021-88507190

بهترین مقاصد گردشگری لوکس دنیا

گردشگری ش.مافی 15 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
رفتن سفر لوکس برای این روز ها میان این همه مشغله یک رویای دور به نظر می رسد اما هیچ چیز غیر ممکن نیست و میتوان آن را تجربه کرد. امروز چندتا از لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا را با هم بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین مقاصد گردشگری لوکس دنیا 

    سفر یکی از بهترین لذت ها برای فرار از روزمرگی است. سفر یکی از هیجان انگیز ترین و مهیج ترین رخ داد های لذت بخش زندگی می باشد. حالا رفتن سفر لوکس برای این روز ها میان این همه مشغله یک رویای دور به نظر می رسد اما هیچ چیز غیر ممکن نیست و می توان آن را تجربه کرد. امروز چندتا از لوکس ترین مقاصد گردشگری دنیا را با هم بررسی می کنیم.

    بهترین مقاصد گردشگری لوکس دنیا

    کابو سان لوکاس، مکزیک

    مکزیک با آب و هوای و جزایر بی نظیر آن یکی از بهترین نقاط گردشگری به شما می رود. کابو سان لوکاس، جزیره ای درکالیفرنیا درشهری در مکزیک که با وجود آب های فیروزه ای و بی نظیر با گونه های مختلف جانوری، مناظر طبیعی خیره کننده یک بهشت زیبا در روی زمین است. اقامت در هتل های لوکس و پر زرق و برق با بهترین امکانات، موج سواری،تماشا غروب آفتاب در امتداد ساحل و کلی تفریحات بی نظیر و لذت بخش سفری عالی و لوکس را برایتان رقم می زند.

    هتل فوق لوکس در کابو سان لوکاس، مکزیک

    مونت کارلو، موناکو

    یکی از کوچک ترین کشورهای جهان موناکو می باشد که در قلب اروپا واقع است. این کشور یکی از زیباترین مناطق جهان است و البته گران ترین. این کشور بهشتی برای پولدارها و توریست ها می باشد. مونت کارلو منطقه شاهزاده نشین و یکی از لوکس ترین شهر های جهان است و یکی از مناسب ترین و مناطق لوکس جهان به شمار می رود. در این شهر استفاده از بهترین امکانات رفاهی و در جزیره ای با چشم انداز و آب و هوای بی نظیر یکی از بهترین مقاصد برای ثروتمندان می باشد.

    نما شهر مونت کارلو در غروب

    جزیره فورگات، سیشل

    جمهوری سیشل کشوری در اقیانوس هند می باشد. این کشور از مجموعه ای از زیباترین جزایر تشکیل شده است. این جزایر با آب و هوای استوایی و مناطقی با چشم انداز فوق العاده زیبا یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق جهان می باشد. جزیره فوروگات سیشل، جزیره ای خصوصی و یک تکه از بهشت که در میان زمین قرار گرفته است این جزیره با بهترین و مجلل ترین امکانات رفاهی یکی از بهترین و لوکس ترین مقاصد سفر می باشد.

    رستوران ساحلی زیبا جزیره فورگات، سیشل

    ماله کشور زیبا مالدیو

    مالدیو یکی از زیباترین مجموعه جزایر در اقیانوس هند می باشد. مالدیو یکی از زیباترین و رومانتیک ترین مقاصد گردشگری جهان است. ساحل بکر فیروزه ای،آب و هوای بی نظیر در کنار ماسه های سفید، جزایر مرجانی یک نمای فراموش نشدنی و رویایی را به تصویر کشیده است. این جزیره با بهترین و لوکس ترین امکاناتی که ارائه می دهد جز یکی از بهترین مقاصد لوکس جهان برای سفر به شما می رود.
    بهترین تورهای خارجی را با مهرپرواز تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات تور های خارجی در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. بهترین تور مالدیو برای ماه عسل را با ما تجربه کنید.

    نما هتل معروف وسط دریا مالدیو از بالا

    مجموعه جزایر فیجی 

    فیجی اسم آشنایی می باشد کشوری با مجموعه از جزایر بی نظیر در اقیانوس آرام واقع است. یکی از بهترین مقاصد ساحلی و لوکس جهان مجموعه جزایر فیجی می باشد که هر ساله برای چشم انداز بی نظیر آن گردشگران و ثروتمندان زیادی برای سفر به این کشور سفر  می کنند. طبیعت بکر و دست نخورده، آبشار و جنگل های بارانی، صخره های مرجانی و هتل ها و محل ها اقامتی فوق لوکس و بهترین امکاناتی که در یک سفر می توانید داشته باشید را در سفر به فیجی میتوانید تجربه کنید.

    خانه و هتل های چوبی در جزیره فیجی  میان انبوه درختان
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمت گردشگری در زمینه تورهای داخلی، تورهای خارجی، تورهای لحظه آخری، رزرو بلیط هواپیما، رزروهتل و کلیه خدمات مسافرتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW