021-88507190

جشنواره دیا د لس مورتوس مکزیکی ها

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 14 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دیا د لس مورتوس یا روز مردگان، تعطیلات معروف مکزیکی هاست که همراه با رویدادهایی در سراسر کشور افرادی را که چشم بر جهان فرو بستند، گرامی می دارند. این جشنواره در تاریخ 1 نوامبر آغاز می شود و روز بعد به پایان می رسد. گرچه که "روز مردگان" ریشه در مکزیک دارد، ولیکن این تعطیلات تا ایالت متحده و دیگر کشورهای آمریکای لاتین گسترش یافته است. در مکزیکو سیتی یک رژه بسیار بزرگ و عظیم برپا می شود، پر از لباس های رنگارنگ و خانم هایی که همانند "لاکارتینا" (نام اسکلت زنی می باشد) لباس بر تن می کنند، تزئینات هنری، گل همیشه بهار، بازارهایی که اجناس و خرده ریزهایی مانند شیرینی هایی به شکل جمجمه می فروشند. ولیکن اغلب مردم در خانه با محراب هایی که روی آنها برای اعضای خانوادشان که فوت شده اند، خیرات گذاشته اند، جشن را برگزار می کنند. 
    در تاریخ 2 نوامبر اکثر مردم و خانواده ها به گورستان ها می روند و از رفتگان خود دیدن می کنند، قبور عزیزانشان را تمیز کرده و آنها را با گل و شمع تزئین می نمایند.
    جهت اطلاعات بیشتر برای رزرو بلیط هواپیما و یا رزرو هتل در سراسر دنیا می توانید از طریق تماس با ما، از همکاران ما در آژانس تمامی اطلاعات لازم را به دست باورید. همچنین می توانید برای مطالعه و یا مشاهده تمامی موارد مربوط به گردشگری به وبسایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه کرده، و در قسمت مربوطه هر آنچه که تمایل دارید را مطالعه نمایید.

    جشنواره دیا د لس مورتوس مکزیکی ها

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW