021-88507190

چالش هجوم گردشگران به فرانسه!

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 07 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با آغاز فصل تابستان و رونق گردشگری، مقاصد محبوب و پرطرفدار مملو از گردشگر و توریست شده اند. قطعاً یکی از بهترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری فرانسه است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    با آغاز فصل تابستان و رونق گردشگری، مقاصد محبوب و پرطرفدار مملو از گردشگر و توریست شده اند. قطعاً یکی از بهترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری فرانسه است، کشوری که این اواخر با چالش هجوم توریست ها و گردشگران مواجه شده است و برای مدیریت هرچه بهتر و بیشتر آنها، اقداماتی را به کار گرفته است. آژانس هواپیمایی مهرپرواز برای شما راجع به این خبر گردشگری توضیحات بیشتری را در این مطلب آماده کرده است، همراه ما باشید:
    این روزها اوج فصل گردشگری در فرانسه است، روزهای تابستانی موقعیت بسیار مناسبی برای گشت و گذار و تفریح به وجود آورده است و مقاصد پر گردشگر و محبوبی همانند فرانسه پر از گردشگرانی می باشند که می بایست به دلیل شلوغی، برای بازدید از جاذبه های نمادینی مانند برج ایفل و موزه لوور مدت های طولانی را در صف منتظر بمانند. فرانسه در این اواخر با ورود این تعداد گردشگران با چالش بزرگی مواجه شده است، این کشور که در مدت زمانی، به دلیل ناآرامی های سال های 2015 و 2016 با کاهش توریست و گردشگر روبه رو شده بود، تلاش هایی را برای برگشت گردشگران انجام داد و اکنون در فصل تابستان با تعداد بسیار زیاد توریست روبه رو شده است.

    چالش هجوم گردشگران به فرانسه!

    از آنجایی که تعداد توریست ها و گردشگران بسیار زیاد است، برای سفری آرام و بدون دغدغه آنان، باید کارهایی انجام شود. رزرو آنلاین بازدید از جاذبه ها یکی از اقداماتی است که توریست ها می توانند برای رفاه بیشتر حال خودشان می توانند انجام دهند. همه گردشگران می بایست 3 ماه زودتر خرید بلیط خود را انجام دهند تا از صف های طولانی راحت شوند. حتی اگر که گردشگران در ساعت های غیر شلوغی به بازدید از بسیاری از مکان های بروند با امکانات ویژه ای روبه رو می شوند، این امتیازات و اقدامات این چنینی، تشویقی در جهت کم کردن ازدحام مکان های گردشگری در ساعت های شلوغ روز مانند صبح ها است.
    10% از تولید ناخالص ملی فرانسه متعلق به صنعت گردشگری است و این صنعت توانسته بیش از 3میلیون شغل برای این کشور به وجود بیاورد. طبق پیش بینی ها فرانسه امسال میزبان 90 میلیون گردشگر خواهد بود و تعدا گردشگران و توریست ها تا دو سال آینده حدود 100میلیون می شود. با توجه به این اعداد و ارقام ترس اینکه کشور فرانسه نیز همانند شهرهای ونیز و بارسلون دچار پدیده (اور توریسم) شود، وجود دارد.
    رئیس آژانس ملی توسعه گردشگری فرانسه (کریستین مانتل) گفته است که اگر هیچ اقدامی انجام نشود و تعداد توریست ها و گردشگران روز به روز بیشتر شود، تا 5 سال آینده این کشور مجبور است که تعداد گردشگرانی که بار اولشان است پا به فرانسه می گذارند را کنترل و تنظیم کند. 80% از جاذبه های بسیار مشهور و محبوب پاریس در کنار رود سن واقع شده اند و این خطر وجود دارد که این منطقه از جمعیت اشباع شود.
    تا به امروز گردشگران خارجی و مردم فرانسه رابطه خوبی باهم داشته اند و هیچ تظاهرات ضد گردشگری که قبلاً در ونیز و بارسلون سابقه داشته در پاریس اتفاق نیوفتاده است، ولیکن مسئولان نگران این موضوع هستند که با افزایش بیشتر گردشگران نارضایتی ها کم کم جدی شود. فقط فرانسه نیست که با افزایش تعداد توریست و گردشگر مواجه است، بلکه در مدت 15 سال اخیر تعداد گردشگران بین المللی دو برابر شده است و سال گذشته تعداد کل گردشگران دنیا به 1.3 میلیارد نفر بوده است که انتظار می رود این تعداد تا سال 2030 به 2میلیارد نفر نیز برسد.

    چالش هجوم گردشگران به فرانسه!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW