021-88507190

پارک ریکه تفلیس

پارک ریکه تفلیس

بازدید از پارک ریکه تفلیس

پارک ریکه تفلیس یکی از جاذبه های توریستی تفلیس می باشد. شهر تفلیس از مکان های تفریحی بسیاری برخوردار است که مسافران تور تفلیس با سفر به این شهر باید طوری زمان بندی کنند تا بتوانند از بیشتر جاهای دیدنی تفلیس گرجستان دیدن کنند. پارک ریکه یکی از مکان های تفریحی این شهر محسوب می شود و یک مکان بسیار جذاب برای خانواده ها به شمار می رود که در کنار پل صلح و رودخانه کورا قرار گرفته است. منظره ای زیبا از کاخ ریاست جمهوری در پشت این پارک ، نمایان است. پارک ریکه در سال 2013 میلادی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است. به دلیل دسترسی آسان این پارک از طریق پل صلح به محله تفلیس قدیم و یا از طریق تله کابین میدان اروپا تا مجسمه مادر گرجستان، آن را تبدیل به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری تفلیس کرده است. معمولا در فصول گرم تر سال، گردشگران بسیاری با نشستن در این پارک از رقص فواره ها با نور پردازی زیبا به همراه موسیقی بسیار لذت می برند. 

فستیوال سالانه تبلیسوبا (Tbilisoba)

یکی از مهم ترین و زیباترین رویداد ها و فستیوال های کشور گرجستان، فستوال بتلیسوبا می باشد که هر سال در آخرین یکشنبه ماه اکتبر برگزار می شود. این فستیوال در پارک ریکه برگزار می شود و بسیار هم میان گرشگران معروف و محبوب می باشد و سالانه گرشگران زیادی به خاطره این جشنواره با تور گرجستان سفر می کنند.

پارک ریکه گرجستان

سالن تئاتر و موسیقی پارک ریکه 

یکی از بنا های مهم و مدرن این پارک، سالن تائتر و موسیقی ریکه تفلیس می باشد. این سازه بسیار زیبا و قابل توجه است که به شکل دو سازه ی لوله ای بزرگ ساخته شده است و در نزدیکی رودخانه کورا قرار گرفته است. این مجموعه سالانه میزبان رویداد های هنری زیادی در شهر تفلیس می باشد.

دسترسی به پارک ریکه چگونه است 

این پارک در نزدیکی میدان اروپا تفلیس واقع شده است و یکی از نقاط مرکزی این شهر نیز محسوب می شود و شما به راحتی می توانید از تمام نقاطز شهر به راحتی به این پارک برسید و از آن دیدن کنید.

پارک ریکه تفلیس

شما می توانید در سفر به تفلیس از صفحات زیر نیز بازدید نمایید :

بازدید از دریاچه شگفت انگیز در شهر زیبا تفلیس
دلایلی که به شما ثابت می کند باید به تفلیس سفر کنید
جشنواره رنگ گرجستان
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW