021-88507190

تبدیل شدن امارات متحده عربی به بزرگ ترین منطقه گردشگری جهان

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 15 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    حاکمان دبی قصد دارند که تا سال 2025 امارات متحده عربی را تبدیل به بزرگ ترین مقصد گردشگری در جهان بکنند. با این حال کارشناسان اعتقاد دارند که برای دست یافتن به هدف اینچنینی، می بایست شرایطی را مهیا کرد که جواهر پنهان این شهر دیده شود و کاملا درخشان باشد. 
    دبی در حال حاضر چهارمین مقصد محبوب و پرطرفدار در جهان به شمار می رود و بر اساس نظرسنجی جدیدی که مستر کارت (MasterCard) انجام داده است، این شهر با شهرهای بانکوک، لندن و پاریس در رقابت تنگاتنگی است و برنامه هایی در راه دارد که دبی را به صدر جدول بکشانند.
    امیر دبی، شیخ حمدان بن محمد، برنامه های خود برای جذب 25.000.000 گردشگر و توریست در سال تا سال 2025 را اعلام کرده است. با این وجود که آسمان خراش های پر تلائلو، ساحل های زیبا با آفتاب سوزان و شن های طلایی و نیز مجموعه متنوعی از جاذبه های عظیم که در این شهر ساخته شده اند همیشه برای گردشگران جذاب هستند، اما کارگزاران تورهای مسافرتی می گویند، می بایست برای حفظ همین تعداد از گردشگران در سال های آتی باید نقاط کمتر شناخته شده و یا ناشناخته شهر را به توریست ها معرفی کرد. 

    امارات متحده عربی

    جان پوداراس، کارشناس صنعت مهمان نوازی بیان کرد:
    20 سال پیش، یکی از امتیازات بی نظیر دبی که معرفی شد، هوای نا متعارف آن بود؛ زیرا که مردم دنیا به دنبال جایی بودند که بسیار متفاوت باشد و این امر نقطه شروع علاقمندی مردم دنیا به این منطقه، به عنوان یک مقصد گردشگری بسیار مهم بود.
    امارات متحده عربی، همچنان به جذب گردشگران بیشتر با تکیه بر اهداف گردشگری بلند پروازانه ای که در ذهن خود می پرورانند، ادامه می دهد. 

    امارات متحده عربی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW