021-88507190

شهرهای منتخب گردشگری هوشمند 2019

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 20 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اتحادیه اروپا شهرهای برگزیده گردشگری سال 2019 را اعلام کرد و شهرهای اروپایی در این لیست گردشگری هوشمند دارای موفقیت بیشتری بودند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اتحادیه اروپا شهرهای برگزیده گردشگری سال 2019 را اعلام کرد و شهرهای اروپایی در این لیست گردشگری هوشمند دارای موفقیت بیشتری بودند. منتخبان رقابت در گردشگری هوشمند 2019 شهرهای لیون (فرانسه)، نانت (فرانسه)، مالاگا (اسپانیا)، پالما (اسپانیا)، والنسیا (اسپانیا)، بروکسل (بلژیک)، هلسینکی (فنلاند)، لیوبلیانا (اسلوونی)، پزنان (لهستان)، تالین (استونی) اعلام شدند. 
    این ابتکار جدید اتحادیه اروپا با هدف توسعه گردشگری ایده ای جدید، پایدار و جامع برای ترویج گردشگری هوشمند در اتحادیه اروپا و همینطور تبادل و گسترش بهترین شیوه ها ارائه شده است. 
    عوامل موثر در گردشگری هوشمند به چهار دسته تقسیم می شود که آنها عبارتند از: دیجیتالی شدن، پایداری، دسترسی و خلاقیت و میراث فرهنگی در شهرهای اروپایی.
    گروهی از کارشناسان بعد از بررسی و ارزیابی برنامه های کاربردی 38 شهر در 19 کشور عضو اتحادیه اروپا، مرحله اول را به پایان رساندند و بعد از آن منتخبان نهایی در چهار دسته ذکر شده ارزیابی شدند. 
    هیأت داوری در مرحله دوم رقابت ها، 10 شهر منتخب را بررسی کردند و در نهایت دو برنده را انتخاب خواهند کرد که به عنوان پایتخت هوشمند گردشگری سال 2019 را کسب خواهند کرد. 
    بعد از معرفی دو شهر، چهار شهر دیگر نیز جوایزی درد ارتباط با گردشگری هوشمند اروپا جهت دستاوردهای برجسته و مهم خود را در چهار دسته رقابت (پایداری، خلاقیت، دیجیتالی شدن، دسترسی و میراث فرهنگی) دریافت خواهند کرد.
    تمام شهرهای منتخب در تاریخ هفتم نوامبر سال 2018 و در مراسم "جشنواره بین المللی" گردشگری که در بروکسل برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
    منتظر اعلام نتایج و مشخص شدن برنده های نهایی رقابت ها باشید. 
    برای اطلاع از قیمت تور اروپا، می توانید به وبسایت مهرپرواز مراجعه نمایید و یا با همکاران ما در آژانس مسافرتی تماس حاصل کنید.

    شهرهای منتخب گردشگری هوشمند 2019

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW