021-88507190

هزینه پروازهایی که با تور یکسان است!

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 16 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    رییس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان گفت: در حال حاضر قیمت بعضی پروازها به اندازه قیمت تورها در گذشته است. 
    امید خوانساری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به کاهش استقبال مردم از تورهای دالی و خارجی عنوان کرد: شرایطی که برای بازار دلار و ارز در کشور به وجود آمده است، قسمت گردشگری خارجی را متوقف کرده است. 
    او ادامه داد: همچنین شرایطی که در این زمینه به وجود آمده است، باعث شده تا علاوه بر کاهش استقبال مردم از تورهای خارجی، رغبت مردم برای استفاده از تورهای داخلی نیز کم شود. 
    رییس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان تصریح کرد: قیمت پروازها آنقدر گران شده است که شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است. در گذشته شاید قیمت تورها به اندازه هزینه ای بود که هم اکنون بلیط بعضی از پروازها دارند. 
    خوانساری ادامه داد: شرکت های هواپیمایی متناسب با شرایطی که در بازار پدید آمده قیمت های خود را افزایش داده اند و این مساله سبب شده تا شرایط به شکلی رقم بخورد که استقبال مردم از تورهای داخلی و خارجی کم شود و به صورتی صنعت گردشگری از کار بایستد. 

    هزینه پروازهایی که با تور یکسان است!

    او خاطر نشان کرد: در بحث افزایش قیمت ها هر کسی کار خود را انجام می دهد و بدون آنکه ترسی از پاسخگویی داشته باشد، قیمت بلیط پروازها را افزایش می دهد و این موضوع سبب افزایش قیمت ها و به تبع آن کاهش استقبال مردم از تورها می شود. شرکت های هواپیمایی متناسب با شرایطی که در بازار به وجود آمده قیمت های خود را افزایش داده اند و این امر باعث شده تا شرایط به شکلی رقم بخورد که استقبال مردم کمتر شود.
    جهت مطالعه اخبار بیشتری از دنیای گردشگری م یتوانید به وبسایت آژانس مهرپرواز مراجعه نمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW