021-88507190

لیست بهترین تفریحات هیجان انگیز

گردشگری م.مقیمی 11 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
لیست تفریحات هیجان انگیزی که باید قبل از پیر شدن باید امتحان کنید را در این بخش می توانید بخوانید. با تجربه هیجان انگیزترین کارهای دنیا می توانید لذت دوچندانی را از زندگی خود ببرید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    لیست تفریحات هیجان انگیزی که باید قبل از پیر شدن امتحانشان کنید!

    این یک واقعیت است که هر کدام از ما زمان محدودی برای زندگی در این کره خاکی داریم! اگر شما هم دوست دارید که به بهترین شکل ممکن از زمانتان برای زندگی کردن استفاده کنید و دوست دارید که جذاب ترین تفریحات هیجان انگیز در دنیا را در طول عمر زندگیتان تجربه کنید، با ما همراه باشید تا لیست کارهای هیجان انگیز دنیا را به شما معرفی کنیم تا آن ها را در برنامه هایتان قرار دهید و یک به یک آن ها را تجربه کنید!

    اسکی روی کوه آتشفشان

    شاید تا به حال اسم این تفریح را نشنیده باشید، اما جالب است که بدانید اکثر کسانی که اهل ماجراجویی هستند، آرزوی تجربه اسکی روی آتشفشان را دارند! البته این را هم بگوییم که اسکی روی یک کوه آتشفشانی فعال واقعا کار هر کسی نیست، اما به جرئت می توان از آن به عنوان یکی از هیجان انگیزترین تفریحات دنیا یاد کرد!

    اسکی روی کوه آتشفشان

    سقوط آزاد در دره

    شاید به نظر شما هم سقوط آزاد در دره اصلا کار عقلانی نباشد؛ اما باید باور کنید که این یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید در کل عمر زندگیتان تجربه اش کنید!

    چادر زدن بالای درخت

    اگر شما هم عاشق کمپ کردن و چادر زدن در طبیعت هستید، به شما توصیه می کنیم که این بار که به طبیعت گردی رفتید، تجهیزات لازم را همراه خود ببرید و این بار چادر زدن بالای درخت را امتحان کنید! به شما قول می دهیم که از نتیجه کار پشیمان نخواهید شد و خاطرات طبیعت گردیتان به یادمادنی تر خواهند شد!

    چادر زدن بالای درخت

    چادر زدن در لبه صخره

    می توان اینکار را یکی از بهترین تفریحات دنیا دانست. اما اگر هم به نظرتان چادر زدن بالای درخت تفریح خیلی هیجان انگیزی نیست، به شما توصیه می کنیم که چادرتان را از یک لبه صخره آویزان کنید! البته توصیه دوم به شما این است که تمام موارد ایمنی را رعایت کنید تا با امتحان کردن یکی از جذاب ترین تفریحات هیجان انگیز دنیا، کار دست خودتان ندهید!

    چادر زدن در لبه صخره

    کاستیرینگ یا ساحل نوردی

    اگر به معنای واقعی کلمه عاشق هیجانید، بهتر است که به دنبال تجربه کاستیرینگ یا همان ساحل نوردی باشید. برای تجربه این تفریح هیجان انگیز، باید برنامه سفر به یک شهر ساحلی را بچینید و در آنجا یک ساحل صخره ای مناسب پیدا کنید. در واقع کاستیرینگ ترکیبی از تفریحاتی مثل شنا کردن، شیرجه زدن و صخره نوردی است و برای تجربه آن باید از صخره های ساحلی بالا بروید، از بالای صخره به داخل دریا شیرجه بزنید و یک شنای هیجان انگیز و به یادماندنی را تجربه کنید! البته این را هم بگوییم که برای تجربه این تفریح جذاب، نیاز به تجهیزات ایمنی کاملی هم دارید و آنقدرها که فکرش را می کنید، تفریح ساده ای نیست!

    بانجی جامپینگ

    بانجی جامپینگ یا سقوط ازاد یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید در زندگیتان تجربه اش کنید. خوبی بانجی جامپینگ این است که تجهیزات آن در بسیاری از شهرها و کشورهای جهان از جمله کشور خودمان ایران، تعبیه شده است و به خاطر همین، می توانید به راحتی و با صرف یک هزینه معقول آن را تجربه کنید.

    کوهنوردی

    محال است که شما هم عاشق ماجراجویی باشید و اصلا به کوهنوردی فکر نکرده باشید! اگر هم به نظرتان کوهنوردی چندان تفریح جالب و مهیجی نیست، به شما توصیه می کنیم که این دفعه یک مسیر و یک کوهستان جالب را برای کوهنوردیتان انتخاب کنید و بعد خودتان را برای اکتشافات هیجان انگیز در مسیر کوهنوردیتان آماده کنید.

    هنگ گلایدینگ

    هنگ گلایدینگ نوعی چترسواری است که با کمک آن می توانید احساس پرنده بودن را با تمام وجود درک کنید! با کمک این تفریح هیجان انگیز می توانید آزادانه در آسمان پرواز کنید و تمام دغدغه های فکریتان را به دست بادها بسپارید!

    تعقیب طوفان

    در یک سری از کشورهای دنیا طوفان های سنگین به کرات اتفاق می افتند! جالب است که بدانید یک سری از افراد ماجراجو در سراسر دنیا به دنبال این طوفان ها می افتند و به جای اینکه از طوفان فرار کنند، آن را تعقیب می کنند و با یک دوربین عکاسی، زیبایی های طوفان را ثبت می کنند. با این حساب اگر شما هم عاشق عکاسی هستید و دل و جرئت زیادی هم برای کسب تجربه های هیجان انگیز دارید، می توانید این بار به تجربه تفریح مهیج تعقیب طوفان فکر کنید.

    پاراسیلینگ

    پاراسیلینگ یا همان چترسواری با قایق، نام یکی از هیچان انگیزترین کارهای دنیا است که با کمک آن می توانید پرواز را در امن ترین شرایط ممکن تجربه کنید. در واقع پاراسیلینگ نام تفریحی است که در آن یک نفر با یک چتر به وسیله یک طناب به قایق موتوری وصل می شود و با کمک آن به روی دریا کشیده می شود. 

    پاراسیلینگ

    پاراموتورینگ

    پاراموتورینگ یا چترسواری با موتور نام یکی دیگر از هیجان انگیزترین تفریحات دنیا است. در این تفریح جالب می توانید با کمک یک چتر و موتور همراهش، به ارتفاعات آسمان بروید و نوعی پرواز را تجربه کنید.

    سورتمه سواری با سگ

    احتمالا شما هم تا به حال سورتمه سواری با سگ را به تکرار در فیلم ها و سریال ها دیده باشید. اما تا به حال به این فکر کرده اید که خودتان هم می توانید برای یک بار هم که شده در زندگیتان، سورتمه سواری با سگ را امتحان کنید و با سرعتی هرچه تمام تر، از دامنه های شیبدار یک کوه برفی پایین بیایید؟ایت تفریح جذاب در تور کانادا و کشور کانادا بسیار مرسوم است.

    سورتمه سواری با سگ

    بالن سواری

    بالن سواری یکی از رومانتیک ترین تفریحات هیجان انگیزی است که می توانید در دنیا تجربه کنید. اگر شما هم دوست دارید که شناور بودن در میان ابرها را تجربه کنید و سر صبر و حوصله، به تماشای چشم انداز زیبای زمین بنشینید، بالن سواری می تواند برای شما جذاب باشد.

    بالن سواری

    بیس جامپینگ

    بیس جامپینگ یا پرش از ارتفاع بدون طناب، یکی از ترسناک ترین تفریحاتی است که می توانید در کل زندگیتان تجربه اش کنید! تصورش را بکنید که باید بدون هیچ طنابی و فقط با کمک یک چتر نجات از لبه یک جای مرتفع بپرید تا شما هم با ما هم عقیده شوید که بیس جامپینگ یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که می توانید در دنیا تجربه اش کنید.

    اسکای دایوینگ

    اسکای دایوینگ یا پرش از هواپیما تفریحی است که با کمک آن می توانید سه تجربه مجزا و جالب کسب کنید. اول از همه باید با یک هواپیما به ارتفاعات آسمان بروید، از آنجا باید سقوط آزاد را تجربه کنید و بعد هم باید به کمک یک چتر نجات به زمین بنشینید. با این حساب می توانیم بگوییم که اسکای دایوینگ یکی از جالب ترین تفریحات مهیج کل دنیا است.

    پل نوردی

    مطمئنا شما هم تا به حال تجربه رانندگی بر روی یک پل را داشته اید، اما به احتمال زیاد تا به حال پل نوردی را تجربه نکرده باشید. با این حساب، توصیه ما به شما این است که این بار به شکل دیگری به پل های اطرافتان نگاه کنید و اگر علاقه به کسب تجربه های جدید دارید، پل نوردی را امتحان کنید.

    زیپ لاینینگ

    اگر دوست دارید که تجربه پرواز بین درختان یک جنگل انبوه را کسب کنید، بهتر است که از همین حالا تجربه زیپ لاینینگ را به لیست اهداف چند ماه آینده تان اضافه کنید. چراکه زیپ لاینینگ یکی از جذاب ترین تفریحات مهیجی است که هر کسی باید برای یک بار هم که شده در زندگیش آن را امتحان کند و برای یک بار هم که شده در زندگیش، درست مثل تارزان با سرعت بین درختان جا به جا شود!

    مطالب بیشتر را در این بخش بخوانید

    خطرناک ترین شهربازی های دنیا

    زیباترین آسمان شب دنیا

    ده تا از هیجان انگیز ترین و شگفت انگیز ترین تفریحات آبی آسیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW