021-88507190

کشف جذابیتهای گالریهای هنر معاصر بلگراد

گردشگری پ.هنرکار 18 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با وجود هنرمندان مشهور و با ذوق صربیایی که هنر خود را در عرصه های مختلف به رخ کشیدند ولیعرصه هنر صربستان زیاد شناخته شده نیست. با این حال موسسات فرهنگی مختلفی در بلگراد قرار دارد که هنرمندان با استعدادی را در خود پرورش میدهد. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از گالریهای هنر معاصر با برای شما بازگو میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    با وجود هنرمندان مشهور و با ذوق صربیایی که هنر خود را در عرصه های مختلف به رخ کشیدند ولیعرصه هنر صربستان زیاد شناخته شده نیست. با این حال موسسات فرهنگی مختلفی در بلگراد قرار دارد که هنرمندان با استعدادی را در خود پرورش میدهد. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از  گالریهای هنر معاصر با برای شما بازگو میکند.

    گالری هنری SKC بلگراد

    SKC (مرکز فرهنگ دانشجویی) ممکن است برای هنر آموزان بلگراد طراحی شده باشد، اما از آنجا که در سال 1986 افتتاح شد به یکی از فضاهای هنری در شهر تبدیل شده است. یک جایگاه اساسی برای عرضه هنر و فرهنگ معاصر کشور صربستان که نه تنها گالری، بلکه دارای سالن کنسرت و نمایشگاهای مختلف نیز میباشد. SKC جایی است که مارینا آبراموویچ هنر خود را در این محل در آغاز به کارش به نمایش در آورد.

    این گالری ممکن است نقاشی های منحصر به فرد ناتاشا Skoric هنرمند بلگراد را نشان دهد که در آثار خود از همه چیز از جمله وسایل گرافیستی تا سنگ مرمر را استفاده می کند یا حتی نمایش عکس گروهی از آثار مجموعه ای از انجمن عکس صربستان که در تور صربستان تابستان 98 میتوانید این آثار را مشاهده کنید.

    گالری هنری SKC بلگراد،مهرپرواز

    گالری هنری Remont بلگراد

    Remont یک انجمن هنری مستقل با حس شوخ طبعی است. در این محل آثار هنرمندان صربیایی را در زمینه های مختلف از جمله عکاسی، نقاشی، مجسمه سازی و ویدئو را در معرض نمایش قرار داده است. اولين و مهمترين هدف انجمن بنیانگذاران هنری، ايجاد و ارتقاء فرهنگ هنر معاصر، حمايت از هنرمندان صربستان در همه عرصه ها و مراحل کار حرفه ای آنها و تحقق تجارب هنری نوآورانه است.

    نمايشگاه هایی که قبلا در این محل برپا شده بود شامل نمایش گروهی در مورد موضوع مهاجرت، نمایش آثار نقاش هنرمند Biljana Durdevic است که از موسیقی کلاسیک و دوره باروک برای خلق آثار خود الهام میگیرد.

    گالری هنری Remont بلگراد،مهرپرواز

    گالری هنری O3One بلگراد

    گالری O3One، یکی از محبوب ترین فضاهای هنری بلگراد با ارائه سه محل مختلف است: Art3ONE، Eko3ONE و Open3ONE .هر یک از پروژه های مختلف بر مبنای هنر، تکنولوژی و علم را نشان می دهد و به علاقه مندان اجازه کشف و مرتبط بودن این سه شاخه را میدهد.

     با تمرکز بر هنر، Art3ONE به طور خاص نه تنها با ارائه هنر معاصر صنایع فرهنگی را برجسته تر نشان میدهد، بلکه تمرکز آن بر روی ایجاد آثار جدید با همکاری هنرمندانی با استعداد است تا با خلق آثار هنری متفاوت، مخاطبان زیادی را جذب کند.نمونه ای از نگرش هنری متفاوت در این گالری، عکس های Marijana Jovanovic است.( سفرهای خود را با رزرو بلیط هواپیما در مهرپرواز آغاز کنید)

    گالری هنریO3One بلگراد،مهرپرواز

    گالری هنری نوا Nova بلگراد

    نمایش هنر معاصر صربستان و هنرمندانی در زمینه های مختلف از جمله رسانه ها، از ویژگیهای منحصر به فرد گالری نوا است.جایی که نمایشگاه های گروهی با دقت زیادی برگزار میشود تا یک پل ارتباطی در بین هنرمندان با هنر مشابه و با تفاوتهای انفرادی آن را در این محل ایجاد کند.مانند آثار Nevena Prijic و نگاه او به تاثیر فرهنگ و رسانه در زندگی امروزی.

    طیف گسترده ای از رسانه ها و نمایشگاه های مداوم در گالری نوا آن را به یکی از محل های مهم در نمایش صحنه های هنری بلگراد تبدیل کرده است. در تور بلگراد تابستان 98 شاهد هنرهای زیبای این گالری باشید.

    گالری-هنری نوا Nova بلگراد،مهرپرواز

    گالری هنری Beograd بلگراد

    در میان گالریهای هنری بلگراد، با بازدید از این گالری هنر جدیدترین نقاشی های محلی، عکاسی، مجسمه سازی و رسانه های مختلف را می توانید کشف کنید. گالری Beograd در سال 1963 افتتاح شد و یکی از قدیمی ترین گالری های شهر است و تاکید زیادی بر ارتقای هنر هنرمندان خود دارد. 

    نمایشگاه های که در این گالری برپا شد شامل نمایشی Stanojevic بود که رابطه بین طبیعت و فرهنگ را نشان می داد و Bosiljka Zirojević که نقاشی های او شامل تصاویر هندسی همراه با ترکیبی از گرافیک و رسانه بود.( مجله گردشگری مهرپرواز را مطالعه کنید و جذابیتهای دنیا را کشف کنید)

    گالری هنری Beograd بلگراد،مهرپرواز


    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW