021-88507190

بزرگترین فرودگاه چین سپتامبر افتتاح میشود

اخبار پ.هنرکار 13 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
فرودگاه بزرگ چین که دکسینگ نام دارد به مناسبت ۷۰ سالگی رژیم کمونیستی چین در سپتامبر افتتاح خواهد. جزییات آن را در آژانس مسافرتی مهرپرواز دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فرودگاه بزرگ چین که دکسینگ نام دارد به مناسبت ۷۰ سالگی رژیم کمونیستی چین در سپتامبر افتتاح خواهد. جزییات آن را در آژانس مسافرتی مهرپرواز دنبال کنید.

    افتتاح فرودگاه دکسینگ در سپتامبر

    فرودگاه بزرگ دکسینگ Beijing Daxing International Airport که قرار است در پکن افتتاح شود، طراحی آن به شکل یک ستاره دریایی بوده و با سرمایه هنگفتی به میزان ۵ میلیارد دلار در زمینی به وسعت۷۰۰ هزار متر مربع ساخته شده است.این فرودگاه دارای 5 شاخه است که هدف از ساخت این محل با این میزان سرمایه گذاری پاسخگویی به نیازهای فزاینده ترافیک هوایی چین میباشد.این فرودگاه در کنار فرودگاه کنونی پکن که دومین فرودگاه بزرگ جهان است پذیرای گردشگران تور ترکیبی چین خواهد بود.

    طبق گزارش یورونیوز، ساخت این پروژه فرودگاهی به تمام رسیده و همزمان با مراسم هفتادمین سالگرد بنیانگذاری رژیم کمونیستی چین و در تاریخ روز ۳۰ سپتامبر افتتاح خواهد شد. جمهوری خلق چین به رهبری مائو تسه تونگ در یک انقلاب کمونیستی در اکتبر ۱۹۴۹ بنیان نهاده شد.این فرودگاه بزرگ ۴۶ کیلومتر تا میدان تیان‌ان‌من فاصله دارد و طبق پیش بینیها چهار ترمینال آن تا سال ۲۰۲۵ بهره‌برداری خواهد شد. این فرودگاه قادر است گنجایش ۷۲ میلیون مسافر را داشته باشد.

    طبق پیش بینیها تا سال 2040، 4 ترمینال دیگر نیز در فرودگاه دکسینگ راه اندازی خواهد شد که در این شرایط پذیرای 100 میلیون مسافر است و تبدیل به بزرگترین فرودگاه جهان خواهد شد.در حال حاضر فرودگاه آتلانتا که در آمریکا قرا دارد بزرگترین فرودگاه جهان است که در طول سال ۱۰۰ میلیون مسافر را جابه‌جا می کند.

    طبق آمار انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی در میانه سال ۲۰۲۰، چین در زمینه نقل و انتقال هوایی از آمریکا پیشی میگیرد و تبدیل به اولین بازار حمل و نقل هوایی جهان خواهد شد.طبق پیش‌بینی‌ها کشور چین در سال ۲۰۳۷ حدود ۱.۶ میلیارد سفر هوایی در سال خواهد داشت که این رقم، یک میلیارد مسافر بیشتر از تعداد مسافران هوایی این کشور در سال ۲۰۱۷  خواهد بود. بلیط پرواز پکن را از کارشناسان مهرپرواز بخواهید.

    فرودگاه دکسینگ پکن،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW