021-88507190

چشم اندازی از اروپا و آسیا از آسمان خراشی در استانبول

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 21 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    برج رادیو و تلویزیونی "چاملیجا" که قرار است به زودی در استانبول افتتاح شود، مناظری از دو قاره را در دو سوی شهر در اختیار شما خواهد گذاشت. برج رادیویی مدرن و با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا در استانبول در حال ساختن است که عکس های جدید از آن نشان می دهد که چه ساختمان منحصر به فرد و فوق العاده ای در حال شکل گیری است که در آینده حتما از دیدنی های استانبول نیز خواهد شد.
    برج رادیو و تلویزیونی "چاملیجا" که طراحی گروه معماری "ملک آلتینیسیک" می باشد، قرار شده تا جای تعدادی از برج های مخابراتی قدیمی استانبول را بگیرد. این پروژه جدید در زمان شکل گیری و کامل شدن، عنوان بلندترین سازه شهر استانبول را به خود اختصاص خواهد داد. به غیر از اهداف ارتباطی، دیگر استفاده های عمومی نیز در این ساختمان وجود خواهد داشت. این برج زیبا و فوق العاده دارای محیط هایی برای نمایشگاه و یک سکو ویژه مشاهده دوطبقه ای خواهد داشت که بر فراز تنگه بسفر ، چشم اندازی شگفت انگیز و بی نظیر از دو سوی آسیا و اروپایی شهر استانبول را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. 

    برج رادیو و تلویزیونی چاملیجا استانبول

    در دو سمت برج چاملیجا، آسانسورهای پانارومایی تعبیه خواهند شد که بینندگان و بازدیدکنندگان را تا ارتفاع 180متر از سطح زمین بالا می برند تا مناظری زیبا و عالی را فراهم کنند. روی زمین، و دورتادور پایه این ساختمان پارکی تعبیه خواهد شد و فضای پیاده روی و محیطی آرام و زیبا و همچنین فضای عمومی برای بازدیدکنندگان فراهم می شود که در آن کافه، رستوران و سالن اجتماعات و... نیز وجود دارد. 
    این برج با ارتفاع 369 متر از سطح زمین به بازدیدکنندگان این شانس را می دهد تا زاویه دید بسیار خوب و عالی را از شهر استانبول زیر پایشان داشته باشند. این ساختمان با وجود طراحی فوق العاده اش، فکر ارائه نمایش نقاط مختلف استانبول به اشکال مختلف زیر سایه خود می باشد. معماری برج چاملیجا با ادغامی از ریاضی، جغرافی و زیبایی چشمان همه را به خود محصور خواهد کرد.
    قرار شده است که این ساختمان به صورت رسمی در اواخر سال 2019 افتتاح شود و طبق آمار و اخبار به دست آمده از شرکتی که طراح آن است، در سال بیشتر از 4.5 میلیون نفر بازدید کننده خواهد داشت.
    جهت رزرو بلیط هواپیما به هر مقصدی در سراسر دنیا و یا رزرو هتل در هر شهر یا کشور دیگر، فقط کافیست از طریق یکی از راه های ارتباطی با ما اقدام کرده تا همکاران ما راهنمایی های لازم را به شما بدهند.

    برج رادیو و تلویزیونی چاملیجا استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW