021-88507190

جشنواره بین المللی جاز باکو

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 12 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جشنواره بین المللی جاز باکو، پروژه فرهنگی به شمار می رود که پروژه مشترک وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان، صندوق فرهنگ آذربایجان و مجله "جهان جاز" تشکیل شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جشنواره بین المللی جاز باکو، پروژه فرهنگی به شمار می رود که پروژه مشترک وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان، صندوق فرهنگ آذربایجان و مجله "جهان جاز" تشکیل شده است. این جشنواره با شکوه از سال 2005 میلادی برگزار می شود. بهترین و برجسته ترین ستارگان داخلی و خارجی موسیقی جاز، همه ساله در این جشنواره حضور پیدا می کنند. 
    جشنوراه جاز باکو شامل قسمت های مختلفی همچون تحصیل (دوره های مهارت افزایی، سمینارها)، روز جاز کودکان، مسابقه بهترین آواز خوان جاز، نگارخانه های هنر و عکس و کنسرت های آوازخوانان جاز جهان می باشد.جشنواره بین المللی جاز باکو فرصت بسیار مناسبی در جهت تقویت و توسعه مشارکت فرهنگی جهان را فراهم می آورد. علاوه بر این جشنواره جاز در باکو سعی دارد که از تاریخ جاز آذربایجان که از سوی رجال موسیقی به نام و مشهور آذربایجانی مربوط به قرن 20 میلادی به وجود آمده است، به خوبی محافظت و نگهداری نماید و آن را پا بر جا نگاه داشته باشد. 

    جشنواره بین المللی جاز باکو

    به دنبال این رویداد فرهنگی، موسیقیدانان کنسرت هایی در مرکز بین المللی مقام جمهوری آذربایجان، فیل هارمونیک باکو، فرهنگسرای حیدر علی اف و نیز مرکز جاز باکو اجرا می کنند. در سال 2016 این فستیوال بین المللی، به عضویت "اتحادبه جاز اروپا" در آمده است. 
    افراد علاقمند به این فستیوال می توانند تور لحظه آخری باکو را رزرو کنند و همچنین برای اطلاعات بیشتر از فهرست و تاریخ کنسرت ها و همچنین نام شرکت کنندگان در فستیوال بین المللی جاز باکو را در وبسایت رسمی این جشنواره مشاهده نمایند. آدرس وبسایت رسمی جشنواره: www.bakujazzfestival.com
    فستیوال بین المللی جاز باکو از تاریخ 20 اکتبر الی 28 اکتبر (28مهر الی 6آبان)، برگزار می شود. 

    برای خرید بلیط و یا رزرو تور مورد نظر خود، می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW