021-88507190

انتظار برای چند جاذبه توریستی دیدنی جدید در امارات

اخبار ش.مافی 09 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
امارات باز هم در حال ساخت حماسه های بی نظیر و جدید برای گردشگران خود می باشد.این کشور برای توریست ها و گردشگران خود بیشترین و بهترین ها را همیشه در نظر دارد و دونبال بهترین شدن در جهان گردشگری می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    انتظار برای چند جاذبه توریستی دیدنی جدید در امارات 

    امارات باز هم در حال ساخت حماسه های بی نظیر و جدید برای گردشگران خود می باشد.این کشور برای توریست ها و گردشگران خود بیشترین و بهترین ها را همیشه در نظر دارد و دنبال بهترین شدن در جهان گردشگری می باشد.
    در سال 2018 با افتتاح برخی از جاذبه های برتر در امارات مثل اولین هتل شناور جهان یا افتتاح پارک زیبا قرآنی و آخرین مجموعه فرهنگی ابوظبی، قصر آل وطن را در سال 2019 به جاذبه های جذاب و دیدنی خود اضافه کرد. برای 2020 به بعد هم برنامه های زیادی برای اجرا در نظر دارند ما نمیتوانیم برای افتتاح آن ها صبر کنیم. با هم چند تا از این دیدنی های آینده را بررسی می کنیم.

    نمای برج عربی دبی و سواحل دریا از بالا

    کتابخانه محمد بن رشید

    افتاحیه جذاب ترین و بزرگ ترین کتابخانه در سطح جهان را فقط در دبی میتونی تماشا کنی. این کتابخانه در الجداف واقع شده است. این ساختمان هفت طبقه به گونه ای طراحی شده است که شبیه یک کتاب باز است که بر روی یک کتابخانه نشسته است. اگرچه برای افتتاحیه آن تاریخ دقیقی ارائه نشده است اما ساخت آن پیشرفت خوب داشته است و خیلی ها منتظر افتتاحیه این مجموعه بزرگ و جذاب هستند.

    نمای کتابخانه محمد بن رشید و فضای آزاد آن

    The View

    یک دیدنی جذاب و تماشایی دیگر در دبی، یک مجموعه با 240 متر ارتفاع در یک فضای تماشایی پانوراما، این چیزی است که شما قرار در The View at the Palm مشاهده کنید. این مجموعه 52 طبقه در پالم جمیرا واقع شده است و قرار است در سال 2020 افتتاح شود. در The View پالم جمیرا یک مجموعه عرشه مانند است که برای بازدید عمومی مردم از منظره پانوراما از منطقه جمیرا و فراتر از آن از طبقه 52 این مجموعه می توان مشاهده کرد. این مجموعه به زودی افتتاح می شود.
    برای سفر به این کشور زیبا و دیدنی از تورهای ارزان دبی مهرپرواز استفاده کنید تا یک سفر جذاب و دیدنی را تجربه کنید.

    نمای برج The View در شب

    بزرگترین چرخ فلک جهان در دبی

    این جواهر در یکی از بهترین نقطه های جزیره قرار دارد که در سال آینده به پایان می رسد. با توجه به اعلامی که شده است برای جشن های 2020 به موقع تکمیل می شود. این چرخ و فلک با 250 متر ارتفاع، بلندترین چرخ فلک دنیا تبدیل خواهد شد و هم زمان می تواند 1400 نفر را در کابین ها خود پذیرا باشد.
    برخی از این کابین ها رستوران و سالن های غذا خوری هستند که می توانند تا 12 مهمان را در خود جای دهند و شما می توانید از این مکان جذاب برای مناسبت های خاص خود استفاده کنید. شش کابین هم دارای نوار مجزا هستند که به طور VIP برای افراد خاص سلطنتی در نظر گرفته شده است.

    نمای شب از بزرگترین چرخ و فلک جهان در شهر دبی

    بازار Cityland Mall

    افتتاح یک مرکز خرید دیگر در دبی ولی در طبیعت بی نظیر. این مجموعه بزرگ قرار است در پشت باغ معجزه و باغ پروانه دبی ساخته شود و به عنوان اولین مرکز خرید الهام بخش در طبیعت در جهان را به خود اختصاص دهد. این مجموعه مملو از شگفتی های گیاه شناسی است. پیش بینی می شود در تا پایان سال جاری افتتاح شود.

    نمای بالا از باغ مجموعه cityland mall دبی

    مجموعه برف ابوظبی

    این مجموعه در امارات قرار دارد و یک جذابیت جدید و دیدنی به نام پارک بازی برفی که چهار برابر اسکی دبی است و در جزیره رئم ابوظبی در سال آینده بازگشایی می شود و یک مقصد جدید برای گردشگران است. این مجموعه شامل Snowflake Garden, Flurries’ Mountain and Crystal Carousel می باشند. این مجموعه در دمای -2 درجه نگهداری می شود و به مهمانان این امکان را می دهند علاوه بر بازی های برفی جذاب وارد جایگاه های یخی و ساخت آدم برفی در عمق نیم متری را می دهد.
    برای سفر به این کشور زیبا هر چه زودتر بلیط هواپیما دبی را برای یک تجربه  بی نظیر توریستی در آژانس مسافرتی مهرپرواز رزرو نمایید.

    نمای زیبا ار مجموعه برفی بازی ها و مردم غرق نور

    موزه ملی زاید 

    موزه ملی زاید در جزیره سعدیات قرار دارد و در منطقه فرهنگی سعدیات افتتاح می شود. موزه ملی زاید تجلیل از زندگی و دست آورد های مرحوم شیخ زاید و گذشته امارات تا به امروز است. طراحی این موزه روی پرهای یک شاهین ساخته شده است. هر یک از پرهای فلزی شامل فضای یک گالری در این مجموعه می باشد. ارتفاع این مجموعه به 125 متر می رسد و خیلی قابل توجه می باشد. تاریخ دقیقی برای این مجموعه ارائه نشده است و ساخت این مجموعه همچنان در جریان است.

    نمای ساختمان موزه زاید در شب میان درختان جزیره

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW