021-88507190

برگزاری استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری

اخبار پ.هنرکار 26 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در مورد برگزار شدن "استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری" گفت: فن‌بازار منطقه‌ای فارس با حمایت فن بازار ملی، این رویداد را برگزار می‌کنند.در ادامه خبر با آژانس گردشگری مهرپرواز همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در مورد برگزار شدن "استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری" گفت: فن‌بازار منطقه‌ای فارس با حمایت فن بازار ملی، این رویداد را برگزار می‌کنند. در ادامه خبر با آژانس گردشگری مهرپرواز همراه باشید.

    برگزاری رویدادهای استارتاپی با هدف جذب سرمایه

    ‌بر اساس گزارش ایسنا، احد فتوحی ‌مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در تاریخ چهارشنبه 28 آذر 1397، استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره بر اینکه برگزاری رویدادهای استارتاپی با هدف جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها و تسهیل انجام فرایند رشد آنها در بازار از جمله ماموریت ‌های مرکز فن بازار منطقه‌ای فارس است گفت: رویدادهای استارتاپی در این مرکز با توجه به اینکه استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا به جذب سرمایه نیازمند هستند و نبود مکانیزم عمومی و مشخص برای رویارویی با استارتاپ‌های آماده جذب سرمایه با سرمایه گذارانی که به این حوزه علاقه مند هستند، طراحی شده است‌.

    فتوحی افزود: بعد از اینکه 10 رویداد استارتاپ دمو در شبکه فن بازار ملی ایران برگزار شد، این اولین رویدادی است که به میزبانی شیراز و در خارج از تهران برگزار می گردد. ( مجله گردشگری اژانس گردشگری مهرپرواز را دنبال کنید.)

    ‌مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با تاکید بر اینکه برگزاری این رویدادها در شتابدهی حضور سرمایه‌گذاران در بورس ایده تاثیر بسزایی دارد گفت: با توجه به اینکه گردشگری صنعتی، خدماتی محسوب می شود و سرمایه‌گذاران این حوزه از سرمایه‌گذاران فناوری‌های بخش صنعت دارای محدودیت بیشتری هستند، برگزاری این رویداد نشان دهنده آن است که می‌توان به تخصص بخش خصوصی اعتماد کرده و به تجاری‌سازی ایده‌ها در همه زمینه‌ها سرعت بخشید.

    فتوحی در ادامه گفت: در این رویداد استارتاپی، طرح‌هایی از شرکت‌ها و متخصصان فناوری اطلاعات از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد. وی افزود: پس از چندین مرحله داوری، در حوزه‌های گردشگری سلامت، سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های گردشگری مجازی، رزرو و تهیه بلیط اماکن گردشگری و فرهنگی و ... طرح‌هایی از استان‌های فارس، تهران، یزد، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری برای ارائه به سرمایه گذاران انتخاب شده‌اند. ( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما با کارشناسان آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس حاصل فرمایید.)

    برگزاری استارتاپ دموی فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری -مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW