعه را نگه دارند.
همچنین می توانید از غار داملاتاش نیز بازدید نمایید. هر ساله گردشگران زیادی از این غار آهکی بازدید می کنند. سواحل زیبا کلئوپاترا را در سفر به آلانیا که هرگز فراموش نخواهید کرد. برای تخلیه آدرنالین هم می توانید به پارک آبی آلانیا بروید و یک روز هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید. چنانچه مسافر تورهای آلانیا مهرپرواز هستید از این جاذبه های شگفت انگیز دیدن نمایید.

چگونه به آلانیا سفر کنیم

نزدیکترین فرودگاه در Gazipasa، حدود 30 دقیقه با آلانیا واقع شده است. یک فرودگاه نسبتاً کوچک است که پروازهای داخلی را فقط انجام می شود. بنابراین شما نمی توانید به طور مستقیم به این شهر وارد شوید چون پرواز بین المللی به این شهر انجام نمی شود. شما باید برای سفر هوایی به این شهر از استانبول یا آنتالیا سفر کنید. اتوبوس های شاتل نیز وجود دارد که از آنتالیا به سمت آلانیا حرکت می کنند اما شما یک سفر دو ساعته را در پیش دارید. 

جاذبه های گردشگری آلانیا
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW