021-88507190

نکات مهمی درباره سفر با هواپیما که باید حتما بدانید

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 25 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هر کس ممکن است در طول زندگیش از هواپیما به عنوان وسیله رفت و آمد به کشورهای دیگر استفاده کند. اما آیا می دانید که کدام قسمت از هواپیما، سرویس بهتری دریافت می کند؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]


    اگر در این قسمت از هواپیما بنشینید خدمات بهتری دریافت می کنید:
    هر کس ممکن است در طول زندگیش از هواپیما به عنوان وسیله رفت و آمد به کشورهای دیگر و یا حتی شهر های کشور خودش استفاده کند. اما آیا می دانید که کدام قسمت از هواپیما، سرویس بهتری از مهمانداران دریافت می کند؟مهرپرواز قصد دارد در این مقاله به شما بگوید که کدام صندلی ها برای شما مناسب تر است،مخصوصا در پروازهای طولانی مدت مانند تور تایلند و تور مالزی!
    در پرواز های طولانی گرفتن خدمات مناسب از مهمانداران بسیار حائز اهمیت است و اگر صندلی خود را خوب انتخاب کنید می توانید پرواز آسوده تری داشته باشید.

    نکات مهمي درباره سفر با هواپيما که بايد حتما بدانيد

    خیلی از کسانی که می خواهند خرید بلیط هواپیما انجام دهند، ترجیح می دهند که جلوی هواپیما بنشینند. به هر حال بر طبق گفته یک مهماندار به نام Annie Kingston اگر نزدیک پشت هواپیما بنشینید، سرویس بهتری از مهمانداران دریافت خواهید کرد.
    برای مثال، برای مهماندار راحت تر است که نیازهای مهمانانی که نزدیک پشت هواپیما نشسته اند را برطرف کند. اگر از مهماندار بخواهید که برای شما چیزی بیاورد و عقب هواپیما نشسته باشید در زمان کمتری به شما سرویس می دهند و علاوه بر این، دیگران آن ها را در حال دادن خدمات به شما نمی بینند. اگر شما در قسمت جلوی هواپیما نشسته باشید و مهماندار مجبور باشد این مسافت را طی کند، دیگر مسافران خدمات را می بینند و به احتمال زیاد آن ها هم درخواست مشابهی دارند. به همین دلیل مهماندار مجبور می شود که به درخواست آن ها عمل کند و حتی ممکن است که کالایی که درخواست کردید قبل از اینکه به شما برسد، تمام شود.
    این مهماندار همچنین توصیه های دیگری به مسافران داشت. مثل این که بهتر است کسانی که زود سردشان می شود نزدیک پنجره ننشیند و اگر صدای کودکان اذیتتان می کند، نزدیک پارتیشن های بین هر قسمت از هواپیما ننشینید.

    نکات مهمي درباره سفر با هواپيما که بايد حتما بدانيد

    راهکارهایی برای مقابله با عوارض ناشی از پرواز
    یک نکته بسیار مهم برای افرادی که دچار ترس و استرس زیاد هنگام پرواز هستند:
    تا آنجا که می توانید برای مسافرت های هوایی خود، بلیط هواپیمای بدنه پهنی را خریداری کنید که در ارتفاع بالاتری پرواز می کنند. در غیراین صورت سعی کنید، نزدیک ترین صندلی به بال هواپیما را برای نشستن انتخاب کنید. ردیف های بین ۱۰ تا ۳۰ مناسب ترین صندلی های نزدیک به بال هستند.
    صندلی هایی که نزدیک به کابین یا دم هواپیما هستند،خصوصا برای افرادی که مستعد حالات خاص به هم خوردگی های پروازی هستند، گزینه مناسبی به شمار نمی آیند. نشستن در نزدیکی بال های هواپیما، چنین حس هایی را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW