021-88507190

تایلند برنده جوایز بهترین مقاصد گردشگری در سال 2019

اخبار ش.مافی 03 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مجله گردشگری جهانی Travel+Leisure طبق اعلامی که در سال 2019 داشته است از میان مقصد های گردشگری، تایلند در یک سری از زمینه گردشگری برنده جوایز شده است و جز برترین کشورها قرار گرفته است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تایلند برنده جوایز بهترین مقاصد گردشگری در سال 2019 

    تایلند امروزه به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در سراسر دنیا تبدیل شده است و هر ساله میلیون ها توریست و گردشگر از شهرها و سواحل زیبا آن دیدن می کنند.از شهر دیدنی و جذاب بانکوک پایتخت زیبا این کشور که یکی از مهم ترین شهرهای تایلند به شماره می آید بگیر تا جزیره زیبا پوکت با ساحل فیروزه ای و مناظر و صخره های دیدنی و کلی شهر و جزیره های دیدنی دیگر که هر کدام به خودی خود پر از جاذبه ها و مناظر دیدنی است که کلی توریست گردشگر هر ساله برای تماشا این زیبایی های بکر و دیدنی به این کشور می روند.
    مجله گردشگری جهانی Travel+Leisure طبق اعلامی که در سال 2019 داشته است از میان مقصد های گردشگری، تایلند در یک سری از زمینه گردشگری برنده جوایز شده است.تایلند در زمینه های هتل ها و استراحتگاه ها در نقاط متخلف کشور جز برترین ها قرار گرفته است.

    نمای شب شهر بانکوک تایلند میان آسمان خراش ها

    بهترین هتل هایی تایلند که برنده جوایز شده اند

    هتل Six Senses Yao Noi در خلیج فنگ نگای،
    هتل Anantara Hua Hin Resort،
    هتل Chiang Rai’s Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort ranked 
    هتل Senses Samui as
    هتل Resort Chiang Mai in 
    هتل Anantara Chiang Mai Resort
    هتل Resort Koh Samui
    هتل  Anantara Mai Khao در پوکت 
    هتل Anantara Phuket Layan Resort & Spa as 
    هتل JW Phuket Resort & Spa می توان اشاره کرد.

    نمای داخلی کوچک از چند هتل در تایلند

    تایلند در میان 15 شهر برتر دنیا

    در میان بهترین و برترین شهر های دنیا،شهر های دیدنی و جذاب تایلند رتبه خوبی دارند و جز بهترین ها قرار گرفته اند.شهر چیانگ مای در رتبه سوم دنیا و دوم آسیا و بانکوک در رتبه پانزده دنیا و پنجم آسیا قرار گرفته است.بانکوک پایتخت تایلند دهمین سال متوالی است که در فهرست بهترین شهر های آسیا قرار گرفته است که به این دلیل به این شهر لقب WBA Hall داده اند.
    سفر به بانکوک یکی از بهترین شهر های دنیا در تورهای بانکوک مهرپرواز تجربه کنید.

    نمای شهر و معابد معروف بانکوک در غروب آفتاب
    جزیره های برتر دنیا و آسیا

    در میان همه کشور های آسایی و دنیا جزایر تایلند جز بهترین و زیباترین ها قرار گرفته اند.جزیره زیبا و دیدنی کو لانتا که یکی از زیبا ترین  و جذاب ترین جزیره های تایلند محسوب می شود در رتبه 9 از 15 جزیره برتر جهان قرار گرفته و در رتبه پنجم از ده جزیره برتر آسیا را به خود اختصاص داده است.همچنین جزیره زیبای کومو ساموی در رتبه هستم قرار گرفته است.

    ساحل فیروزه ای میان ماسه های سفید و قایق ها

    انتخاب بهترین ها هر ساله طی یک نظزسنجی مردمی توسط مجله معروف Travel + Leisure در شرکت های هوایی،هتل ها، سایت ها و... برگزار می شود و این بهترین ها را مردم طی تجربه های خود انتخاب می کنند.امسال تایلند یکی کشور های بود که جوایز زیادی در زمینه های مختلف به خود اختصاص داد.
    گردشگری تایلند پیشرفت چشمگیری در سال های اخیر داشته است و برای بهترین شدن در همه زمینه ها و جذب بیشتر گردشگران می کوشد.بهترین تورهای تایلند را با مهرپرواز تجربه کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW