021-88507190

جشنواره جذاب و دیدنی بالن آرزوها به دبی می آید

اخبار ش.مافی 25 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از زیبا ترین و جذاب ترین جشنواره بالن آرزو می باشد که هر ساله در تایلند برگزار می شود ولی طی اتفاقی جالب قرار است برگزاری این فستیوال دیدنی برای اولین بار در دبی هم برگزار شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جشنواره جذاب و دیدنی بالن آرزوها به دبی می آید 

    یکی از زیبا ترین و جذاب ترین جشنواره بالن آرزو می باشد که هر ساله در تایلند برگزار می شود ولی طی اتفاقی جالب قرار است برگزاری این فستیوال دیدنی برای اولین بار در دبی هم برگزار شود.این جشنواره دیدنی هرساله در ماه نوامبر برگزار می شود.
    تاریخ این جشنواره به تاریخ کهن چین می رسد که مثل یک سیستم اطلاع رسانی یا خبر رسانی در چیزی حدود هزاران سال قبل از میلاد استفاده میشده است ولی به طور رسمی این اختراع متعلق به صدر اعظم شهر شوهان چین به نام کنگ مینگ است که برای فرار از یک محاصره از دست دشمن از آن استفاده کرده است.
    ولی این جشنواره به طور گسترده هر ساله در تایلند برگزار می شود. سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این فستیوال جذاب خود را در ماه نوامبر به تایلند می رساند که در شبی که ماه کامل می شود این رخداد بی نظیر برگزار می شود.
    با مهرپرواز بهترین تورهای مسافرتی را تجربه کنید.جشنواره تایلند در تور تایلند را با مهرپرواز تجربه کنید.

    هوا کردن بالن آرزو در شب

    زمان برگزاری فستیوال بالن آرزوها در دبی 

    این جشنواره زیبا و دیدنی قرار است در هشتم نوامبر امسال در دبی برگزار شود. این فستیوال جذاب قرار است در یکی از صحرا های دبی در یک شب جادویی برگزار شود. این جشنوراه قرار است به طور ویژه ای با متشکل از گروه های موسیقی و حضور هنرمندان معروف و مردم برگزار شود. آسمان دبی قرار است یکی از زیبا ترین رخ داد های دیدنی را در هشت نوامبر به تصویر بکشد.
    در چند سال اخیر این جشنواره در بسیاری از کشورها برگزار شده است. یکی از مهم ترین نکات که مربوط به محیط زیست می شود بازیافت زود هنگام این بالن ها می باشد و پس از این رخ داد در بیابان ها بازیافت می شود و آلودگی به محیط نمی رساند.

    آسمان شب مملو از بالن آرزو

    تهیه بلیط فستیوال بالن آرزو در دبی 

    البته هنوز اطلاعاتی دقیقی برای تهیه بلیط در دسترس نیست ولی مطمئنا قبل از فروش بلیط، تبلیغات گسترده ای در سایت های مربوطه انجام خواهد شد.

    کمپانی RiES  برگزار کننده جشنواره آرزوها در دبی 

    برگزاری این جشنواره مربوط به کمپانی RiSE می باشد که قرار است این جشنواره زیر نظر آن ها برگزار شود. دان هیل یکی از بنیان گذاران RiES می گوید: ایجاد ارتباط عاطفی میان مردم، ایجاد اتحاد همدلی،امید به آرزوها و رویاها اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است و چشم انداز دبی یکی از بهترین مکان ها در زمین برای برگزاری این رخ داد بین المللی جذاب است که برای اولین بار قرار است در دبی انجام شود.  
    با مهرپرواز این سفر هیجان انگیز به دبی در تور دبی را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    لوگو تجاری شرکت RiSE در جشن بالن آرزو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW