021-88507190

پارک های آبی هیجان انگیز در مالزی

گردشگری ش.مافی 14 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پارک های آبی هیجان انگیز در مالزی 

    مالزی با همه جاذبه ها و دیدنی های جذاب و زیبا آن باعث شده تا گردشگران زیادی به این کشور زیبا سفر کنند. ولی با همه زیبایی ها و دیدنی های جذاب گاهی خورشید سوزناک باعث ماندگاری افراد در خانه و هتل می شود. مراکز خرید، کافه ها و سینما ها و پارک های آبی یکی از بهترین راه ها برای فرار از خورشید و البته انجام کلی کار و گردشگر هیجان انگیز می باشد. با هم لیست کاملی از بهترین و هیجان انگیز ترین پارک های آبی مالزی را بررسی می کنیم.

    نما از پارک آبی و سرسره های هیجان انگیز

    پارک آبی چشمه های آب گرم آفتاب Sunway Lagoon

    پارک آبی Sunway Lagoon یکی از بهترین پارک های آبی در مالزی می باشد. این پارک آبی یک گزینه عالی برای فرار از گرما و آفتاب سوزان می باشد. یک عالمه بازی شگفت انگیز و هیجان انگیز و پر از آدرنالین را می توانید در این پارک زیبا تجربه کنید. این پارک آبی صرف نظر از جوان بودن یا پیر بودن مناسب برای همه افراد در هر رده سنی می باشد.
    پارک آبی سان وی لاگون واقع در شهر Sunway در سلانگور مالزی واقع می باشد. این پارک از 10 صبح تا 6 عصر قابل استفاده می باشد. هزینه برای افراد زیر 12 سال کمتر از بقیه افراد می باشد. این پارک دارای رستوارن و کافه های زیادی نیز می باشد.

    نمای زیبا از پارک آبی Sunway Lagoon

    پارک آبی Gambang

    پارک آبی Gambang به عنوان یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین پارک های آبی در مالزی می باشد. هیجان انگیز ترین بازی های آبی را در این پارک می توانید امتحان کنید و کلی آدرنالین بسوزانید. البته نمایش های شبانه یکی از دلایل محبوبیت این پارک آبی می باشد. این پارک آبی در اوتاما مالزی واقع می باشد که در ساعت مختلفی در هر روز هفته پذیرای افراد می باشد.

    نما از پارک آبی Gambang و سرسره ها

    پارک آبی Legoland

    این پارک یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین پارک های آبی در مالزی می باشد به ویژه برای کودکان یک گزینه عالی است. پارک آبی Legoland با بازی ها و تفریحات گوناگونی که ارائه می دهند میتواند یک تجربه خاطره انگیز را برایتان رقم بزند. شما می توانید یک روز به یادماندنی برای خود و همراهانتان رقم بزنید. این مکان در Nusajaya مالزی واقع می باشد. در این پارک آبی رستوران و کافه های خوبی را نیز می توانید پیدا کنید که غذا های خوب و با کیفیتی ارائه می دهند.

    نمای زیبا از سرسره ها و پارک آبی Legoland

    پارک آبی Desa

    پارک آبی Desa جزء بهترین پارک های آبی مالزی محسوب می شود. با ایجاد تعادل کامل بین تفریح، غذا، هیجان و بازی های آبی و تفریحی، این پارک یکی از سرسبز ترین پارک های مالزی می باشد. این پارک دارای طولانی ترین استاد بلستر آسیا، است. به غیر از آن، بسیاری از استراحت ها، استخرها، و یک پارک ماجراجویی ویژه نیز در این پارک وجود دارد. این پارک در کوالالامپور مالزی واقع می باشد.
    سفر به مالزی را را با تورهای کوالالامپور مهرپرواز تجربه کنید و یک خاطره به یادماندی را برای خود رقم بزنید.

    نماز زیبا از پارک آبی Desa

    پارک آبی کارناوال Carnival

    کارناوال که یکی از 10 پارک آبی برتر مالزی محسوب می شود، سفری باورنکردنی را برای همه فراهم می کند. در یک ماجراجویی خارق العاده با سرسره های هیجان، سواری با لوله و ساحل و ... را می توانید در این پارک تجربه کنید. در حالی که این پارک در بین پارک های آبی مالزی جذاب به نظر می رسد، هرگز یک لحظه کسل کننده در این سرزمین نمی توانید تجربه کنید و مملو از کلی هیجان و آدرنالین می باشد. این پارک در Persiaran Cinta Sayang مالزی واقع می باشد. از 11 صبح تا 6 عصر  هر روز به جز چهارشنبه ها که تعطیل می باشد می توانید از این پارک استفاده کنید.

    نما از بازی ها و سرسره های پارک آبی کارناوال

    در سفر به مالزی خود را دعوت به کلی هیجان و آدرنالین کنید و یک روز خاطره انگیز را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.
    با مهرپرواز یک سفر راحت و دلنشین را در مالزی تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط هواپیما کولالامپور، رزروهتل های مالزی، ارائه تورهای ارزان در سراسر مالزی در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW