021-88507190

سامانه جامع گردشگری سلامت کشور راه اندازی شد

اخبار پ.هنرکار 09 اردیبهشت ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در نشست آینده شورای راهبری گردشگری سلامت، بررسی طرح سامانه جامع گردشگری سلامت کشور در دستور کار قرار گرفت.در ادامه خبر با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در نشست آینده شورای راهبری گردشگری سلامت، بررسی طرح سامانه جامع گردشگری سلامت کشور در دستور کار قرار گرفت.در ادامه خبر با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید.

    نهایی شدن اساس نامه تشکل حرفه‌ای گردشگری سلامت

    هفته گذشته با حضور اعضای شورا از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امورخارجه، سازمان نظام پزشکی و اتاق بازرگانی ایران، شانزدهمین نشست شورای راهبری گردشگری سلامت کشور در محل معاونت گردشگری سازمان برگزار شد.

    معاون گردشگری ولی تیموری در این نشست اظهار کرد: تشکیل این شورا امری اجتناب ناپذیر  و بر اساس اقدامات کارشناسی برای توجه و مورد اهمیت قرار دادن ظرفیت‌های گردشگری کشور در حوزه سلامت و بهره برداری از آن به بهترین شکل با همکاری دستگاه‌های متولی بوده است.

    او با اشاره به اینکه شورای راهبری گردشگری سلامت کشور در پی سالهای گذشته با برگزاری جلسات متعدد آسیب شناسی شده و نقاط قوت و ضعف آن مورد اصلاح قرار گرفته است افزود: با وجود فراز و نشیب‌های زیاد و فعالیت اعضای شورا، در حوزه ساماندهی گردشگری سلامت اقدامات خوبی صورت گرفته و در همین راستا هماهنگی بیشتر بین اعضا امری اجتناب ناپذیر است. ( اخبار گردشگری و توریستم را در مجله گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز دنبال کنید.)

    تیموری با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در گردشگری کشور حوزه سلامت است ادامه داد: تسهیل فرایندها برای فعالیت و حضور بخش خصوصی در این عرصه از جمله تلاشهای این شورا است.طبق این گزارش در این نشست مقرر شد تمامی اعضا، از چارچوب سیاستها و راهبردهایی که در جلسات شورا مورد توافق قرار گرفته پیروی کرده و از انجام برنامه‌های انفرادی در حوزه گردشگری سلامت خود داری کنند.

    همچنین در این جلسه مقرر شد تا دو هفته آینده فرایند فعالیت در حوزه گردشگری سلامت برای بخش خصوصی که قبل از این در قالب شیوه نامه ابلاغ شده بود، مورد بازنگری و اصلاحات قرار بگیرد.طبق مصوبات شانزدهمین نشست شورای راهبری گردشگری سلامت کشور مقرر گردید اساسنامه "تشکل حرفه‌ای گردشگری سلامت" نهایی شده و از همه ذی نفعان در فراخوانی گسترده برای حضور در انتخابات و تشکیل هیأت مدیره جدید دعوت به عمل آید.

    در این جلسه طرح اولیه سامانه جامع گردشگری سلامت ارائه گردید و مقرر شد در نشست آینده شورا نهایی شده که به عنوان سامانه جامع گردشگری سلامت، به عنوان مرجعیی برای ساماندهی گردشگران در این حوزه قرار بگیرد. ( برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما و سفر به کشورهای مختلف، با کارشناسان ما در ارتباط باشید)

    گردشگری سلامت،مهرپرواز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW