021-88507190

هواپیماهایی که با تکنولوژی روز در جهان هماهنگ هستند

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 11 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دسترسی به اینترنت و تکنولوژی در حین پرواز برای عده ای بسیار مهم است. داشتن امکانات تکنولوژی در حین پرواز در یک هواپیما، به طور بسیار زیادی برای مسافرانی که به دستگاه های الکترونیکی خود برای کار و یا سرگرمی در مدت زمان سفر نیاز دارند، بسیار با اهمیت و پر ارزش شده است. یک مطالعه جدید توسط تراولوکا (Traveloka)، سرویس رزرو هتل و بلیط هواپیما، در مورد پروازهای طولانی مدت از 50 شرکت هواپیمایی دوستدار تکنولوژی انجام شده و طرز اتصال به اینترنت بی سیم در پرواز، پهنای باند، اتصالات برقی، کیفیت اتصال مسافران به اینترنت از طریق پیام های متنی، تماس های تلفنی و برنامه های زنده تلویزیونی در بین آنها مقایسه شد. 
    نتایج به دست آمده نشان داد که هواپیمایی قطر در صدر لیست قرار دارد و به دلیل داشتن سوپر وای فای که اوایل امسال راه اندازی شد، مورد تقدیر قرار گرفته است و برای مسافران پروازهای طولانی مدت و تورهای خارجی بهترین و بیشترین امکانات را ارائه می کند. نفر دوم لیست به دلیل داشتن سرگرمی های بسیار در حین پرواز همانند 3500 شبکه فیلم، نمایش های تلویزیونی، موسیقی و بازی و برنامه های زنده تلویزیونی شرکت هواپیمایی امارات است. 
    بعد از امارات، شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز به دلیل سرویس رایگان پیام متنی موبایل، رتبه سوم این لیست را به خود اختصاص داده است. لیست 10 شرکت هواپیمایی برتر در زمینه هماهنگی با تکنولوژی بعد از سه مورد اول به شرح ذیل می باشد:
    بریتیش ایرویز، جت بلو ایرویز، کاتای پسفیک، آلاسکا ایرلاینز، ترکیش ایرلاینز، اتحاد ایرلاینز و اوا ایر.

    هواپیماهایی که با تکنولوژی روز در جهان هماهنگ هستند

    "سزار ایندرا" معاون ارشد بخش گسترش تجاری تراولوکا بیان کرد:
    اگر بگوییم شرکت های هواپیمایی معروف و یا گران ترین صندلی های هواپیما، بهترین سرگرمی های پرواز و وای فای را ارائه می دهند، منطقی نیست. تحقیقات ما نشان داده است که همیشه ایرلاین های معروف و گران در این لیست نیستند.
    در حقیقت بعضی از شرکت های هواپیمایی مقرون به صرفه ای همانند جت بلو ایرویز خود را در بالای این لیست جای داده است و به مشتریانشان قول اتصال امن به اینترنت را داده اند. در حین پرواز، ما نظاره گر رقابت ایرلاین ها برای کسب بهترین پیشرفت ها در زمینه تکنولوژی هستیم.
    برای خواندن اخبار گردشگری و نیز آشنایی بیشتر با دنیای گردشگری، می توانید به وبسایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه نمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW