021-88507190

معتبر ترین دانشگاه های جهان در دبی شعبه دارند

اخبار ش.مافی 17 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
امروزه دبی یکی از بهترین مراکز عالی جهان را دارد و بهترین مدارس و دانشگاه های جهان در دبی شعبه دارند و مقصد عالی و بی نظیری برای دانش آموزان و دانشجویان در اقصی نقاط جهان مخصوصا کشورهای آسیایی شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معتبر ترین دانشگاه های جهان در دبی شعبه دارند 

    دبی امروزه به یکی از مدرن ترین و زیباترین مقاصد جهان تبدیل شده است. این شهر یکی از گران ترین شهر های حال حاضر دنیا می باشد. این شهر با روش هایی که در پیش گرفته به یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین شهر های دنیا تبدیل شده و هر روز بیشتر از دیروز برای این پیشرفت تلاش می کند.
    علاوه بر اقتصاد و توسعه عالی در صنعت گردشگری که در آن هر چیزی قابل کشف و دیدن است، امروزه دبی یکی از بهترین مراکز عالی جهان را دارد و بهترین مدارس و دانشگاه های جهان در دبی شعبه دارند و مقصد عالی و بی نظیری برای دانش آموزان و دانشجویان در اقصی نقاط جهان مخصوصا کشورهای آسیایی شده است.
    دبی چیزی حدود 300 هزار دانش آموز و دانشجو در بیش از 210 موسسه آموزشی در آن در حال تحصیل می باشند و درآمد دبی از این مراکز چیزی حدود دو میلیارد دلار در سال می باشد.

    دانشجو ها در جلو در دانشگاه ولنگونگ

    مشهور ترین و محبوب ترین دانشگاه های جهان در دبی 

    بیشترین شعبه های دانشگاه های عالی جهان در دبی شعبه دارند و سی چهار تا از معروف ترین و مهم ترین دانشگاه های جهان در کشور امارت شعبه دارند. رشد و پیشرفت آموز در دبی رشدی سه درصدی در سال است و نود درصد دانش آموزان و دانشجویان دبی خارجی هستند.
    بهترین سفر به دبی را با مهرپواز با تور دبی مهرپرواز تجربه کنید تجربه سفری بی نظیر و خاطره انگیز.

    دانشجوها در کلاس درس

    بسیاری از مشهورترین و محبوب ترین دانشگاه هان چون کانادا،بریتانیا، هند،پاکستان، روسیه، استرالیا، آمریکا در پارک دانشجویی دبی شعبه دارند و داشنجویان می توانند در این مراکز بین المللی به بهترین مدارج درسی و دانشگاهی برسند.
    مهم ترین و معروف ترین این دانشگاه ها عبارتند از: دانشکده پزشکی هاروارد، دانشکده ی دندانپزشکی دبی بوستون، دانشگاه کوئینزلند جنوبی، دانشگاه ولنگونگ و... می توان اشاره کرد.

    نما دانشگاه بوستون دبی

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمت گردشگری در زمینه تورهای داخلی، تورهای اروپا، تورهای لحظه آخری، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و کلیه خدمات مسافرتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW