021-88507190

عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان(قسمت سوم)

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 11 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در اين مقاله مي خواهيم چند محل عجيب را براي جشن گرفتن عروسي ها به شما معرفي کنيم تا شما هم شايد علاقه مند شويد و بخواهيد که در روز عروسيتان آدرنالين را در خونتان حسابي بالا ببريد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عروسي هاي هيجان انگيز و بامزه!
    با سلامی مجدد خدمت شما دوستان عزيز،آژانس مسافرتي مهرپرواز اين بار با قسمت سوم مقاله جذابی در خصوص جشن هاي عجيب و غريب عروسي و بله گفتن های هیجان انگیز و باورنگردنیدر خدمت شماست، با ما همراه باشيد:
    روز عروسی خاص ترین روز در زندگی هر فردی است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود، همه چیز درآن روز باید خاص و منحصر به فرد باشد،شايد بعضي از جوانان به دنبال اين نباشند که با شرايط عادي و سنتي ازدواج کنند.در اين بين کساني هم هستند که مي خواهند روز ازدواج و تغيير شرايط زندگيشان را به طرز عجيب تري جشن بگيرند.
    از جشن گرفتن در زير آب گرفته يا رفتن به بالاترين کوه ها در جهان! در اين مقاله مي خواهيم چند محل عجيب را براي جشن گرفتن عروسي ها به شما معرفي کنيم تا شما هم شايد علاقه مند شويد و بخواهيد که در روز عروسيتان آدرنالين را در خونتان حسابي بالا ببريد.
    11-ازدواج در آکواریوم کوسه ها!
    کمی ترسناک و غیر قابل تصور است اما جالب است که بدانید خیلی از زوج ها دوست دارند که تعهد خود را داخل یک آکواریوم پر از کوسه نشان دهند. زوج های ماجراجو می توانند به میامی بروند و یک تجربه فراموش نشدنی برای برگزاری مراسم عروسی هیجان انگیزشان را رزرو کنند!

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    12- ازدواج به سبک پرش از هواپیما (اسکای دایوینگ)
    چه کسی گفته که باید حتما کراوات بزنید و روی دو پایتان بایستید و تعهد ازدواجتان را اعلام کنید؟ این زوج در حالی بله گفتند که در حال سقوط آزاد از هواپیما بودند. هیجان انگیز است. نه؟

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    13-بله گفتن در کنار دیوار چین!
    عکس های عروسیتان در دیوار چین خیلی جالب و خاطره انگیز می شود. دیوار چین یک مقصد بسیار رومانتیک برای زوج ها می باشد و منظره زیبایی را برای عکس هایتان به ارمغان می آورد و ویلاهای شخصی و منظره زیبای اطراف آن برای ماه عسلتان فوق العاده است.

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    14- ازدواج در پارک ملی گرند کنیون (تنگه آریزونا)

    گرند کانیون که یک تنگه زیبا در آریزونا می باشد و پکیج های عروسی جذابی را در بلندترین نقاط کوه به شما پیشنهاد می دهد. شما باید تا محل برگزاری عروسی کوه نوردی کنید اما ارزشش را دارد. تضمین می کنیم که منظره ای که در روز عروسیتان از بالای کوه تماشا می کنید، آنقدر جذاب باشد که نفستان در سینه حبس شود!

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    15-شروع زندگی مشترک در برج العرب دبی
    اگر از بلندی می ترسید، این مراسم عروسی اصلا برایتان مناسب نیست. اما اگر دوست دارید ریسکی کنید که برای همه عمر به یاد داشته باشید، برج العرب در دبی گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم عروسیتان می باشد. شما و همسرتان می توانید یک منظره پانورامایی جالب را در بالای چهارمین هتل بلند و لوکس دنیا درجهان تماشا کنید و به چشمان همدیگر خیره شوید و بله بگویید.
    مهرپرواز مرجع تور دبی در خدمت شماست!

    عجیب ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در جهان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW