021-88507190

پنج شنبه بازار و چهارشنبه بازار ایچملر مارماریس

پنج شنبه بازار و چهارشنبه بازار ایچملر مارماریس

آشنایی با منطقه و سواحل زیبای ایچملر مارماریس

یکی از زیباترین و معروف ترین مناطق شهر زیبا و ساحلی مارماریس، منطقه ی ایچملر می باشد. این منطقه بهشت شهر زیبای مارماریس می باشد و بسیار میان گردشگران و مردم محلی مارماریس معروف و محبوب می باشد. نام این منطقه از یک نوع سنگ مرمر که به وفور در این منطقه پیدا می شود، گرفته شده است. ایچملر در هشت کیلومتر شهر مارماریس قرار گرفته است. این منطقه از پوشش گیاهی عالی نیز برخوردار می باشد که نمای بی نظیری را برای شما به نمایش می گذارد.

تفریح و گشت و گذار در منطقه ایچملر مارماریس

این منطقه چیز های زیادی برای ارائه به شما مسافران عزیز دارد و یکی از جاذبه های گردشگری مارماریس محسوب می شود. سواحل زیبا، جنگل های گرمسیری، تفریحات آبی هیجان انگیز، کافه و رستوران های ساحلی و دوست داشتنی همه و همه باعث شده این منطقه به شدت مورد توجه قرار بگیرد و یک خاطره خوب و فراموش نشدنی را برای شما در تور مارماریس رقم بزند.

محله ی ایچملر مارماریس

پنج شنبه بازار و چهارشنبه بازار ایچملر مارماریس

بازارهای روز و هفتگی که در روزهای خاصی برگزار می گردند میوه ها و سبزیجات تازه، پارچه، انواع کیف و کفش، لباس و صنایع دستی عرضه می کنند که قیمت آن ها نسبت به سایر نقاط ارازن تر و مقرون به صرفه تر می باشد. پنجشنبه بازار و چهارشنبه بازار ایچملر (Icmeler) از محبوب ترین بازارهای خیابانی و هفتگی در مارماریس می باشند.

زمان برگزاری بازار های هفتگی منطقه ی ایچملر مارماریس

این بازارهای هفتگی و سنتی در روز های چهارشنبه و پنجشنبه در محله معروف و محبوب ایچملر برگزار می شود و شما می توانید از ساعت هشت صبح تا شش بعداز ظهر از آن ها بازدید نمایید و خرید های هیجان انگیزی را از این بازارها داشته باشید.

بازار هفتگی ایچملر مارماریس
شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در سفر به مارماریس از صفحات زیر نیز بازدید نمایید :

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW