021-88507190

همه چیز در مورد بامزه ترین جوجه تیغی جهانگرد دنیا!

اخبار م.مقیمی 11 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تا به حال در مورد جوجه تیغی جهانگرد چیزی شنیده اید؟ آقای پوکی یک جهانگرد معروف در سراسر دنیا است که در واقع یک جوجه تیغی 3 ساله است!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

     بامزه ترین جوجه تیغی جهانگرد دنیا!
    تا به حال در مورد جوجه تیغی جهانگرد چیزی شنیده اید؟ آقای پوکی یک جهانگرد معروف در سراسر دنیا است که در واقع یک جوجه تیغی 3 ساله است! در اکانت اینستاگرام این جوجه تیغی بامزه عکس های جالبی از سفرهای پی در پی این جوجه تیغی جهانگرد منتشر می شود که حسادت افراد زیادی را در کل دنیا برانگیخته است! این جوجه تیغی آفریقایی متعلق به یک دختر آلمانی به نام لیتا است و همراه او به کشف جای جای جهان می رود! در واقع این جوجه تیغی بامزه باعث شهرت این دختر 26 ساله نیز شده است! جالب است که بدانید به گفته خانم لیتا هدفش از سفر با این جوجه تیغی و درست کردن صفحه اینستاگرامش، آوردن لبخند به روی لب های مردم جهان در بین این همه دغدغه بوده است و می خواسته کاری کند که مردم جهان در میان این حجم از اتفاقات و خبرهای جدی، برای یک لحظه هم که شده لبخند بزنند!

    جوجه تیغی جهانگرد

    این جوجه تیغی بامزه لقب "بامزه ترین جهانگرد دنیا" را کسب کرده است و به واقع چنین لقبی با شکل و شمایل و سفرهای او کاملا تطابق دارد! شاید شما هم عکس این جوجه تیغی جهانگرد را تا به حال دیده باشید. این جوجه تیغی به قدری کوچک است که به راحتی در کف دست جا می شود! معمولا عکس های این جوجه تیغی در دستان خانم لیتا در مقابل جاذبه های گردشگری دنیا از برج ایفل در پاریس گرفته تا قلعه های آلمان و یا سواحل نقاط مختلف دنیا گرفته می شود که هر کدامشان نشان از یک سفر هیجان انگیز این جوجه تیغی خوشبخت دارد! جالب است که بدانید خانم لیتا توضیحات جالبی در مورد آموزش به جوجه تیغی ها و راه هایی برای مراقبت از جوجه تیغی ها نیز به کاربرانش ارائه می کند که در نوع خودشان جالب هستند! از طرفی این جوجه تیغی و سفرهای جذابش افراد زیادی را در جهان به فکر داشتن یک جوجه تیغی و سفر با آن انداخته است و حسادت افراد زیادی را برانگیخته است!

    جوجه تیغی جهانگرد

    جالب است که بدانید یک سری از ایرلاین های اروپا مجوز سوار شدن این جوجه تیغی جهانگرد را به خانم لیتا داده اند. شاید برایتان عجیب باشد، اما نشستن در کنار این جوجه تیغی بی آزار در مقایسه با نشستن در کنار یک نوزاد پر سر و صدا اصلا کار سختی نیست و به همین دلیل معمولا مسافران هواپیما نیز از دیدن این جوجه تیغی در هواپیما اظهار شکایت نمی کنند و از دیدن این جوجه تیغی جهانگرد خوشحال هم می شوند! 
    جالب است که بدانید به گفته خانم لیتا، قصه سفرهای این جوجه تیغی از آن جایی شروع شد که او می خواسته برای یک ترم تحصیلی از کشورش خارج شود و اصلا توانایی گذاشتن این موجود بامزه را برای 5 ماه متوالی نزد خانواده یا دوستانش نداشته است!

    جوجه تیغی جهانگرد

    به همین دلیل مجبور شده که این جوجه تیغی را همراه خودش به سفر ببرد و راه چاره ای برای نگهداری از آن بدون حمل تجهیزات و وسایل سنگین آن بیندیشد! این اولین سفر خانم لیتا با جوجه تیغیش بود و از آن جا به بعد ایده سفر با جوجه تیغی به ذهن او خطور کرده است و همین ایده بامزه و کوچک به سفرهای پی در پی این جوجه تیغی جهانگرد منجر شده است.
    این جوجه تیغی بامزه تا به حال به کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا و آلمان سفر داشته است و عکس های بی نظیر او در برابر جاذبه های گردشگری این کشورها سر و صدای زیادی در جهان به پا کرده است و یک عالمه مقاله در مورد سفر با جوجه تیغی در وب سایت های مختلف درج شده است تا مردم بتوانند با خرید یک جوجه تیغی از سفرهای این جوجه تیغی جهانگرد تقلید کنند!

    جوجه تیغی جهانگرد

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW