021-88507190

فستیوال های موسیقی در استانبول که در جهان پرآوازه هستند!

رویدادها و فستیوال ها م.مقیمی 28 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آشنایی با تاریخ برگزاری فستیوال های موسیقی استانبول

    استانبول شهری توریستی در ترکیه است که هر ساله بر تعداد توریستان آن افزوده می شود و به همین دلیل بر روی فستیوال ها و رویدادهای خاصی که برای توریستان جذاب باشد، به شدت سرمایه گذاری کرده است. در ادامه به شما 3 فستیوال موسیقی بسیار جذاب در استانبول را معرفی می کنیم که هر کدام در نوع خودشان بی نظیر هستند و شما هم به راحتی می توانید در آن ها شرکت کنید.

    فستیوال موسیقی استانبول

    فستیوال موسیقی استانبول

    قدیمی ترین و یکی از معتبرترین فستیوال های موسیقی در منطقه، فستیوال موسیقی استانبول است که اولین بار در سال 1973 توسط بنیاد هنر و فرهنگ استانبول برگزار شد. فستیوال موسیقی استانبول هرساله در روزهای 23 می تا 12 ژوئن برگزار می شود و میزبان تعداد زیادی ارکستر و همنوازان معتبر می باشد. معمولا رویدادهای موسیقی استانبول در اماکن دیدنی استانبول نظیر قصر توپکاپی و مرکز نمایش لطفی کردار برگزار می شود.
    نوازندگان مشهوری مثل پیانیست معروف، یکوون سونوو و دیگر ستاره ها نظیر ارکستر سمفونی استانبول و برنده جایزه گرمی، دانیل تریفونوو در فستیوال موسیقی استانبول اجرا می کنند. البته هر ساله این موزیسین ها متفاوت هستند و بر اساس تم آن سال انتخاب می شوند. برای مثال سال گذشته که تم فستیوال موسیقی استانبول، تقابل فرهنگی بود، تمام اجراها، مباحثات و حتی جوایز بر اساس این تم انتخاب شده بود و هنرمندان نیز بر اساس تم جشنواره از سراسر جهان انتخاب شده بودند.

    فستیوال موزیک استانبول

    فستیول بین المللی جاز استانبول

    فستیوال بین المللی جاز استانبول برنامه ریزی مشابهی با فستیوال موسیقی استانبول دارد و با همان کیفیت و با همان نوع برنامه ریزی برگزار می شود. فستیوال بین المللی جاز استانبول در گذشته میزبان موزیسین های بین المللی نظیر میلس دیویس، استان گتز، مسیو اتک و بیورک بوده است. علی رغم نامش، این فستیوال فقط مختص به موسیقی های جاز نیست، بلکه موزیسین های مختلف موسیقی هایی به سبک راک، بلوز، پاپ و موزیک جامائیکایی برگزار می کنند. فستیوال بین المللی جاز استانبول هر ساله از 26 ژوئن تا 17 جولای برگزار می شود. شما هم می توانید با استفاده از تور استانبول در فستیوال بین المللی جاز استانبول شرکت کنید و به موسیقی های هیجان انگیز و جذاب در سبک های مختلف بین المللی گوش دهید و لحظاتی مفرح را همراه با توریستان مختلف از سراسر جهان سپری کنید.

    فستیول بین المللی جاز استانبول

    فستیوال جاز آکبانک استانبول

    فستیوال جاز آکبانک یکی از مشهورترین فستیوال های ترکیه است و برای دوستداران موسیقی جاز بسیار جذاب است. فستیوال جاز آکبانک استایل های مختلف جاز را اجرا می کنند. فستیوال جاز آکبانک نه تنها موزیسین های مشهور جاز دنیا را به خود جذب می کند، بلکه نام های جدید و هنرمندان جدید را به دنیای موسیقی معرفی می کند. فستیوال جاز آکبانک در ماه اکتبر برگزار می شود و تعداد زیادی اجرا، کارگاه آموزشی و جلسات مباحثه برای دوستداران موسیقی ترتیب می دهدو رویدادها در مناطق مختلفی نظیر دانشگاه ها و مرکز آکبانک سانات در استانبول برگزار می شود. اگر شما هم دوستدار دنیای موسیقی جاز هستید، شرکت در این جلسات و کارگاه های آموزشی برایتان دنیایی از تجربه و احساسات خوب را به ارمغان خواهد آورد.اگر شما هم دوست دارید که هیجان و انرژی را در این فستیوال های مفرح موسیقی استانبول با تمام وجود احساس کنید، کافیست که یک تور لحظه آخری استانبول در زمان فستیوال ها رزرو کنید و یکی از به یادماندنی ترین سفرهای زندگیتان را تجربه کنید.

    فستیوال جاز آکبانک

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW