021-88507190

بهترین هتل دنیا مشخص شد

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 06 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین هتل ها معمولاً طرفداران بسیاری دارند چرا که توانسته اند با خدمات بهتر و مناسب تری که ارائه می دهند، مهمانان و مسافران را همواره راضی نگه دارند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین هتل ها معمولاً طرفداران بسیاری دارند چرا که توانسته اند با خدمات بهتر و مناسب تری که ارائه می دهند، مهمانان و مسافران را همواره راضی نگه دارند. یکی از وبسایت های به نام در زمینه گردشگری هرساله در اقدامی بسیار جالب از مردم درباره بهترین هتل سال نظرخواهی راه می اندازد. به نظر شما هتل برتر امسال چه هتلی و در کجا بوده است؟ هتل فورسیزن بالی (Four Season Resort) انتخاب امسال بهترین هتل بوده است. آژانس هواپیمایی مهرپرواز در این باره خبری را برای شما آماده کرده است، با ما همراه باشید.
    بالی با سواحل بی نظیر و شگفت انگیز، همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری بوده است و افرادی که به دنبال مقصدی آرام و دنج و شگفت انگیز می گردند، همیشه بالی نیز یکی از مقاصد آرزویی آنها می باشد. هتل فورسیزن بالی که در منطقه "سایان" شهر بالی قرار دارد، موفق به کسب امتیاز بهترین هتل دنیا شده است. موقعیت مکانی خاص و ویژه هتل و همچنین معماری متمایزی که در ساخت این هتل به کار رفته است، باعث شده تا نظر گردشگران و مسافران به سمت هتل فورسیزن جلب شود. در مراسمی که برای معرفی این هتل برگزار شد، بیشتر از همه روی احساس آرامشی بی نظیر و تجربه های مدرنی که با اقامت در این هتل به مهمانان می رسد، تاکید شد.

    بهترین هتل دنیا

    در هتل فورسیزن ریزورت، مهمانان می توانند با تجربه هایی بسیار جذاب با فرهنگ بالی شناخت بیشتری پیدا می کنند. برای مثال، در کنار رودخانه کلاس آشپزی وجود دارد که مهمانان برای یادگیری غذاهای محلی بالی به آنجا می روند. در هتل تورهای گردشگری روزانه ای برگزار می شود که گردشگران و توریست ها را به گشت و گذار میان جاذبه های گردشگری بالی و ماجراجویی هایی همانند رفتینگ میان رودخانه می برند.
    یکی از دلایلی که این هتل را بسیار محبوب کرده است، موقعیت مکانی خاص مکانی اش می باشد که در ارتفاعات یوبود (Ubud) و در بین دو رودخانه قرار گرفته است و معماری قابل توجهی دارد. یکی از قسمت های هیجان انگیز اقامت در این هتل، زمان ورود به آن است، چرا که باید از روی یک پل چوبی که بر روی درختان بسیاری قرار گرفته است، عبور کنید و از روی پشت بام هتل که حوضچه ای خیره کننده دارد به لابی و این هتل خیال انگیز بروید.

    بهترین هتل دنیا

    در این هتل کاملاً از هیاهوی دنیا دور می شوید و مدتی را در میان طبیعت سرسبز و دره بسیار زیبا و دیدنی می گذرانید. هتل فورسیزن ریزورت، دارای 42 ویلای اختصاصی و 18 سوئیت می باشد که کلیه ویلاها دارای استخر هستند و در میان چشم اندازهای سرسبز، مکانی آرام بخش را پدید آورده اند. جهت دکوراسیون داخلی هتل، تزئینات معاصر و خاص بالی با همدیگر ادغام شده اند تا بتوانند محیطی بی نظیر و شگفت انگیز را پدید بیاورند.
    به گفته مدیر عامل هتل، اینکه این هتل برای دومین بار بهترین هتل دنیا شناخته شده است، یکی از افتخارهای آنهاست. این انتخاب برگرفته از مهمان نوازی کارکنان هتل فورسیزن ریزورت می باشد که مهمانان و مسافران را همواره به این هتل می کشاند. از طرفی حمایت های مالی و سرمایه گذاری مالکان هتل هم تاثیر بسیاری در رضایت مسافران خاص پسند و لوکس پسند داشته است. معیارهایی که یک هتل را بهترین می کند، شامل مواردی همانند، امکانات، نوع و کیفیت غذا، موقعیت مکانی هتل، خدمات ارائه شده و ... می باشد و مسافران برای انتخاب یک هتل به همه این جنبه ها توجه می کنند. هتل فورسیزن ریزورت با 98.22% رأی به عنوان بهترین هتل دنیا انتخاب شده است.

    بهترین هتل دنیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW