021-88507190

مخزن نفتی که نمایشگاه هنری دیجیتال شده است

اخبار م.مقیمی 16 مرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تازگی ها حال و هوای نمایشگاه های هنری تا حد زیادی تغییر کرده اند و روز به روز فاصله و مرز بین هنر و بازدیدکنندگان نمایشگاه های هنری کمتر و کمتر می شود

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    این مخزن نفت در چین به یک نمایشگاه هنری دیجیتال تبدیل شده است!
    تازگی ها حال و هوای نمایشگاه های هنری تا حد زیادی تغییر کرده اند و روز به روز فاصله و مرز بین هنر و بازدیدکنندگان نمایشگاه های هنری کمتر و کمتر می شود. در واقع اوضاع به سمتی پیش رفته است که در خیلی از گالری ها و نمایشگاه های هنری، بازدیدکنندگان می توانند آزادانه در فضای نمایشگاه ها قدم بزنند و خودشان شخصا هنر را تجربه کنند. نمایشگاه های هنری دیجیتال از این دست نمایشگاه های هنری هستند که می توان در آن ها قدم زد و کاملا در فضای هنری آن ها قرار گرفت و ثانیه ثانیه هنرآفرینی هنرمندان را در همه ابعاد نمایشگاه لمس کرد! به تازگی یک نمایشگاه هنری دیجیتال در چین برگزار شده است که در یک مخزن نفت قدیمی برپا شده است و این روزها این نمایشگاه هنری دیجیتال در شانگهای سر و صدای زیادی در جهان و در جامعه هنرمندان به پا کرده است. اگر برای شما هم جالب شده که داستان شکل گیری این نمایشگاه هنری، آن هم در یک مخزن نفت چیست، با ما همراه باشید. در ادامه شما را بیشتر با نمایشگاه هنری شانگهای در مخزن نفت آشنا می کنیم.

    این مخزن نفت در چین به یک نمایشگاه هنری دیجیتال تبدیل شده است

    درباره نمایشگاه های هنری دیجیتال چین در مخزن نفت
    همان طور که گفته شد به تازگی در شانگهای یک مخزن نفت به نمایشگاه هنری تبدیل شده است. در واقع چندین مخزن نفت در کنار هم در شانگهای وجود داشته اند که مساحتشان نزدیک به 60،000 متر مربع بوده است و در آن ها کتاب فروشی ها، رستوران ها، گالری ها و یک مرکز آموزشی ساخته شده است. از همه آن ها جالب تر نمایشگاه هنری دیجیتالی است که در مخزن نفت شماره 5 برپا شده است که در واقع همان نمایشگاهی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم. نام این نمایشگاه هنری "جهان ذرات آب در مخزن" است و شما هم با سفر به چین با تور شانگهای می توانید در آن شرکت کنید.

    درباره نمایشگاه های هنری دیجیتال چین در مخزن نفت

    موضوع نمایشگاه هنری دیجیتال چین در مخزن نفت
    این نمایشگاه با ترکیبی از هنر، تکنولوژی و علم برپا شده است. در واقع شما به محض اینکه وارد این نمایشگاه هنری دیجیتال بشوید، خودتان را در فضای بزرگی می بینید که در هر سمت آن نمایش های دیجیتالی و کامپیوتری در حال اجرا شدن است و شما با دیدن تصاویر محیطی آن خودتان را در دنیای دیگری، در جای دیگری و در شرایط دیگری متصور خواهید شد. 
    در این نمایشگاه هنری دیجیتال تصاویر آبشاری را میبینید که در حال سرازیر شدن از دیوارهای مخزن نفت است! شما می توانید آزادانه در این مخزن نفتی قدم بزنید و این فضای هنری دیجیتال را کاملا درک کنید. اگر شما به گوشه ای از آبشار دست بزنید، در آن قسمت آبشار متوقف می شود و به جایش گل و گیاه جوانه می زند. شما می توانید رشد و نمو گل ها و بوته ها در طول یک سال را با سرعت زیاد در این نمایشگاه هنری ببینید. این گل ها و گیاهان جوانه می زنند، رشد می کنند و در نهایت عمرشان تمام می شود و می میرند و شما می توانید با صفحه های دیجیتالی که در همه وجوه مخزن پیشین نفتی تعبیه شده است، این مراحل را تماشا کنید. در واقع این گل ها محصول آبشاری هستند که بازدیدکنندگان در نمایش قبلی مخزن نفت دیده اند و با دست زدن به آن به جای آبشار باعث رشد و نمو گل و گیاهان شده اند. حال اگر بازدیدکنندگان به تماشای گل ها بایستند، گل های بیشتری در آن قسمت از نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود و اگر به گل ها دست بزنند، گل ها پراکنده می شوند!

    موضوع نمایشگاه هنری دیجیتال چین در مخزن نفت

    زمان برگزاری نمایشگاه هنری دیجیتال چین در مخزن نفت
    این نمایشگاه از تاریخ 23 مارچ (3 فروردین 1398) تا تاریخ 24 آگست 2019 (2 شهریور 1398) برگزار می شود و شما با سفر به شانگهای در این بازه زمانی می توانید در این نمایشگاه متفاوت و جذاب که در یک مخزن قدیمی نفت برپا شده است، شرکت داشته باشید.
    زمان بازدید از نمایشگاه هنری دیجیتال چین در مخزن نفت
    روزهای سه شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 8 شب و روزهای شنبه، یکشنبه و روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 9 شب (این نمایشگاه در روزهای دوشنبه تعطیل است)
    آدرس نمایشگاه هنری دیجیتال چین در مخزن نفت
    چین، شانگهای، منطقه شوهوی، خیابان لونگ تنگ، مخزن نفت شماره 5
    هزینه بلیط ورودی نمایشگاه هنری دیجیتال چین در مخزن نفت
    هزینه هر بلیط این نمایشگاه برای بزرگسالان در روزهای سه شنبه تا جمعه 120 یوان و در روزهای شنبه و یکشنبه 150 یوان است. هزنیه هر بلیط این نمایشگاه برای کودکان در هر روزی از هفته 80 یوان است. البته کودکانی که قدشان کمتر از 120 سانتی متر است، می توانند به صورت رایگان از این نمایشگاه بازدید داشته باشند. ضمنا هزینه بلیط وی آی پی این نمایشگاه 200 وی آی پی است.
    راه های دسترسی به نمایشگاه هنری دیجیتال چین در مخزن نفت
    برای دسترسی به این نمایشگاه می توانید سوار مترو خط 11 به سمت ایستگاه یونجین شوید. در این ایستگاه باید از قطار پیاده شوید و از خروجی شماره 2 مترو از مجموعه مترو خارج شوید تا به خیابان برسید. از آنجا باید حدودا 800 متر را پیاده روی کنید. راه دیگر این است که سوار اتوبوس های پوکسی شماره 1 به سمت خیابان لونگ تنگ شوید و در ایستگاه لونگ لان از اتوبوس پیاده شوید و بعد 175 متر را با پای پیاده طی کنید. 
    راه سوم این است که سوار اتوبوس شماره 1222 به سمت یونجین شوید و در ایستگاه لونگ یائو از اتوبوس پیاده شوید و مسیر 700 متری ایستگاه اتوبوس تا نمایشگاه هنری را به صورت پیاده طی کنید.ضمنا برای رزرو تور ارزان شانگهای می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    راه های دسترسی به نمایشگاه هنری دیجیتال چین در مخزن نفت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW