021-88507190

از هر 50 مسافر، 1 نفر عشق زندگیش را در پرواز پیدا می کند!

اخبار م.مقیمی 28 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شاید باورتان نشود که مردم از سراسر جهان به پرواز به عنوان شانسی برای پیدا کردن عشقشان نگاه می کنند.جالب است که بدانید 16 درصد مسافران یک ارتباط کاری و تجاری در پروازشان ایجاد کرده اند و ...

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    گویا عشق در هوا جریان دارد و بس!
    یک تحقیق جدید نشان داده است که جرقه ها در هواپیما بیش از آنچه شما تصور می کنید، جریان دارند! ما در مورد جرقه زدن گوشی های تلفن صحبت نمی کنیم! منظور ما جرقه های عشق در هواپیما است که شاید از دیدن آمار و ارقام آن متعجب شوید.بر طبق تحقیقات HSBC که بر روی 5000 مسافر در سراسر جهان در مورد تجربه پروازشان و ارتباطاتی که بر اثر پروازشان ایجاد شد، انجام گرفت مشخص شد که از هر 50 مسافر، 1 نفر عشق زندگیش را در هواپیما برای اولین بار ملاقات کرده است.

    از هر 50 مسافر، 1 نفر عشق زندگیش را در پرواز پیدا می کند!

    این تحقیق در ماه جولای سال 2018 بر روی مسافران از 141 کشور مختلف انجام گرفته است ، پس نتیجه آن کلی است و بر روی تمام کشورهای جهان حاکم است! شاید باورتان نشود که مردم از سراسر جهان به پرواز به عنوان شانسی برای پیدا کردن عشقشان نگاه می کنند.جالب است که بدانید 16 درصد مسافران یک ارتباط کاری و تجاری در پروازشان ایجاد کرده اند و 14 درصد مسافران یک رابطه دوستانه طولانی مدت با یکی دیگر از مسافران در پرواز ایجاد کرده اند! جالب است که بدانید که 51 درصد مسافران از سراسر جهان اقرار کرده اند که در طول سفرشان حداقل گفتگویی با افراد غریبه در پرواز داشته اند.

    از هر 50 مسافر، 1 نفر عشق زندگیش را در پرواز پیدا می کند!

    قسمت سورپرایز کننده آمار و ارقام این تحقیق نشان می دهد که ظاهرا در هر پرواز به طور میانگین 2 زوج آمریکایی با هم آشنا می شوند!
    اگر شما هم امیدوارید که بالاخره بتوانید عشق زندگیتان را در پرواز بعدیتان پیدا کنید، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را از وب سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز انجام دهید و امیدوار بمانید، چراکه بعضی از اپلیکیشن های جدید این کار را برایتان میسر کرده اند و شانستان را برای پیدا کردن مسافران دیگر بالا برده اند!

    از هر 50 مسافر، 1 نفر عشق زندگیش را در پرواز پیدا می کند!

    برای مثال، اپلیکیشن Btrfly شما را با مسافران در 380 فرودگاه مختلف دنیا آشنا می کند، کافیست که اطلاعات پرواز و یا فرودگاه خود را در اپلیکیشن وارد کنید.
    از طرفی اپلیکیشن Planely مثل یک شبکه اجتماعی است که برای آسمان ها کار می کند و به شما اجازه می دهد که با مسافرانی که علایق مشترک با شما دارند، آشنا شوید و می توانید از این فرصت استفاده کنید که عشق زندگیتان را در آسمان ها و یا روی زمین ملاقات کنید!وب سایت مهرپرواز مرجع تورهای لحظه آخری و تورهای خارجی ارزان قیمت.

    از هر 50 مسافر، 1 نفر عشق زندگیش را در پرواز پیدا می کند!
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW