021-88507190

خانه ای که با شکلات ساخته شده است!

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 12 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شاید شما هم داستان "هانسل و گرتل" را شنیده باشید. در این داستان جادوگر بدجنسی در بین جنگل خانه ای از جنس شکلات ساخته است. خانه ای جادویی و شیرین کودکان را فریب می دهد و به داخل خانه می کشاند و زندانی می کند. اصل این داستان که جزئیات بسیاری هم دارد، به آلمان باز می گردد. به واقع "هانسل و گرتل" یکی از بهترین و جذاب ترین و در عین حال معروف ترین داستان های آلمانی است که فیلم های بسیاری بر اساس آن نیز ساخته شده است. 
    حالا امروزه یک مجسمه ساز بسیار خوش ذوق و با استعداد از این داستان زیبا استفاده کرده و کلبه ای از شکلات و شیرینی ساخته است. از دیوارها و سقف گرفته تا اجزای داخلی خانه همانند کمد، ساعت و فنجان ها و ... همه و همه از جنس شکلات هستند. سازنده این کلبه شکلاتی قطعاً هدفش فریب دادن کودکان نبوده و نیست. این مطلب می تواند یک اخبار گردشگری شیرین و بسیار خوشمزه و شکلاتی به شمار بیاید پس با ما همراه باشید.

    خانه ای که با شکلات ساخته شده است!

    نکته قابل توجه این است که با وجود اینکه داستان هانسل و گرتل اصالت آلمانی دارد ولیکن سازنده این خانه فرانسوی است. به همین علت او کلبه خوشمزه و شیرین خود را در بخشی از فرانسه بنا کرده است. علاقمندان می توانند به راحتی و با طی تنها 15 دقیقه مسافت رانندگی از پاریس به این بنای شیرین و منحصر به فرد برسند. این کلبه که به صورت کلی به پایان رسیده است و گردشگران می توانند از آن دیدن نمایند. پیدا کردن کلبه شکلاتی و شیرین کار آسانی است چرا که روبه روی درب ورودی آن، یک حوض کوچک پر از شکلات وجود دارد. 
    جالب ترین نکته درباره این کلبه شیرین این است که هرکسی مایل باشد می تواند در آن اقامت کند. تنها با کمی جستجو در وبسایت بوکینگ شما هم می توانید با تورهای گردشگری به فرانسه سفر کنید و شبی را برای اقامت در این خانه شکلاتی در نظر بگیرید و رزرو نمایید و اقامتی فراموش نشدنی را در این مجموعه شیرین تجربه نمایید. کسانی که تصمیم می گیرند شب را در این کلبه سرکنند، با چگونگی ساخت آن و مواد استفاده شده در ساخت آن نیز آشنا خواهند شد. ناگفته نماند که تمام مسئولان مربوطه به تمامی مهمانان هشدارهای لازم را می دهند که آسیبی به بنا و وسایل وارد نکنند و از شکلات های به کار رفته در ساخت آن نخورند. اگر تمایل به اقامت در این کلبه را دارید، به یاد داشته باشید که برای رزرو کلبه تنها از 26 سپتامبر تا 6 اکتبر امکان رزرو وجود دارد. 
    جهت رزرو بلیط برای تمامی مسیرها و مقاصد می توانید با همکاران ما در آژانس از طریق ارتباط با ما در تماس باشید. 

    خانه ای که با شکلات ساخته شده است!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW