021-88507190

24 آذر، برگزاری جشنواره انار در کاخ نیاوران تهران

اخبار پ.هنرکار 26 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تهران -ایرنا- برای اولین بار در تاریخ 24 آذر ماه قرار است که جشنواره انار استان های غربی کشور در کاخ موزه نیاوران تهران برگزار شود. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز ادامه خبر را دنبال کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تهران -ایرنا- برای اولین بار در تاریخ 24 آذر ماه قرار است که جشنواره انار استان های غربی کشور در کاخ موزه نیاوران تهران برگزار شود. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز ادامه خبر را دنبال کنید.

    برگزاری جشنوار اناره به مناسب شب یلدا

    طبق گزارش ایرنا، جشنوار انار در استان کرمانشاه از 24 آبان ماه آغاز شده و قرار است در آذر ماه نیز، تهران به مناسب شب یلدا، میزان این جشنواره باشد. معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران بیان کرد: این جشنواره که در حدود یک ماه آینده در آذر ماه آغاز می گردد، پذیرای علاقه مندان از ساعت 9 تا 17 به مدت هفت روز خواهد بود. 

    شهرام علیمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ادامه گفت: در این جشنواره، محصولات انار استان های مختلف کشور از جمله کردستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان و شهرهای مهاباد و سردشت در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت. 
    علیمحمدی خاطر نشان کرد که از برنامه هایی که قرار است در این مراسم برگزار شود شامل عرضه بیش از 70 تن محصول انار، سوغات محلی و صنایع دستی غرب کشور، اجرای موسیقی 200 دف نواز، 50 تنبور نواز، شاهنامه خوانی به زبان کردی، رقص اسب با موزیک، انار گردانی و مراسم باستانی آذرگان می باشد. ( از قیمت تورهای خارجی مطلع شوید.)

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران افزود: قرار است این جشنواره با همکاری ادارات کل میراث فرهنگی استان های تهران و کرمانشاه، کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و آموزش و پرورش برگزار گردد.

    مجموعه کاخ - موزه باغ نیاوران در شمال تهران، منطقه شمیرانات و در میدان نیاوران واقع شده است که از خیابان شهید باهنر نیز قابل دسترسی می باشد.( مجله گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز را دنبال کنید.)

    کاخ نیاوران-مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW