021-88507190

کلاهبرداری با رنگ کردن حیوانات در باغ وحش مصر!

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 09 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در یکی از روزهایی که او به باغ وحش رفته بود، متوجه پدیده بسیار عجیبی شد که آن رنگ کردن خر، به شکل گورخر بود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دانش آموز مصری به نام محمود سرهانی جدیداً در باغ وحشی که به تازگی در بخش باغ بین المللی پارک شهری قاهره قرار داشت، مشغول به کار شد. در یکی از روزهایی که او به باغ وحش رفته بود، متوجه پدیده بسیار عجیبی شد که آن رنگ کردن خر، به شکل گورخر بود. امروز آژانس هواپیمایی مهرپرواز برای شما این خبر جالب و عجیب را توضیح می دهد، با ما همراه باشید.
    در اصل داستان از اینجا شروع می شود که این دانش آموز با قرار دادن عکسش در فیس بوک سر و صدای بسیاری به پا کرد. محمود سرهانی در باغ وحش به این حیوان به عنوان گورخر مشکوک شد، او گفته است که به دو دلیل به این حیوان شک کرد! اول اینکه رنگ سیاه روی صورت حیوان پخش شده بود، و دوم اینکه گوش های این حیوان، اندازه گوش های گورخر نبود. قضیه ای که بسیار جالب است، اینکه او در صفحه فیس بوک خود نوشته بود که: "حماقت در این کشور به جایی رسیده است که یک خر محلی را رنگ کرده اند تا شبیه به یک گورخر شود."
    بعد از انتشار این خبر تعدادی از دامپزشکان مصری به سرعت برای معاینه و صحت این خبر به باغ وحش رفتند و در نهایت این ادعا را تأیید کردند که این حیوان در واقع یک خر معمولی است نه یک گورخر! اگرچه که مدیر پروژه باغ ها در قاهره به اسم محمد سلطان این خبر را تکذیب کرد و ادعا کرد که این حیوان یک گورخر واقعی است و هیچ رنگی به آن نزده اند. او در ادامه گفته است: "مراقبت از حیوانات به شیوه مناسبی صورت می گیرد و برای اطمینان از وضعیت آنها، به صورت منظم بازرسی می شوند."
    اما رهبر گروه فعالان حقوق حیوانات که با نام "PETA" شناخته می شود، نظر محمد سلطان را قبول ندارد، چرا که او اعتقاد دارد از حیوانات به طرز صحیح و مناسبی مراقبت نمی شود. معاون موسس PETA نیز در مصاحبه خود با شبکه سی ان ان اعلام کرده است: "مراقبت های مناسب برای حیوانات هیچ کدامش این موضوع را تصدیق نمی کند که ما اجازه این را داریم که حیوان اهلی همانند خر را مجبور به تحمل فشاری کنیم که از اسپری مواد شیمیایی نظیر رنگ ناشی می شود و احتمال این می رود که این کار موجب آلرژی دردناکی برای حیوان شود." این موسسه همچنین امیدوار است که مسئولان ذی ربط در قاهره هر چه زودتر به این مسئله به صورت جدی رسیدگی کنند.

    کلاهبرداری با رنگ کردن حیوانات در باغ وحش مصر!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW