021-88507190

مهم ترین و جذاب ترین فستیوال ها در پاییز

رویدادها و فستیوال ها ش.مافی 24 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    رویدادهای هیجان انگیز در آسیا برای پاییز

    این جشنواره های بزرگ و هیجان انگیز در آسیا مورد استقبال خیلی از گردشگران از سراسر دنیا می باشد همچنین پاییز بهترین زمان برای یک سفر رویایی در یک هوای بی نظیر می باشد. بیشتر این جنشواره و فستیوال ها در ماه سپتامبر و نوامبر برگزار می شود. بسیاری از کشور های توریستی میزبان میلیون ها گردشگر می باشند.
    بعضی از این جشنواره ها در حال برگزاری و بعضی ها هنوز شروع نشده است. در این زمان کشورهای برگزار کننده این جشنواره ها بسیار شلوغ می باشند و مملو از توریست و گردشگر هستند. اگر به شلوغی علاقه ندارید به تاریخ برگزاری فستیوال ها دقت نمایید.

    جشنواره و فستیوال های دیدنی در پاییز

    جشنواره میانه پاییز 

    کیک ماه برای جشنواره اواسط پاییز در ماه سپتامبر برگزار می شود. این جشنواره همچنین به عنوان جشنواره ماه چینی شناخته می شود اما بیشتر از آن توسط مسافران "جشنواره Mooncake" یاد می شود، این جشنواره اواسط پاییز برگزار می شود و یک جشن برداشت سالانه است. این رویداد در سراسر آسیا مشاهده می شود. تایوان و هنگ کنگ جشنواره میانه پاییز را به یک تعطیلات عمومی تبدیل کردند. این جشنواره پاییزی، برای لذت بردن و احترام دیدار مجدد با خانواده، دوستان و عزیزان است. کیک های ماه با شخصی خاص رد و بدل می شوند. این کیک ها با میوه های خاص کریسمس درست می شوند و بسیار مورد توجه افراد می باشد.

    کیک و غذاهای معروف فستیوال میانه یا Mooncake

    روز ملی در چین

    روز ملی چین، روز وطن پرستی چین است که در روز اول اکتبر 1 برگزار می شود. کنسرت ها، تجمعات مردم، و آتش بازی های عصرانه از مهم ترین رویداد های این جشنواره می باشد. این روز همچنین یکی از دوره های تعطیلات هفته طلایی چین را آغاز می کند، به این معنی که  پکن شلوغ تر می شود. صدها هزار نفر که در مناطق دور دست چین زندگی می کنند برای دیدن نمای نادر از میدان تینانمن در زمان تعطیلات، راهی پایتخت می شوند.
    جاذبه هایی مانند دیوار بزرگ چین و سربازان زرد شیان با افراد محلی و گردشگران مملو از جمعیت می شود. هتل ها و حمل و نقل عمومی پر می شوند. هفته اول اکتبر شلوغ ترین زمان برای بازدید از چین در تورهای چین است.

    فستوال روز ملی چین

    روز تولد گاندی

    مهاتما گاندی در هند به عنوان "پدر ملت" شناخته می شود و تولد وی در 2 اکتبر در سراسر جهان جشن می گیرد. جشن گاندی جیانتی، آنگونه که در هند نامیده می شود، خیلی ویژه و خاص است. تولد گاندی تنها یکی از سه تعطیلات ملی در هند است. روز جهانی صلح قبلاً در 21 سپتامبر نامگذاری شده بود ولی در سال 2007 سازمان ملل متحد تولد گاندی را به عنوان روز جهانی صلح اعلام کرد.

    جشنواره روز تولد گاندی یا روز جهانی صلح در هند

    نمایشگاه شکار پوشکار

    در نمایشگاه شتر پوشکار (یا به سادگی "نمایشگاه پوشک") برای همه جالب است. این رویداد بیش از 100000 نفر از مردم محلی و گردشگرانی را جذب می کند که بیش از 50،000 شتر برای دیدن، فروش یا مسابقه می آیند! این قطعاً بزرگترین جشنواره راجستان است. یک کارناوال کوچک در حاشیه شهر برپا شده است. شهر كوچك پوشكار مملو از جمعیت می شود. شرکت کنندگان اردوگاه هایی را در بیابان برپا می کنند. اگر به موقع اقامتگاه خود را رزرو نکنید، یک چادر نیز ممکن است گیرتان نیاید.
    بازی ها، فروش ها، مسابقات، رقص های سنتی و دیگر دیدنی ها در روز برگزار می شود. پس از جشنواره، در Jaisalmer بروید تا شتر سواری در صحرای بیابانی را امتحان کنید. تاریخ برگزاری نمایشگاه شتر پوشک 2019 تقریباً از 4 تا 12 نوامبر است.
    با تورهای هند مهرپرواز یک سفر خاطره انگیز به هند را آغاز نمایید و در این جشنواره های دیدنی شرکت کنید و یک تجربه متفاوت را برای خود رقم بزنید.

    جشنواره پوشکار در هند

    جشنواره دیوالی هند

    جشنواره چراغ های هند یک تعطیلات مهم است که با تعداد زیادی چراغ رنگارنگ و آتش بازی پر سر و صدا که برای ترساندن ارواح شیطانی به کار می رود و جشن گرفته می شود. خانه ها با چراغ تزئین شده اند و فانوس های چوبی در همه جا مشاهده می شود. نمایشگاه ها و گردهمایی ها در طول هفته در جریان است.
    دیوالی (همچنین به عنوان Deepavali هجی می شود) در بعضی از مناطق هند یک نمایش زیبا است. این تعطیلات مربوط به صلح، تجمع، مراسم مذهبی و وعده های غذایی ویژه با خانواده است. در تعطیلات دیوالی سنت های جالب بسیاری اتفاق می افتد. هر ساله در طول دیوالی، سربازان هندی و پاکستانی در مرز باهم ملاقات می کنند و به هم شیرینی تعارف می کنند تا حسن نیست خود را به هم نشان دهند. تاریخ شروع این جشنواره Diwali 2019 درهند، 27 اکتبر است. برخی از مناطق در جنوب هند ممکن است یک روز زودتر آغاز شود.

    جشن دیوالی در هند

    جشنواره لوی کراتونگ و یی پنگ در تایلند

    لوی کراتونگ و یی پنگ، که هر دو معمولاً باهم برگزار می شوند، تقریباً از دیدنی ترین جشنوارهای در سراسر آسیا هستند. هزاران فانوس آسمان را پر می کنند در حالی که قایق های مملو از شمع روی رودخانه شناور هستند. فانوس ها به حدی پرواز می کنند که به نظر می رسد آنها به ستاره های جدید تبدیل می شوند. 
    اگرچه این جشنواره اغلب به صورت دسته جمعی با عنوان "Loi Krathong" یاد می شود، اما کراتونگ ها قایق های کوچکی هستند که روی آب شناور هستند. جشن فانوس که گردشگران را مجذوب خود می کند، یی پنگ است.
    برای ایمنی در برابر آتش سوزی، ممکن است در بانکوک فانوس ها راه اندازی نشوند. اگرچه شما هنوز هم جشن های فرهنگی بسیاری را در پایتخت خواهید یافت. این جشنواره در پوکت تایلند به بهترین شکل برگزار می شود و می توانید در تور های تایلند از آن دیدن نمایید. تاریخ شروع جشنواره Loi Krathong 2019 در تایلند، 13 نوامبر پیش بینی شده است.
    بهترین سفر خود به تایلند را با تورهای تایلند مهرپرواز آغاز نمایید و یک سفر خاطره انگیز برای خود رقم بزنید.

    جشنواره لوی کراتونگ و یی پنگ در تایلند

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو بهترین هتل های خارجی و کلیه خدمات مسافرتی در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW