021-88507190

جشنواره و فستیوال های تابستانی استانبول

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 26 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    استانبول یکی از مقاصد معروف و بسیار محبوب گردشگران و توریست ها از سرتاسر دنیا، به خصوص برای ایرانیان است. ترکیه به دلیل نزدیکی و شباهت فرهنگی به کشورمان، مقصد بسیار عالی و دوست داشتنی برای ایرانیان می باشد. در تابستان در استانبول، علاوه بر جاذبه های توریستی استانبول که بسیار مورد بازدید توریست ها قرار می گیرند، جشنواره ها و فستیوال های متعددی نیز برگزار می شود که از آنها نیز استقبال بسیاری می شود. این جشنواره های تابستانی با شروع فصل گرما در استانبول به راه می افتند. آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا چند نمونه از این فستیوال ها را برای شما نام ببرد تا بتوانید در زمان مناسب و متناسب با علاقه و سلیقه و نیاز خود، با سفر به تور استانبول، در فستیوال و جشنواره مورد نظر در این شهر تاریخی و فوق العاده زیبا حضور به عمل رسانند.

    جشنواره خرید استانبول
    استانبول به داشتن مراکز خرید بسیار عالی و بهترین مراکز خرید در آسیا شهرت فراوانی دارد و از همین رو می توان گفت دلیل سفر بسیاری از توریست ها و گردشگران از سرتاسر دنیا به استانبول، بازارها و مراکز خرید محبوبش است. به دلیل استقبال بسیار زیاد و خوب توریست ها از مراکز خرید استانبول، هر ساله در فصل تابستان و ماه ژوئن، فستیوال خرید برگزار می شود. فستیوال و جشنواره خرید در استانبول بسیار محبوب و معروف شده است و یکی از بهترین جشنواره های استانبول به شمار می رود که در آن مراکز خرید به مدت نه روز و یا بیشتر تا پاسی از شب باز هستند و سرتاسر شهر پر است از کسانی که عاشق خرید هستند. در طول برگزاری این جشنواره بیشتر مراکز خرید شهر استانبول فروش های فوق العاده و تخفیفاتی در نظر می گیرند. چند نمونه از بهترین مراکز خریدی که می توانید در طول این فستیوال از آنها خرید خوبی داشته باشید عبارتند از : مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید فروم، مرکز خرید زورلو و مرکز خرید ایستینیه. زمان برگزاری این فستیوال و جشنواره از 8 ژوئن الی 30 ژوئن می باشد.

    جشنواره خرید استانبول

    جشنواره کنسرت های موسیقی کلاسیک استانبول
    یکی دیگر از جشنواره ها و فستیوال های تابستانی استانبول، جشنواره کنسرت های موسیقی کلاسیک این شهر است. این فستیوال د رمحله کادیکوی شهر استانبول و سالن بزرگ و مجلل و با شکوه اپرا سوریای که ساخته شده در سال 1920 می باشد، با حضور بسیاری از هنرمندان معروف و گردشگران خاص و ستاره های باله برگزار می شود. گردشگران و توریست های علاقمند به شرکت در این جشنواره و فستیوال می توانند برای اواسط ژوئن رزرو تور خود را انجام دهند.

    جشنواره کنسرت های موسیقی کلاسیک استانبول



    جشنواره فتح 1453 استانبول
    فستیوال فتح عثمانی که مربوط به زمان های قسطنطنیه می باشد، هرساله در این شهر تاریخی و باستانی و بزرگ برگزار می شود. در این جشنواره نمایش های گروهی و رژه مردان عثمانی و نیز نمایش های آتش بازی و نمایش های دیگری اجرا می شود که با دیدن آنها حتماً شگفت زده خواهید شد زیرا بسیار مهیج و با شکوه هستند. چنانچه علاقه به حضور در این جشنواره را دارید، می توانید رزرواسیون تور و یا بلیط خود را جوری برنامه ریزی نمایید که در تاریخ 29 می در این شهر باشید.

    جشنواره فتح 1453 استانبول

    فستیوال موسیقی استانبول
    از دیگر جشنواره های تابستانی استانبول که گردشگران و توریست ها نباید از دست بدهند، فستیوال موسیقی شهر استانبول است. در این جشنواره ارکس ترکی و نیز ارکس بین المللی به خوبی خودنمایی می کنند و می توانند هرکسی که در این مکان حضور دارند را شگفت زده کند و به وجد آورند. بیشتر از 22 کنسرت در طول این فستیوال اجرا می شود. این فستیوال بسیار مهیج و شاد از 4 ژوئن شروع می شود و تا 29 ژوئن ادامه پیدا می کنند. کسانی که در این تاریخ در این شهر شگفت انگیز هستند، بهتر است که این فستیوال را از دست ندهند و سفری با خاطره های فراموش نشدنی و بسیار عالی را برای خود رقم بزنند.

    فستیوال موسیقی استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW