021-88507190

افتتاح لوکس ترین هتل ها در دبی تا پایان سال 2019

اخبار ش.مافی 15 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    افتتاح لوکس ترین هتل ها در دبی تا پایان سال 2019

    دبی باز هم در تلاش برای یک شدن در جهان گردشگری از چیزی کم نمی گذارد. این روز ها از دبی فقط برای بهترین شدن می کوشد.از افتتاح مراکز تجاری و تفریحی بگیر تا ساخت جزایر مصنوعی همه و همه برای متفاوت بودن و بهترین شدن گزینه های عالی می باشد.
    اکثر هتل ها و اقامتگاه های دبی لوکس می باشد ولی این روز ها خبر از افتتاح لوکس ترین و لاکچری ترین هتل ها تا آخر سال 2019 به گوش می رسد. هتل های ساحلی با داشتن کلوپ انواع رستوران ها و کلی امکانات دیگر که قرار است این هتل ها داشته باشند. در اینجا چند تا از لوکس ترین و لاکچری ترین هتل هایی که قرار است تا پایان سال افتتاح شود را بررسی می کنیم.

    نمای جزیره از کشتی ساحل و غروب و نمای شهر

    مجموعه هتل دهکده جمیرا دبی 

    این مکان یکی از محبوب ترین هتل های دبی نام خواهد گرفت که تا پایان سال 2019 افتتاح خواهد شد. این مجموعه شامل 247 تا اتاق و سئویت هتل، 221 واحد تک خواب و دو خواب، 33 واحد چهار خواب خواهد بود که هر کدام ازاین سوئیت و واحد ها دارای استخر جداگانه، باغ های اختصاصی و سرسبز و دارای یک محوطه اختصاصی هستند. این مجموعه دارای 271 استخر می باشد که برای یک هتل حجم زیادی می باشد.

    نمای بالا ار هتل و استخر و فضای سبز هتل

    هتل چشمه دبی 

    این هتل در ماه سپتامبر افتتاح خواهد شد. این هتل یک برج پنج ستاره است و قرار است حتی برجسته تر و دیدنی تر از برج خلیفه باشد. این هتل دارای یک لابی فوق لوکس، مجموعه رستوارن و استخر می باشد. جذابیت استخر این مجموعه چشم انداز پانوراما و دید فوق العاده از شهر می باشد. این مجموعه یک رستوران انگلیسی هم دارد. این مجموعه در بلوار شیخ راشد و مرکز شهر دبی قرار دارد.

    نمای هتل در شب

    هتل نمای آسمان دبی

    این هتل شامل دو برج کنار هم می باشد که در اول سپتامبر قرار است افتتاح شود. این برج فقط به اقامتگاه اختصاص داده می شود و دارای 61 طبقه می باشد. این دوتا برج با یک پل به هم متصل شده اند. این پل در طبقه 51 به هم متصل شده اند و یک پل دیدنی با نمای خیره کننده می باشند. این برج نمای 360 درجه از شهر را به نمایش می گذارد و دارای یک استخر و رستوران مشرف به شهر می باشد. این هتل هم در مرکز شهر افتتاح می شود.

    با رزرو هتل دبی در مهرپرواز سفر خود به دبی را آغاز کنید تا یک سفر هیجان انگیز در دبی را تجربه کنید.

    نمای از پل و رستوران هتل Sky View

    هتل پارامونت دبی 

    این هتل توسط قدرتمند ترین افراد دبی قرار است ساخته شود و تا پایان سال افتتاح می شود. این هتل یکی از لوکس ترین ها در دبی خواهد بود که میزبان اصلی افراد معروف و به نام در جهان است. این برج 69 طبقه می باشد و دارای یک معماری خاص هالیوودی است.

    نما از فضای سبز و استخر هتل پارامونت دبی

    هتل رادیسون داماک هیلز دبی 

    این هتل اولین هتل از مجموعه هتل رادیسون در خاورمیانه است که قرار است تا پایان سال در دبی افتتاح شود. این مجموعه با زیر بنا 3.9 میلیون متر مربع شامل پارک، یک زمین بزرگ گلف، 481 اتاق که مجموعه سوئیت و واحد های تک خواب و دو خواب است همچنین دارای دو رستوارن، سالن ورزشی، اسپا، کلاپ مخصوص کودکان، استخر و یک سالن همایش بزرگ و.... می باشد. این مجموعه رویایی یکی از کامل ترین مجموعه ها از یک برند سرشناس می باشد.

    نمای بیرونی از استخر و فضای سبز هتل رادیسون دبی
    هتل Portofino قلب اروپا در دبی

    هتل Portofino یک هتل لوکس و پنج ستاره در جزیره اصلی در قلب اروپا می باشد از جزایر جهان در دبی می باشد که قرار است تا آخر سال افتاح شود. این هتل اولین مجموعه هتل در جزایر جهان دبی می باشد که به صورت انحصاری برای خانواده ها در نظر گرفته شده است. این هتل 451 اتاق به سبک سنتی اروپا طراحی شده است و هر اتاق دارای منظره ی از دریا می باشد. این هتل 13 هتل و استراحتگاه و 4000 واحد مسکونی و بیش از 50 جاذبه خواهد بود.

    نمای بالا از جزایر جهان دبی

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری در خرید تورهای ارزان دبی در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW