021-88507190

همکاری سازمان های بزرگ جهانی برای ارتقاء صنعت گردشگری

اخبار ش.مافی 31 تیر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، سازمان تجارت جهانی (WTO)، شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) و مرکز تجارت بین المللی (ITC) ارتباطات "طبق اعلامی که داشته اند قرار است در زمینه گردشگری، با هم همکاری کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همکاری سازمان های بزرگ جهانی برای ارتقاء صنعت گردشگری 

    سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، سازمان تجارت جهانی (WTO)، شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) و مرکز تجارت بین المللی (ITC) ارتباطات "طبق اعلامی که داشته اند قرار است در زمینه گردشگری، تجارت و سازمان تجارت جهانی" طبق یک قرار داد، مبنی بر اهمیت همکاری جهانی در تجارت و گردشگری و مشارکت بیشتر صنعت گردشگری در سیاست تجاری،با هم همکاری کنند.
    صنعت گردشگری به عنوان سومین بخش بزرگ در بخش تجارت بین المللی نقش بزرگی را ایفا می کند.میزان 10.4 درصد از تولید ناخالص داخلی و حمایت از 313 میلیون شغل در سراسر جهان توسط صنعت گردشگری تامین می شود.این قطعنامه به منظور هماهنگی با مجمع عمومی جهانی سازمان جهانی تجارت در سال 2018 مطرح شد که هدف این ارتباط مشترک اهمیت صنعت گردشگری است،در حالی که تاکید بر نقش حیاتی بر سازمان تجارت جهانی و عملکرد این تجارت و نقش اساس صنعت گردشگری در این حوزه دارد.
    طبق گفته سازمان جهانی گردشگری، از طریق سرمایگذاری در فناوری بیومتریک و زیر ساخت های جدید فرودگاه ها، فرصت های شغلی جدید در کشور های G20 (هر ساله نشستی با حضور رهبران بیست کشوری که بزرگترین و سریعترین اقتصاد در حال رشد دنیا را دارند تشکیل می‌شود که به اختصار گروه ۲۰ گفته می‌شود.) ایجاد می شود تا امکانات ترمینال ها به حد عالی کارآمدتر،امن تر و سریع تر برای مسافران فراهم شود.علاوه بر این تولید ناخالص داخلی در ارتباط با سفر و گردشگری یک و نیم برابر بیشتر از اقتصاد جهان در سال 2017 رشد داشته است و پیش بینی های نشان می دهد این بخش رشد بیشتری هم در پیش دارد.

    دست دادن در پس زمینه نقش جهان

    تجارت گردشگری  در سال  2030 

    زیر مجموعه انجمن سازمان جهانی تجارت در سال 2018 در تجارت پایدار،تجارت فعال با تکنولوژی و یک سیستم بازرگانی جامع تر  در این صنعت هدف خود را به انجام رساند.
    پیش بینی ها تا سال 2030 نشان می دهدکه بخش گردشگری رشد سریع و چشم گیری دارد و رشد گردشگران در سراسر جهان به 3/3 درصد در سال افزایش می یابد و تا سال 2030 درآمد حاصل به 1.8 میلیارد دلار در این صنعت می رسد.سهم بازار اقتصادهای تازه ظهور کرده در این صنعت 30 درصد افزایش داشته است که پیش بینی ها نشان می دهد که به 45 درصد هم می رسد.

    هواپیما خصوصی و معروف ترین نقاط گردشگری جهان

    تاثیر سیستم تجارت بین المللی بر صنعت گردشگری

    سیستم تجارت بین المللی تاثیر زیادی بر این صنعت و رشد آن داشته است که این رشد را می توان در صنعت حمل و نقل گردشگران در سراسر مرز ها،تهیه کالا و خدمات،آشپزها، حسابدار ها،هتل ها، نرم افزار ها در این حوزه و... و تاثیر مستقیم بر گردشگران بین المللی می توان اشاره کرد.
    جلسه اختصاصی در نشست عمومی جهانی سازمان تجارت جهانی در اکتبر سال 2018 میان سازمان جهانی گردشگری،سازمان تجارت جهانی، شورای سفر و گردشگری،مرکز تجارت بین المللی،ارتباطات برگزار شد.
    این نشست در مورد نوآوری و تحول فناوری برای گردشگری پایداری و تاثیر آن انجام شد که شامل یک سخنرانی سطح بالا،بررسی نحوه جلوگیری از وقفه در این کار،اطمینان از عملکرد مدارم صنعت گردشگری جهانی بود مورد بررسی قرار داده شد.
    این روزها برنامه های انجام شده در این نشست را در بسیاری از کشورها که مقر اصلی صنعت گردشگری هستند و رشد چشمگیر آن ها در این صنعت را مشاهده می کنیم.کشورها برای رشد روز افزون خود درصنعت گردشگری تلاش ویژه ای باید انجام دهند تا به بهترین رشد خود در این صنعت دست یابند.

    نمای غروب آسمان از پنجره هواپیما
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی در زمینه تورها گردشگری (تورهای داخلی، تورهای خارجی)، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویزا شینگن و.... در خدمت شما مسافران و همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW