021-88507190

آمار گردشگران در زیباترین شهر ساحلی گرجستان شکسته شد

اخبار ش.مافی 06 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شهر باتومی در ساحل دریای سرخ در سال 2019 به عنوان بهترین مقصد گردشگری در یکی از معتبر ترین مسابقات گردشگری، برنده یکی از معتبر ترین جوایز گردشگری در جهان شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آمار گردشگران در زیباترین شهر ساحلی گرجستان شکسته شد

    شهر باتومی در ساحل دریای سرخ در سال 2019 به عنوان بهترین مقصد گردشگری در یکی از معتبر ترین مسابقات گردشگری، برنده یکی از معتبر ترین جوایز گردشگری در جهان شد. باتومی یکی از شهر های بندری در کرانه دریای سرخ کشور گرجستان است که به عنوان زیباترین و قدیمی ترین و توریست پذیر ترین شهر های ساحلی گرجستان شناخته می شود و در جذب گردشگران به پیشرفت قابل توجه ای رسیده است. در سال های اخیر، این منطقه توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است و نتایج خوبی هم برایشان به ارمغان آورده است.

    نمای شهر از بالا ساختمان ها و ساحل دریا

    با شروع فصل تابستان آمار توریست ها و گردشگران به رکورد قابل توجهی رسیده است و حتی بیشتر از سال های گذشته گردشگران به این شهر زیبا سفر کرده اند. احداث ده ها هتل جدید در امتداد ساحل و و رستوران ها رکورد بی نظیری را برای این مشاغل رقم زده است و تعداد بازدید کنندگان بین المللی در باتومی در سال جاری تقریبا دو برابر شده است. این شهر همچنین به عنوان مرکز فرهنگ و جوانان نیز شهرت یافته است.
    با مهرپرواز بهترین سفر گردشگری و توریستی را با بهترین خدمات ارائه شده در تورهای لحظه آخری گرجستان تجربه کنید.

    نمای شهر رنگی رنگی و آسمان آبی

    بسیاری معتقدند این شهر چیز های زیادی برای ارائه دارد و اطمینان دارند که باتومی نقطه ای عطفی برای جوانان خلاق خواهد بود و این شهر با پایتخت گرجستان، تفلیس رقابت خواهد کرد. این شهر به طور بی سابقه ای در سطح فرهنگی تغییر کرده است.
    در گرجستان گرایشهای فرهنگی جدید با سنت و تاریخ غنی کشور ارتباط خیلی خوبی دارد. جای تعجب ندارد که آواز پلی فونیک گرجستان توسط یونسکو سازمان میراث فرهنگی جهانی به عنوان میراث فرهنگی نامشهود به ثبت رسیده است.
    مناطق زیبا و بی نظیر باتومی تصویر کامل تری از این شهر در کرانه دریای سیاه به نمایش می گذارد دره ها و کوه ها اکوسیستم منحصر به فرد آن همه در کنار هم یک شهر با کلی جاذبه دیدنی و منحصر به فرد، باعث جذب روز افزون گردشگران به این شهر و کشور زیبا شده است.
    برای توصیف زیباترین جاذبه های تفریحی باتومی تنها به نوشته ها نمی توان اکتفا کرد و باید حضورا آن ها را مشاهده کرد.

    نمای شهر در خط ساحلی درختان و غروب آفتاب


    برای سفر به باتومی، سفر خود را از تفلیس به این شهر شروع کنید جهت رزرو یا خرید بلیط ارزان هواپیما تفلیس می توانید به وب سایت مهرپرواز مراجعه نمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW