021-88507190

موزه توهمات در دبی افتتاح شد

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 21 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
موزه توهمات که تا امروز در چندین کشور دنیا مورد بازدید عموم قرار گرفته است، امروز یعنی در تاریخ 12 سپتامبر در دبی افتتاح خواهد شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    موزه توهمات که تا امروز در چندین کشور دنیا مورد بازدید عموم قرار گرفته است، امروز یعنی در تاریخ 12 سپتامبر در دبی افتتاح خواهد شد و جاذبه های چالش برانگیزی را در اختیار بازدید کنندگان و علاقمندان قرار خواهد داد. 
    طبق گزارشات منتشر شده، یک ابر جاذبه گردشگری در دبی افتتاح خواهد شد و گردشگران و مردم محلی شهر با ورود به چرخ گردون گیج کننده تجربه ای شگفت انگیز و بی نظیری را در این موزه مشهور توهمات به دست می آورند. 
    خلیج تایمز گزارش داده است که این موزه قرار است در نزدیکی خور دبی در بخش توسعه ال سیف در تاریخ 12 سپتامبر افتتاح شود. این مجموعه دارای بزرگترین مجموعه خطاهای دید (توهمات نوری)در موزه توهمات جهانی است. 
    مفهوم و تصور کلی موزه توهمات که اولین بار در زاگرب پایتخت کرواسی در سال 2015 آغاز شد، امروزه در کشورهای دیگری همچون عمان، آلمان، اتریش و مالزی گسترش یافته است. 
    این مجموعه عظیم که به زودی به لیست مکان های دیدنی دبی اضافه خواهد شد، نمایشگاهی است از 80 نوع توهمات در تمامی اندازه ها و اشکال. نمایشگاه های موزه با دقت انتخاب شده اند تا بیشترین جذابیت را برای بازدید کنندگان داخلی و خارجی به وجود آورند.

    موزه توهمات در دبی

    آیتم ها و گزینه های استفاده شده در این موزه هنوز رونمایی نشده است، اما موزه توهمات دارای تونلی گردابه ای شکل به همراه سیلندر چرخان خواهد بود که ذهن انسان را به گونه ای فریب می دهد که احساس می کنید سطح زیر پایتان در حال جابه جایی و تغییر مکان است. 
    اتاق ایمز (Ames Room) به مهمانان و بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا بتوانند خود را در اندازه های متفاوتی ببینند. افرادی که به موزه توهمات دبی می آیند ترغیب می شوند تا با نمایشگاه های متفاوت ارتباط برقرار کنند و عکس های به یادماندنی و جذابی را بگیرند. 
    قیمت بلیط این موزه برای افراد بزرگسال 21.7 دلار (80 درهم) و برای کودکان 16.3 دلار (60 درهم) خواهد بود. 
    برای اطلاعات بیشتر و مشاهده جاذبه های بیشتر در دبی می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید. 

    موزه توهمات در دبی


    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW