021-88507190

افتتاح یک کافه در دبی که توسط روبات ها اداره می شوند

اخبار ش.مافی 13 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر دنبال تجربه جدید و جذاب هستین یک کافه که توسط روبات ها اداره می شود به زودی در دبی افتتاح می شود این کافه گزینه خوبی است. این کافه یک تجربه جدید برای صرف یک نوشیدنی است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    افتتاح یک کافه در دبی که توسط روبات ها اداره می شوند 

    اگر دوست دارید هنگام گرفتن قهوه صبح خود توسط یک لبخند باریستایی مورد استقبال قرار بگیرید این کافه برای شما مناسب نیست ولی اگر دنبال تجربه جدید و جذاب هستین این کافه گزینه خوبی است این کافه توسط روبات ها اداره می شود و به زودی در دبی باز خواهد شد.
    این کافه RoboCafe نام دارد هیچ کارگر انسانی نخواهد داشت. این کافه قرار است در فستیوال شهر دبی افتتاح شود. تعجب نکنید و ایده های ذهنتان را نگه دارید. در حالی که ممکن است در ذهن خود به کلی ربات شبیه به انسان که از شما پذیرایی می کند برسید که در حال انجام سفارشات شما هستند ولی واقعیت کمی متفاوت خواهد بود.

    روبات کافه و تهیه قهوه

    این کافه چگونه اداره می شود 

    RoboCafe با سه بازوی روباتیک اداره می شود که مسیر های ثابت برای تحویل غذا و نوشیدنی به مشتریان دارند. مطابق آنچه اعلام شده است بازو های روبات همچنین نمایش هایی سبک و موسیقی را بر سرگرمی به مهمانان که برای صرف صبحانه می آیند یا بعداز ظهر انجام می دهند.
    مشتریان سفارشات خود را از طریق رایانه ها لمسی که جلوی درب تعبیه شده است ثبت می کنند سپس روبات ها برای تولید سفارش، آن ها را به صورت خودکار انجام می دهند. در حال حاضر از منو چیزی اعلام نشده است که فقط نوشیدنی است یا غذا هم در این منو به چشم می خورد و اگر غذا هم هست معلوم نیست که یک آشپزخانه مجزا دارد که توسط سرآشپز ها اداره می شود یا چند مدل غذا مخصوص است که توسط خود روبات ها تهیه می شود هنوز به درستی چیزی معلوم نیست ولی به زودی معلوم خواهد شد.
    با رزرو بلیط هواپیما دبی در مهرپرواز سفر خود به دبی را آغاز کنید تا یک سفر هیجان انگیز در دبی را تجربه کنید.

    روبات کافه و تهیه اسپرسو و صفحه سفارش

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری در خرید تورهای دبی در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW