021-88507190

کیش عضو رسمی سازمان جهانی گردشگری شد

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 12 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سازمان منطه آزاد کیش به عضویت سازمان جهانی گردشگری ملل متحد درآمد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سازمان منطه آزاد کیش به عضویت سازمان جهانی گردشگری ملل متحد درآمد. به گزارش خبرگزاری ها و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، معاون گردشگری کیش، "علیرضا قائدیان"، با بیان این خبر، گفت: با پذیرش عضویت سازمان منطقه آزاد کیش از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، برای اولین بار یک منطقه آزاد تجاری-صنعتی از ایران، به عضویت این سازمان در آمد. 
    وی در ادامه افزود: این اتفاق در روز چهارشنبه 9 آبان ماه و در صد و نهمین جلسه شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری در بحرین و با رأی قاطع شورای اجرایی به تصویب رسید و به این ترتیب کیش اولین منطقه آزاد تجاری و اقتصادی کشور است که به عنوان عضو وابسته به عضویت سازمان جهانی گردشگری پذیرفته شده است. جزیره کیش یکی از اصلی ترین نقاط گردشگری خلیج فارس می باشد که پیش قدم تر از دیگر مناطق آزاد در کشور به موضوع گردشگری وارد شد و آن را در سرفصل های اصلی برنامه ریزی و سرمایه گذاری قرار داد. 
    برای رزرو بلیط هواپیما و یا رزرو هتل در اقصی نقاط دنیا می توانید به وبسایت رسمی آژانس مهرپرواز مراجعه نمایید و همچنین می توانید رزرو خود را به همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز بسپارید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW