021-88507190

ارزان ترین شهرهای تایلند برای سفر

گردشگری م.مقیمی 31 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفر به کدام شهرهای تایلند ارزان است؟
    اگر شما هم دلتان می خواهد که به تایلند سفر کنید، اما بودجه سفرتان محدود است و به دنبال سفر ارزان به تایلند هستید؛ به جای درستی آمده اید! با خواندن این مطلب می توانید با ارزان ترین سفرهای تایلند آشنا شوید و ببینید که سفر به کدام شهرهای تایلند ارزان است. خوشبختانه تایلند از آن کشورهایی است که سفر به آن ارزان است و گذشته از این، جاذبه های گردشگری متعددی را در خود جای داده است و انتخاب آن به عنوان مقصد گردشگری از هر لحاظی انتخاب ایده آلی است. با ما همراه باشید تا شما را با ارزان ترین شهرهای تایلندی آشنا کنیم.
    10- ترانگ- تایلند
    ارزان ترین غذا در ترانگ تایلند: 1.5 دلار
    ترانگ در بخش جنوبی تایلند واقع شده است و بعضی از زیباترین سواحل و مناظر طبیعی تایلند را در خود جای داده است. درست خارج شهر هم پارک ملی زیبای خائو پوخائویا جای گرفته است و بازدید از آن به همراه غارها و آبشارهای بی نظیرش حتما برای شما جالب خواهد بود. خبر خوب اینکه ترانگ یکی از ارزان ترین شهرهای تایلندی است و شما می توانید با کمترین بودجه به آن سفر کنید.

    ترانگ- تایلند

    9- لوئی- تایلند
    ارزان ترین غذای لوئی تایلند: 1.65 دلار
    لوئی یک استان کوهستانی در تایلند است که کمتر توریستی از آن بازدید می کند و اصلا به همین خاطر است که سفر به لوئی تا این اندازه ارزان است! در لوئی می توانید از پارک ملی فوق العاده زیبای فو کرادوئنگ دیدن کنید و از مسیرهای طبیعت گردی آن عبور کنید تا از آبشارها، صخره ها  و کوهستان های عظیم آن دیدن کنید. به هر حال اگر به دنبال سفر ارزان به تایلند هستید، می توانید به سفر به لوئی تایلند فکر کنید.

    لوئی- تایلند

    8- چیانگ رای- تایلند
    ارزان ترین غذا در چیانگ رای تایلند: 1.85 دلار
    چیانگ رای یک شهر شمالی در تایلند است که سفر به آن به نسبت شهرهای ساحلی جنوبی تایلند ارزان تر است. در چیانگ رای جاذبه های گردشگری متعددی مثل معبد سفید، جنگل فو چی فا، باغ های گیاهشناسی دوی تونگ و ... دیدن کنید و مطمئنا در این سفر ارزان تایلندی به شما خوش خواهد گذشت!

    چیانگ رای- تایلند

    7- سوخوتای- تایلند
    ارزان ترین غذا در سوخوتای تایلند: 2.20 دلار
    سوخوتای در مرکز تایلند واقع شده است و یکی از ارزان ترین شهرهای تایلندی به حساب می آید. در سوخوتای می توانید از بعضی از زیباترین اماکن دیدنی تایلند مثل پارک تاریخی سوخوتای، معابد زیبایی که قدمتشان به قرن 13 بر می گردد و موزه های زیبا دیدن کنید.

    سوخوتای- تایلند

    6- کرابی- تایلند
    ارزان ترین غذا در کرابی تایلند: 3.30 دلار
    اگرچه سفر به کرابی به نسبت دیگر شهرهای این لیست هزینه بیشتری در پی دارد، اما باز هم می توانید با کمی صرفه جویی سفر ارزانی را به کرابی تجربه کنید و با یک بودجه معمولی اقامت به یادماندنی در کرابی داشته باشید. کرابی از توریستی ترین شهرهای تایلندی است و برای سفر ارزان به آن بهتر است که در ماه های غیر توریستی سال به کرابی سفر کنید تا هزینه های سفرتان به کرابی کمتر شود.

    کرابی- تایلند

    5- کوه چانگ- تایلند
    ارزان ترین غذا در کوه چانگ تایلند: 2.20 دلار
    کوه چانگ در نزدیکی کامبوج واقع شده است و در آن جاذبه های گردشگری متعددی وجود دارد. با سفر به کوه چانگ به عنوان یکی از ارزان ترین شهرهای تایلندی می توانید از جاذبه های گردشگری نظیر پارک ملی مو کوه چانگ دیدن کنید و در آن طبیعت گردی کنید و در سواحل شنی در کنار آب های کریستالی ریلکس کنید. همچنین میت وانید از بانگ بائو، روستایی که روی ستون هایی روی آب ساخته شده است، دیدن کنید.

    کوه چانگ- تایلند

    4- چیانگ مای- تایلند
    ارزان ترین غذا در چیانگ مای تایلند: 1.85 دلار
    چیانگ مای یکی دیگر از شهرهای شمالی جذاب در تایلند است که در آن اماکن دیدنی بسیار زیادی واقع شده اند و اتفاقا یکی از ارزان ترین شهرهای تایلند به حساب می آید. در چیانگ مای می توانید از بعضی از زیباترین معابد بودایی تایلند مثل وات فرا سینغ و معبد وات چدی لوانگ دیدن کنید و با یک بودجه کم یک اقامت ایده آل را در تایلند تجربه کنید.

    چیانگ مای- تایلند

    3- بانکوک- تایلند
    ارزان ترین غذا در بانکوک تایلند: 2.20 دلار
    هر کسی در جهان بانکوک را می شناسد و دلیلش هم این است که بانکوک بزرگترین شهر تایلند و پایتخت آن است. اگرچه هزینه اقامت در هتل های بانکوک به نسبت دیگر شهرهای این لیست بیشتر است، اما هزینه غذا در بانکوک تقریبا مثل دیگر شهرهای تایلند است. به همین خاطر اگر بتوانید یک هتل ارزان در بانکوک رزرو کنید، می توانید اقامت ارزانی را در بانکوک تجربه کنید. اگر به بانکوک سفر کردید، حتما از اماکن دیدنی بانکوک نظیر گرند پالاس بانکوک و معبد وات آرون دیدن کنید و حتما غذاهای خوشمزه تایلندی را در خیابان خائو سان میل کنید. 

    بانکوک- تایلند

    2- کانچانابوری- تایلند
    ارزان ترین غذا در کانچانابوری تاینلد: 1.85 دلار
    این شهر تایلندی با تاریخ عجین شده است و یکی از جاهاییست که درگیر جنگ جهانی دوم بوده است. در کانچانابوری می توانید از موزه های جنگ دیدن کنید، از پل مشهور آن عبور کنید و از آبشارهای زیبای پارک ملی اروان دیدن کنید. به هر حال اگر به دنبال سفر به یکی از ارزان ترین شهرهای تایلندی هستید و علاقه به تاریخ دارید، سفر به کانچانابوری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

    کانچانابوری- تایلند

    1-کوه فانگانگ- تایلند
    ارزان ترین غذا در کوه فانگانگ تایلند: 2.20 دلار
    کوه فانگانگ جایی است که در آن جشنواره جذاب فول مون برگزار می شود. در واقع فول مون جشنی است که هر ماه در این قسمت از تایلند در شبی که ماه کامل می شود، برپا می شود و می توان گفت که همیشه انرژی مثبت در کوه فانگانگ تایلند جریان دارد! خبر خوب اینکه کوه فانگانگ هم از ارزان ترین شهرهای تایلند است و شما هم می توانید یک اقامت ارزان را در آن تجربه کنید.
    برای رزرو تور ارزان تایلند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    کوه فانگانگ- تایلند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW