021-88507190

هزینه های سفر به باکو

گردشگری م.مقیمی 09 دی ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
باکو یک مقصد گردشگری ارزان و در عین حال بسیار جذاب و دیدنی است. اجازه دهید با هم هزینه های سفر به باکو را بررسی کنیم و ببینیم که آیا واقعا سفر به باکو به آن ارزانی که می گویند، هست یا نه!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه سفر به باکو جمهوری آذربایجان

    شاید باورش برایتان سخت باشد، اما تا همین چند سال پیش قرار بود که آذربایجان و علی الخصوص شهر باکو در آن مثل شهر دبی در امارات توریستی و مدرن شود و به همین خاطر در آن زمان ها هزینه سفر به باکو هم تا حدی زیاد بود. تا اینکه در سال 2014 قیمت نفت افت پیدا کرد و همین باعث شد که کشور آذربایجان به صنعت گردشگری به چشم دیگری نگاه کند و نتیجه این تغییر دیدگاه این شد که حالا باکو از یک مقصد گردشگری لوکس به یک مقصد گردشگری ارزان و در عین حال بسیار جذاب و دیدنی تبدیل شده است. اجازه دهید با هم هزینه های سفر به باکو را بررسی کنیم و ببینیم که آیا واقعا هزینه سفر به باکو به آن ارزانی که می گویند، هست یا نه!

    هزینه های سفر به باکو

    جاذبه های گردشگری و مناظری زیبا از باکو

    قیمت تور باکو

    اگر قیمت تور باکو را با قیمت تورهای خارجی دیگر مقایسه کنیم، می بینیم که واقعا هزینه های سفر به باکو با سفرهای خارجی دیگر قابل مقایسه نیست. اول اینکه باکو در نزدیکی کشورمان ایران است و قیمت بلیط هواپیما باکو به نسبت خیلی پایین است. دوم اینکه ما برای سفر به باکو نیاز به ویزا نداریم و سوم اینکه قیمت هتل های باکو به نسبت قیمت هتل های شهرهای دیگر در کشورهای دیگر خیلی کمتر است. برای اینکه اطلاع دقیقی از قیمت تور باکو پیدا کنید، کافی است که یک تماس با ما بگیرید تا به شما بگوییم که قیمت تورهای مختلف با شرایط مختلف چقدر است. اما شما به جزهزینه ای که باید برای رزرو این تور در نظر بگیرید، هزینه های دیگری هم در طول این سفر هیجان انگیز در پیش رو خواهید داشت که در ادامه سعی می کنیم بیشتر درباره آن ها صحبت کنیم.

    قیمت تور باکو

    نمایی زیبا از شهر باکو

    قیمت غذا و نوشیدنی در باکو

    اگر شما تمام وعده های غذاییتان در باکو را در رستوران های این شهر میل کنید، معمولا قیمت سه وعده غذاییتان از مرز 20 دلار فراتر نمی رود. البته اگر این مبلغ برایتان زیاد است، می توانید با صرف صبحانه رایگان در هتل خودتان این مبلغ را برای خودتان کمتر کنید. در ضمن اگر رستوران های ارزان تر و محلی باکو را برای غذا خوردن انتخاب کنید، این مبلغ برایتان کمتر هم می شود. نکته اینجاست که قیمت غذا در رستوران های موجود در خیابان نظامی و رستوران هایی که در نزدیکی میدان فواره باکو هستند، بالاتر از جاهای دیگر است و با این حساب اگر شما به دنبال سفر ارزان به باکو هستید، نباید به رستوران های این حوالی مراجعه کنید. نکته دیگر اینکه اگر در یک هتل آپارتمان در باکو اقامت کنید و غذایتان را خودتان درست کنید، می توانید غذای هر روز را با کمتر از 5 دلار تامین کنید.

    قیمت غذا و نوشیدنی در باکو

    قیمت غذاهای باکو جمهوری آذربایجان

    کرایه تاکسی و اتوبوس در باکو

    هزینه تردد در باکو به طرز غیر قابل باوری ارزان است. چه شما از اتوبوس و چه از مترو برای تردد در باکو استفاده کنید، در هر صورت می توانید با 0.20 منات آذربایجان مسیر مورد نظرتان را طی کنید. البته مشخص است که اگر بخواهید با تاکسی در این شهر تردد کنید، باید بودجه بیشتری را بابت پرداخت کرایه های تاکسی در نظر بگیرید.

    قیمت بلیط جاهای دیدنی باکو

    قیمت بلیط جاهای دیدنی باکو مثل موزه های این شهر، برج مایدن و کاخ شیروان شاه در این شهر حدود 10 منات آذربایجان است و اینکه شما چقدر باید با خودتان برای تفریح پول به باکو ببرید، بستگی به این دارد که بخواهید از چند جای دیدنی در این شهر بازدید کنید. نکته دیگر اینکه اگر بخواهید از جاذبه هایی مثل آتشگاه و یانار داغ یا کوه سوزان در نزدیکی باکو دیدن کنید، با در نظر گرفتن کرایه وسایل حمل و نقل عمومی باید حدود 10 دلار را برای این بازدیدهای یک روزه در نظر داشته باشید. البته این را هم بگوییم که اگر بخواهید از این جاذبه های توریستی در باکو در قالب تورهای شخصی که در خود باکو برگزار میشوند دیدن کنید، باید مبالغ بیشتری بپردازید. مثلا اگر بخواهید با این تورهای یک روزه از باکو به پارک ملی قبوستان بروید، باید حدودا 70 دلار هزینه کنید.

    قیمت بلیط جاهای دیدنی باکو

    قیمت بلیط جاهای دیدنی باکو

    هزینه سفر به باکو چقدر است؟

    حالا اگر همه این هزینه ها را با هم در نظر بگیریم و حتی هزینه حدودی تور شامل بلیط هواپیما و هتل را در نظر بگیریم، باید بگوییم که شما می توانید با داشتن حدود 30 دلار به ازای هر روز اقامتتان، یک سفر خوب به مقصد این شهر را تجربه کنید. البته این در صورتی است که همه حداقل ها را در این شهر برای خود در نظر بگیرید. در غیر این صورت اگر به دنبال یک سفر بهتر به باکو هستید، باید حداقل بین 60 تا 100 دلار را بابت همه هزینه های گفته شده برای هر روزتان در نظر بگیرید. 
    البته همان طور که می دانید همه این هزینه ها به صورت حدودی گفته شده اند و مشخص است که نمی توان هیچ نظر قطعی و کاملی درباره هزینه های سفر به باکو داد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید تخمین قطعی تری از هزینه های سفر به باکو بزنید، اول از همه با ما تماس بگیرید تا قیمت ارزانترین تور باکو را به شما ارائه کنیم و بعد با توجه به مطالب گفته شده درباره هزینه خورد و خوراک و همین طور هزینه های تردد و تفریح در این شهر، خودتان یک حساب سرانگشتی کنید و ببینید برای خانواده شما، سفر به باکو چقدر هزینه در پی خواهد داشت. در این صورت می توانید به جواب درست تری درباره هزینه های سفر به باکو برسید و راحت تر برای این سفر بودجه بندی کنید.

    هزینه سفر به باکوخیابانی سنگ فرش در باکو

    سخن آخر

    در نهایت اینکه با توجه به هزینه سفر به دیگر بخش های اروپا، باید بگوییم که سفر به باکو فوق العاده ارزان است و سفر به آن مخصوصا برای ما ایرانیان بسیار مقرون به صرفه است. پس اگر شما هم نمی خواهید خیلی برای یک سفر خارجی هزینه کنید، اما با این حال می خواهید که یک شهر جذاب و مدرن با امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری زیبا را از نزدیک ببینید، ما به شما سفر به شهر زیبای باکو در کشور جذاب آذربایجان را با تور آذربایجان پیشنهاد می کنیم.


    درباره باکو بیشتر بخوانید:

    بایدها و نبایدهای مهم و ضروری سفر به باکو

    راهنمای بستن چمدان برای سفر به باکو در هر زمان از سال

    خرید کارت گردشگری باکو راهی برای سفر ارزان به باکو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW