021-88507190

اجرایی شدن استفاده از تجهیزات بیومتریک در فرودگاه دبی

اخبار ش.مافی 26 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با توسعه تجهیزات مدرن روز دنیا داد و ستدهای کاغذی، هم در حال حذف شدن می باشد و بسیاری از کشورها در تلاش هستند که کارها در سفر به شدت آسان شود و حذف گذرنامه ها کمک بزرگی به سرعت بخشیدن کارها در این زمنیه می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اجرایی شدن استفاده از تجهیزات بیومتریک در فرودگاه دبی 

    با پیشرفت روز افزون فناوری و تکنولوژِی، نباید از حذف بعضی از وسایل و چیزهایی که در کارهای روزمره به شدت مورد استفاده قرار میگیرد تعجب کرد. امرزوه بسیاری از کشورها در حال حذف کاغذ و حتی خودکار هستند که این حذف در سازمان ها و شرکت ها بسیار بزرگ دنیا قابل مشاهده است البته نکات خیلی خوبی هم این کار دارد که میتوان از قطع و حذف بسیاری از درختان و طبیعت اشاره کرد.
    با توسعه روز افزون تجهیزات مدرن روز دنیا، داد و ستدهای کاغذی، هم در حال حذف شدن می باشد. بسیاری از کشورها در تلاش هستند که کارها در سفر به شدت آسان شود و حذف گذرنامه ها و کارت های مسافرتی کمک بزرگی به سرعت بخشیدن کارها مخصوص در مسیر های پر رفت و آمد در این زمنیه می کند.
    با توسعه و پیشرفت این کار دیگر نگران گم شدن و دزدیده شدن مدارک مان وهمچنین از دردسر پیگیری برای دریافت دوباره مدارک و صدور دوباره نخواهیم بود.

    هواپیما های امارات در فرودگاه دبی

    اجرایی شدن شناسایی هویت به صورت مدرن در دبی

    چندی قبل از سوی کشور دبی اعلام شد استفاده از این فناوری به خاطر تسریع شدن کارهای سفر و حجم زیاد مسافرها اعلام از استفاده از فناوری بیومتریک شد که اجرایی شدن آن با تاخیر همراه شد ولی قرار است این در دبی استفاده از این فناوری مدرن و حذف کارت و پاسپورت در فرودگاه ها و بخش های مسافرتی در این کشور اجرایی شود.
    بر اساس گزارش ها از این کشور، برای اولین با قرار است از استرالیا به سمت دبی، در فرودگاه بین المللی دبی و هواپیمایی امارات برای آزمایش این فناوری و استفاده از داده های بیومتریک فردی مسافر، مانند اثر انگشت، تشخیص چهره و... در این مسیر، استفاده شود که از تغییرات مسافرتی و گردشگری در آینده خبر می دهد.
    همچنین تکنولوژی به نام One ID در حال حاضر در مسیر پرواز لندن به دبی مورد آزمایش قرار گرفته است و در سال جاری قرار است این امتحان در مسیر استرالیا به دبی هم انجام شود.
    سفری راحت و بی دردسر و هیجان انگیز را در تور دبی با مهرپرواز تجربه کنید.

    چشم زرد میان کدهای اسکی

    آینده مسافرت و گردشگری 

    آینده خبر از که یک سیستم بدون کاغذ و تبدیل برای شروع یک عصر جدید تکنولوژی می دهد استفاده آن در فرودگاه های بین المللی و از طریق ایستگاه های ثبت اطلاعات و حذف پاسپورت، تبادل و شناسایی اطلاعات فردی به شدت آسان می شود و حتی از این فناوری میتوان در بسیاری از جاهای دیگر برای سرعت بخشیدن به کارها و شناسایی بهتر و دقیق تر استفاده کرد.
    البته این خبر به طور رسمی اعلام نشده و انتظار می رود در اواخر امسال اجرایی شود.
    سخنگوی آژانس بین المللی و حمل و نقل هوایی(یاتا) در نشست بین المللی حمل و نقل هوایی در سئول و طبق توضیحات مدیر کل فرودگاه دبی توضیح داد که هدف نهایی گسترش بیومتریک در سراسر جهان و استفاده از یک شناسه برای هر مسافر در سفرها، استفاده کرد و این جمع آوری اطلاعات یک بار اتفاق می افتد و برای همه سفرها میتوان از آن استفاده کرد.

    اثر انگشت
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی در زمینه تورها گردشگری (تورهای داخلی، تورهای خارجی)، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویزا شینگن و.... در خدمت شما مسافران و همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW