021-88507190

مسکو در لیست بهترین مقاصد گردشگری در سال 2025

اخبار ش.مافی 18 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بر اساس پیش بینی های انجام شده،تا سال 2025 مسکو جز پر بازدید ترین شهر های جهان قرار می گیرد.با این حال روسیه باید تلاش خود را به بهترین شکل به انجام برساند تا این رکورد تا قبل از سال 2025 به ثبت برسد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مسکو در لیست بهترین مقاصد گردشگری در سال 2025

    توسعه گردشگری در روسیه نسبت به چند سال اخیر پیشرفت بی نظیری داشته است.در سال گذشته نزدیک به 24 میلیون گردشگر در یک شب از شهرها، 56 میلیون بازدید از پایتخت، چیزی حدود به 65 میلیون نفر در جشنواره ها و فستیوال ها شرکت کرده اند. البته برگزاری جام جهانی در این آمار بی تاثیر نبوده اما پیش از برگزاری جام جهانی فوتبال هم آمار عالی رقم خورده و چیزی حدود 22 میلیون گردشگر از این کشور و شهر زیبا دیدن کرده اند و نسبت به سال 2010 که چیزی حدود 12 میلیون بوده پیشرفت چشمگیره کرده است.
    بر اساس پیش بینی های انجام شده، تا سال 2025 مسکو جز پر بازدید ترین شهرهای جهان قرار می گیرد و و جز محبوب ترین شهرها برای توریست ها و گردشگران خواهد شد با این حال روسیه باید تلاش خود را به بهترین شکل به انجام برساند تا این رکورد تا قبل از سال 2025 به ثبت برسد.

    شهر زیبا مسکو

    از مهم ترین نکات برای توسعه بیشتر گردشگری که باید رعایت شود عبارتند از:

    به گردشگران خارجی توجه بیشتری شود چون در سال 2018، 5.5 میلیون نفر از کل گردشگران فقط 2.1 میلیون نفر از آنها از کشورهای دیگر بوده اند، نظارت بهتر به بازار گردشگری، دسترسی بهتر به پروازها، آسان شدن صدور ویزا برای گردشگران، ساخت هتل ها و مسافرخانه های ارزان و قیمت مناسب برای گردشگران، بهبود کیفیت امکانات و خدمات به گردشگران و... میتوان اشاره کرد.
    با بررسی های انجام شده بسیاری از کارشناسان دلیل اینکه رشد گردشگران در این کشور به کندی در حال پیشروی است: صدور ویزا و روند اداری آن به شدت پیچیده است و نیاز است این روند پیچیده برای توسعه گردشگری بازیابی شود و نکات و پیچیدگی های آن کمی تغییر کند.
    با مهرپرواز سفری بی نظیر به روسیه با تور روسیه تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری در تور روسیه در خدمت شما عزیزان می باشد.

    میدان سرخ مسکو

    علاوه بر نکات ذکر شده ارتباط مردم محلی با گردشگران نیز تاثیر بسزایی دارد و باید در این  ارتباط مردم محلی با گردشگران و نحوه برخورد آن ها نیز راه کار هایی برای بهتر شدن این مورد اندیشیده شود و بدست آوردن اطللاعات و ارتباطات تا حد زیادی برای گردشگران و توریست ها آسان شود.
    از مهم ترین مشکلاتی که بر سر راه گردشگران است هزینه مسکن و هتل می باشد که به شدت بالا است و تنوع آن نیز کم است و باید برای توسعه گردشگری به آن توجه شود.
    در آخر مسکو پرچمدار پایتخت کرملین و میدان سرخ است باید برای توسعه و رشد گردشگری خود و جذب بیشتر توریست ها بهترین تلاش خود را انجام دهد تا هر چه زودتری صنعت گردشگری خود را به بالاترین و بهترین درجه خود برساند.

    کاخ کرملین روسیه در شب از نما دریاچه

    می توانید برای رزرو تور روسیه یا تور سنت پترزبورگ با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.یا اینکه، می توانید همراه با تور ترکیبی مسکو سنت پترزبورگ به روسیه سفر کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW